Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweek 120x120x200 600watt gavita AK47 Widow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: 1ste kweek 120x120x200 600watt gavita AK47 Widow

    Goed controleren voor rot ed met de hoge lv. Tis een flink bladerdek. Die knip je niet in een uur.✂ je mag er trots op zijn.

    verstuurd mee mn Sonix Ksperia

    Comment


      Re: 1ste kweek 120x120x200 600watt gavita AK47 Widow

      Ze kunnen nog wel een paar dagen, zou ik denken.
      Mooie trichomen foto's, daarop zie ik de meerderheid milky, en nog een deel doorzichtig.

      Klaar in 3 maanden, da's toch best rap.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        Re: 1ste kweek 120x120x200 600watt gavita AK47 Widow

        meschien een tensio meter aanschaffen dan kan je de watergift in het oog houden heeft voor mij ook veel geholpen

        Comment


          Re: 1ste kweek 120x120x200 600watt gavita AK47 Widow

          Mooi verslag!
          Leuk leesvoer en ziet er goed uit die kweek.
          geniet ervan
          One plant scrog 400w 1x1/&

          Comment


            Re: 1ste kweek 120x120x200 600watt gavita AK47 Widow

            Nog een paar dagen, misschien een week.
            Ivm het gewicht als niet te luchtig zijn zeg ik 465 gram.

            Comment


              Re: 1ste kweek 120x120x200 600watt gavita AK47 Widow

              Ziet er nice uit, dat word genieten

              Comment


                Re: 1ste kweek 120x120x200 600watt gavita AK47 Widow

                popeye: Het gaat nu toch wel rap inderdaad. Vandaag toch een 6tal trichomes naast elkaar amber gezien.
                Terwijl degene met de lichtste haren nog op 30/70 milky clear zit.

                Amazing: Ik heb fosfor tekort opgelopen, door waarschijnlijk te hoge ph gifte gedurende 1 week halverwege de bloei.
                Vandaar nu lager afgezuurd. Het heeft gewerkt, want het tekort is gestopt.
                300 Staat genoteerd.

                Qnq: Ja, ik vind dat ze ook nog wel ff kunnen, maar het hoge lv door het bladerdek baard me zorgen. Nog niks van
                rot te bekennen, maar zal zuur zijn als ik te laat ben. 3 maanden afbloeien is fijn .

                Speedy: dmv van tillen heb ik het prima onder controle gehouden. Wateren was niet het probleem. Te dik bladerdek.

                Ben: Dankje! Hopelijk heb je er wat aan.

                Mway: Zozo, jij schat het hoog in. 1 van de 14 is klein en dun gebleven, wel heel compact. 1 van de 14 is wat luchtiger
                naar mijn idee, maar wel groot. Ik heb 3 hele grote en dikke en de rest is redelijk groot. Zelfs in de laatste 2 weken zijn
                er 2 flink aangedikt terwijl ik dacht dat ze kleiner zouden blijven. Ik hoop dat je gelijk hebt!

                Smoka: Dankje! Ik hoop het, kijk ernaar uit.

                Ik heb vandaag weer ijswater gegeven. Het water lijkt moeilijker door de grond te gaan als warm water. Ze vergelen nu
                behoorlijk, maar ondanks de vrij hoge lv58 voelt alles wel droog aan. Ik twijfel nog steeds wanneer ik ze om ga doen.

                Comment


                  Re: 1ste kweek 120x120x200 600watt gavita AK47 Widow

                  Hou er rekening mee dat je trichomen onder een 2e bloei vaak al donkerder zijn van kleur. Misschien lukt het je om daar ook te checken ?
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment


                    Re: 1ste kweek 120x120x200 600watt gavita AK47 Widow

                    Dag 93 na ontkieming
                    Dag 70 12/12
                    Dag 58 zichtbare bloei
                    Lv: tussen 50 en 55

                    Had ze in eerste instantie gisteren willen omhakken, maar er zijn er gewoon nog een aantal
                    niet klaar. De dame die het verste is, heeft op de top ongeveer 50% amber en Milky. Haar
                    onderste topjes zijn gewoon nog milky zonder amber. Ik heb nu ongeveer 3 dames die klaar
                    zijn. De overige 11 moeten gewoon nog even.

                    Het probleem is dat geen plek heb om de 3 dames
                    die klaar zijn te drogen. Ik wacht dus nog even met omgooien. Ze gaan Donderdag of Vrijdag
                    om. Ligt er maar net aan. Het bladerdek is wel echt geel en verdord aan het worden.

                    Tot nu toe geen rot te bekennen. De dubbele bloei zorgt helaas ook wel voor meer blad in
                    de toppen. Maar zoals ik er nu over gelezen hebt is dubbele bloei juist positief en zorgt voor
                    meer opbrengst. Sommige dames hebben ook nog veel clear erin zitten, maar ik durf het
                    niet aan om nog langer te wachten. Donderdag of Vrijdag dus.

                    Gisteren hebben ze geen water gehad en vandaag een beetje. Ze drinken niet veel meer, behalve
                    de grootste dames, die lusten nog wel wat, maar ze zijn ook nog niet klaar.

                    Stemma: Klopt, ik kijk een beetje elk gedeelte van de plant. Het probleem is alleen dat ze nog steeds
                    nieuwe bloemen aan maken. Lijkt wel door te gaan.

                    _MG_9948.jpg Dubbele bloei
                    _MG_9947.jpg_MG_9945.jpg_MG_9946.jpg_MG_9949.jpg
                    _MG_9941.jpgWat een amber
                    _MG_9943.jpg_MG_9944.jpg_MG_9937.jpg_MG_9939.jpg
                    _MG_9932.jpgPepsi is lekkerder als Coca Cola
                    _MG_9933.jpg
                    Attached Files

                    Comment


                      Re: 1ste kweek 120x120x200 600watt gavita AK47 Widow

                      mooi, mooi, mooi man.
                      Je ziet idd aan de bladeren dat ze ff droog hebben gestaan, ze hangen.
                      Gezamelijk snoeien blijkt idd moeilijker dan het is.
                      Zal mss ook een weekje buiten de tent moeten drogen. helaas.
                      Foto 11 is echt te MAX

                      gr

                      Comment


                        Re: 1ste kweek 120x120x200 600watt gavita AK47 Widow

                        whow mooie trichomen fotos man lekker amber heerlijk om te zien en mooie toppen hoor goed gedaan

                        ps: alleen dat been

                        Comment


                          Re: 1ste kweek 120x120x200 600watt gavita AK47 Widow

                          Super zeg, mooie foto's ook
                          Voetje erbij zoals het hoort hahaha
                          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                          2016 - Greyvol's buitenkweek
                          2017 - Santa Maria van Space Cees

                          Comment


                            Re: 1ste kweek 120x120x200 600watt gavita AK47 Widow

                            Dubbelbloei LIJKT voordelig te zijn maar is dit niet. Je eerste bloei raakt overrijp (zwarte trichoomkoppen) terwijl de dubbelbloei nog lang niet rijp is. Beoordeel je oogstmoment op de trichomen van de eerste bloei. Wacht je tot de dubbelbloei rijp is dan is je eerste bloei ver overrijp en zal je een erg narcotisch wietje krijgen.

                            Buiten neemt de lichtentensiteit en de lichturen af naarmate de plant afrijpt. Binnen blijven we doorknallen en als je blad nog gezond is zal ze gaan dubbelbloeien. Ze ervaart immers nog niks van herfst.

                            op de foto waar achter staat wat een amber zien we idd wat ambertjes op de volgende 4 foto's zie ik enkel clear trichomen, deze zullen van de dubbelbloei zijn neem ik aan.

                            Comment


                              Re: 1ste kweek 120x120x200 600watt gavita AK47 Widow

                              Ik heb bij een aantal planten de fanleaves en verdorde bladeren weg geknipt.
                              Nu kan het licht wat beter bij de onderste topjes.

                              Vandaag hebben ze per plant ongeveer 200ml niet afgezuurd kraanwater gehad
                              en morgen krijgen ze niks. Ik wil de potten helemaal droog hebben. Donderdag
                              nacht gaat de schaar erin. Dit zal tevens de laatste keer zijn dat ze op de foto
                              mogen.

                              Man, man wat ruiken ze ongelooflijk sterk en ik ben blij verrast dat de toppen
                              compleet dichtgegroeid zijn bij bijna alle dames.

                              popeye: Ze hebben niet te droog gestaan. Ze zijn gewoon aan hun eind

                              hobby : Haha, dank je! Ja, ik zag het al, maar vind het wel een leuke toevoeging

                              greyvol : Dank je wel! Leuk dat je even een reactie plaats.

                              Flintstoned : Ik lees toch best wel veel goede verhalen over dubbele bloei. Het kan
                              natuurlijk ook met het soortje te maken hebben. Je ziet het wel vaker. Nu is het
                              in ieder geval gestopt. Ze staan nu 13 dagen op afgezuurd ijswater. De foto`s met
                              de amber trichomen zijn allemaal van hetzelfde blad.

                              20150324_221943.jpg
                              Last edited by Heizenberg; 24 March 2015, 21:27.

                              Comment


                                Re: 1ste kweek 120x120x200 600watt gavita AK47 Widow

                                Nee Coca cola is toch lekkerder. En ik hoop 503 gram heerlijke waar voor je. Gr R@yfie

                                verstuurd mee mn Sonix Ksperia

                                Comment

                                Bezig...
                                X