Santa Maria eerste kweekverslag..

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Greyvol
    Amazing Grower
    420 MemberLucky Member
    • Dec 2014
    • 4721

    #271
    Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

    Hehehehe
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment

    • Stemma
      Exquisite Grower
      420 Member
      • Mar 2014
      • 7415

      #272
      Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

      Denk dat jullie deze leuker vinden

      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment

      • Michevan
        Expert Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • May 2014
        • 1417

        #273
        Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

        Prachtige nummertje ja
        Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


        Comment

        • Greyvol
          Amazing Grower
          420 MemberLucky Member
          • Dec 2014
          • 4721

          #274
          Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

          Krijg het niet meer uit mijn hoofd hahaha

          Santa Maria...
          Santa Maria..
          Santa Maria.

          Niks nie knippen plakken nie, gewoon op het deuntje typen. If you can't beat 'm join 'm

          Santa Maria...
          Santa Maria..

          Iemand nog goeie koffie tips voor een late beginner?
          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
          2016 - Greyvol's buitenkweek
          2017 - Santa Maria van Space Cees

          Comment

          • Francoisca
            Wicked Stoner
            420 MemberMemberLucky Member
            • Apr 2014
            • 251

            #275
            Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

            Ook een goeie morgen Grey.
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...mby-Hash-maken

            Comment

            • Greyvol
              Amazing Grower
              420 MemberLucky Member
              • Dec 2014
              • 4721

              #276
              Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

              Hehehe goeiemorgen

              Hoe gaat het met verduisteren?
              2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
              2016 - Greyvol's buitenkweek
              2017 - Santa Maria van Space Cees

              Comment

              • Francoisca
                Wicked Stoner
                420 MemberMemberLucky Member
                • Apr 2014
                • 251

                #277
                Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

                Gaat goed, Grey.
                Stekken genomen ongeveer 5 cm, na negen dagen wortels, daarna zwarte potten 21 dagen gewoon buiten, en dan verduisterd(18 dagen).
                Andere potten 14 dagen gewoon buiten, en dan verduisterd(25 dagen).
                Grond komt gewoon uit mijn tuin. Zwarte potten krijgen niets voeding andere een beetje Plagron Bloei.
                Vorige ronde verduisteren had ik 140 gram droog van 3 planten, waar ik tevreden mee ben.
                IMG_1069.jpgIMG_1070.jpgIMG_1071.jpg
                Succes nog
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...mby-Hash-maken

                Comment

                • member16666
                  Banned
                  • Jul 2011
                  • 780

                  #278
                  Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

                  koffietip? euh, zorg dat je 100% arabicabonen hebt en je hebt lekkere koffie
                  mooie schuimlaag krijg je alleen als er robustabonen bijzitten
                  koffie geeft de meeste smaakstoffen af bij kokend water en niet te lange doorsijpeling van vocht
                  dus percolator zou best zijn als je niet langer dan minuutje de bonen vrijstelt aan die warmte anders komen er teveel tannines vrij
                  daarna handgegoten koffie met ongebleekte filter of some highpressure, volgend koffiezetapparaat / hogedrukmachines en daarna die dingen met pads

                  probeer het zelf maar eens , padje of twee open van arabicabonen in filter met heet water of door zo'n padmachine
                  je gaat duidelijk het verschil proeven

                  maar ja , de gemakzuchtige mens levert liever op kwaliteit in dan op tijd

                  Comment

                  • Greyvol
                    Amazing Grower
                    420 MemberLucky Member
                    • Dec 2014
                    • 4721

                    #279
                    Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

                    Very Nice Francoisca, dat is wel snel zeg na 9 dagen wortels.

                    B2N, had ik al iets van gelezen die bonen. Ga ik zeker doen, moet nog wel ff uitzoeken wat zo'n perculator is, maar dat google ik zo wel ff op. Goed Kopje koffie maken mag best wat tijd kosten

                    Vet ding
                    image.jpg
                    Last edited by Greyvol; 11 August 2015, 13:50.
                    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                    2016 - Greyvol's buitenkweek
                    2017 - Santa Maria van Space Cees

                    Comment

                    • Dkuttekop
                      Son of the Bong
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2015
                      • 416

                      #280
                      Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

                      Hey Greyvol, Ik heb eens wat zitten lezen van dit prachtverslag.

                      Wellicht is het iets om te proberen te mediteren? In meditatie leer je kijken naar de pijn en ook vrede te sluiten met die pijn, waardoor een groot deel van de stress wegvalt en daarmee de symptomen vaak automatisch minder worden, hoewel dit niet perse het doel is van meditatie, want die wegloop gedrag van je pijn versterkt het aantal neuronen wat gemoeid is met de pijn expressie: Vluchten voor de pijn of weerstand tegen de pijn maakt het dus vaak erger.
                      Het is complexe materie en het is zeker geen snelle oplossing, vaak is het een pad van de lange adem, maar wellicht kan het iets voor je doen.

                      Buiten dat, dit filmpje zet ik vaak aan als ik me moeilijk voel. Ik ga dan zitten of liggen, licht uit, ogen dicht en luister diep terwijl ik probeer te herkennen wat hij zegt. Wellicht doet het iets voor je.
                      Dit is Mooji, een Jamaicaanse Guru en Satsang meester in navolging van Ramana Maharshi en Papaji (voor wie het wat zegt), echt geniale gast. Succes en prachtverslag heb je hier.

                      Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

                      Comment

                      • Greyvol
                        Amazing Grower
                        420 MemberLucky Member
                        • Dec 2014
                        • 4721

                        #281
                        Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

                        Thanx Dkuttekop
                        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                        2016 - Greyvol's buitenkweek
                        2017 - Santa Maria van Space Cees

                        Comment

                        • Greyvol
                          Amazing Grower
                          420 MemberLucky Member
                          • Dec 2014
                          • 4721

                          #282
                          Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

                          Damn zeg, bladluis binnen.

                          Echt ramvol beesjes, met sateprikkers geen doen meer. Alle planten hebben er last van.
                          Wegdoen en Opnieuw beginnen? Staan pas krap drie weken onder 12/12
                          Hokje reinigen, nieuwe stekken behandelen en weer op 12/12, kost het me maar drie weken..

                          Baal er goed van, we gaan proberen met wat natte watten de bladeren af te doen en morgenvroeg met de stofzuiger aan de gang. Jammer dat ik dat nu niet kan doen, maakt wel een beetje veel herrie met de buren
                          Last edited by Greyvol; 12 August 2015, 00:12.
                          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                          2016 - Greyvol's buitenkweek
                          2017 - Santa Maria van Space Cees

                          Comment

                          • Eclecticon
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Apr 2014
                            • 2073

                            #283
                            Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

                            Dat is kut.. stofzuiger?
                            Baas in eigen brein.

                            Comment

                            • Greyvol
                              Amazing Grower
                              420 MemberLucky Member
                              • Dec 2014
                              • 4721

                              #284
                              Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

                              Panty over de stofzuiger en de bladluizen opzuigen?
                              Heb dat volgens mij op een fimpje gezien ergens..
                              2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                              2016 - Greyvol's buitenkweek
                              2017 - Santa Maria van Space Cees

                              Comment

                              • Eclecticon
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Apr 2014
                                • 2073

                                #285
                                Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

                                Ja, ik zou het gewoon proberen.. en de panty puur om het blad te beschermen. Zonder panty heb je kans dat de bladeren mee naar binnen gaan en beschadigen.
                                Beter een paar uur bij zitten dan weken verlies aan energie en tijd.
                                Baas in eigen brein.

                                Comment

                                Bezig...