Santa Maria eerste kweekverslag..
Collapse
X
-
-
Re: Santa Maria eerste kweekverslag..
Hier al jaren geen santa,s stek te krijgen,denk dat ik toch maar zaad ga inslaan
verzonden vanaf mijn bos hut met tamtamComment
-
Re: Santa Maria eerste kweekverslag..
Moet je in Zeeland voor wezen voor Santa's
Cannabis Strain Testing 420 CST#420Comment
-
Comment
-
Re: Santa Maria eerste kweekverslag..
Heb je geen behoefte om eens een andere strain te proberen
Comment
-
Re: Santa Maria eerste kweekverslag..
Zeker wel
Volgende ronde word wat diverser, heb net het doosje met zaadjes uit de koelkast gehaald
Eens kijken wat we hebben..
Dutch passion Frisian Dew Feminized (voor buiten)
Omni auto mix Random mix of auto blueberry, auto ak47, auto lemon skunk pollinated with auto ak47 (voor buiten)
Omni Danish Snow (voor buiten)
Spliff Bubblegun
Spliff Royal Thai
Spliff Super Skunk
Spliff Cheese
Spliff Power Plant
NoMercy Double Fun
Omni UBC Chemo
Denk de double fun en de UBC Chemo voor de volgende keer
Comment
-
Re: Santa Maria eerste kweekverslag..
Ben benieuwd Greyvol
Comment
-
Comment
-
Re: Santa Maria eerste kweekverslag..
strips hangen of beter zelf maken : geel plastiek nemen, bestrijken met vaseline en op potrand leggen, de vliegende versie zul je dan wel vangen
laagje van wit zand of perliet op de bodem helpt verdere infectering te voorkomen
ze staan er mooi bij, paarse steeltjes kunnen soms teken zijn van magnesiumdeficit
doe zo verder Greyvol
greetzComment
-
Re: Santa Maria eerste kweekverslag..
Thanx B2N!Comment
-
Comment
-
Re: Santa Maria eerste kweekverslag..
Mooi veldje.
Ik zie weinig trips schade. Spuit je met neem?Comment
-
Re: Santa Maria eerste kweekverslag..
Thanx Vaperke,
Eerst elke week en voor de bloei drie keer om de dag hebben ze een douche van neem gekregen.
In de voorgroei onder TL al mee begonnen dus die hebben flink wat neem gekregen ondertussen. Voor de zekerheid heb ik wel roofmijten besteld.Comment
-
Re: Santa Maria eerste kweekverslag..
Eerste kweekje had ik ook last van Trips en heb ik ook roofwantsen geplaatst. Werkte wel goed. Maar nadien kun je de lijkjes wel nog in je buds vinden. Op zich was dat niet zo erg. Maar ik meld het maar
Deze heb ik gebruikt http://biogroei-shop.be/index.php?co...&id_product=30Comment
-
Re: Santa Maria eerste kweekverslag..
Hehe die heb ik ook
Comment






Comment