Super lemon haze,pineapple chunk!!
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Super lemon haze,pineapple chunk!!
2 pineapple's omgedaan was nat een 290 gram dus wel moor ik gok op een 70 droog...
nu de lemon hazkes nog op ijswater vandaag en morgen en dan oogsten maar welke dag juist dat hangt af van de trichomen
grtz
20150617_151551.jpg20150617_151536.jpgwas 1 ongetopte lemon haze die al oke was ook vandaag die is mee omgegaan( was nat 135gr)
20150617_151613.jpg20150617_151607.jpg20150617_151544.jpgPineapple chunk (290gr nat)
grtz en tot later
Last edited by dieseltj; 17 June 2015, 14:20.Comment
-
amaai die pineapple is wel zot wietje hoor
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
ja zeker ik heb van elk 50 gr dat ik zowizo in de wekpot steek voor een paar weken en mss zal ik er nog een paar potten moeten gaan bijkopen in de axion
Comment
-
Ziet er lekker uit, mooi mooi. Proficiat man!
Na al dat harde werk.
Geniet er maar van!!
Comment
-
thanks
volgende ronde staat al klaar
begin volgende week zijn juist ontkiemd nu zou ik nog wat meer oogst willen van dezelfde hoeveelheid.. maar al doende leert men he haha
Comment
-
no rest for the wicked
Wat is dat met dat ijswater? Wat bedoel je daarmee?Comment
-
jaaa wat je hoort ijswater dus ik maak gewoon een kan met ijsblokken doe er water bij zuur dit af laat even trekken en geef het zo met stukjes ijs erbij aan de plant.
dat zou extra trichomen aanmaken op het einde en je ziet het met het blote oog de kristallen vermenigvuldigen .
je ziet echt een verschil als je het niet doet of wel..
ik doe de laatste 3 dagen spoelen met ijswater
er zijn er meer hier dat dat doen hoor
grtzzzComment
-
voila de hazkes zijn af gedaan die waren met 3 samen 450 gr nat dus wel mooi vind ik
ik gok op een 100 gr droog
wie wil kan mij volgen in men volgend kweekverslagje want we doen ineens verder nu het nog lekker warm is
grtzzz
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/39537-Dieseltjes-Kweekverslagen-gt-Liberty-Haze-Barney-s-Farm-Ssh-rqs-pineapple-chunk!Comment
-
thanks voor de tip! Denk dat ik het ook maar eens ga proberen
Geef je dan water onderaan de pot of ook via de bovenkant?
fotootje(trichomen) voor en na het ijswater zou wel eens interessant kunnen zijnComment
-
oooh ja dat fotoke heb ik nu niet gemaakt deze keer sorry ze zijn nu al om..
ik geef dat via de bovenkant dat het erindrenkt je ziet echt wel een verschil hoor test het mss eerst met een paar wel een paar niet je zal een verschil merken
Comment
-
Gefeliciteerd Dieseltj, das toch een mooie opbrengst !Comment

Comment