Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nycd ,walhalla en double fun kweekje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    nice vooral foto 5 ziet er erg goed en lekker groen uit

    Comment


      #17
      zo ik heb nu alle plantjes in hun definitieve potten gezet,en heb besloten toch maar de klok op 18 uur te zetten voor een week of twee.(wil mn tent wat voller hebben)see ya

      Comment


        #18
        2X 400w was ik ook van plan is zeer handig als je mer verschillende grotes zit.

        Comment


          #19
          alles staat er netjes bij markster...

          grtzzz

          Comment


            #20
            Hij gaat voor de volle bak haha oke dan groeien met die dingen! Ziet er weer goed uit hoor. Bedoelde je deze tent in mn verslag?

            Greetzz

            Comment


              #21
              @ angelo de 2e 400 watt gebruik ik alleen in de bloei.
              @ijscoman
              nee in deze tent geen spint gelukkig.ik heb nog een hokje op n andere lokatie met powerplant en daar had ik de spint
              en ja deze keer ga ik voor monsterplanten hahaen hoop dat t spint en meeldauw leed me bespaart blijft.
              thanx voor de comments
              Last edited by markster; 19 March 2009, 19:39.

              Comment


                #22
                lijkt me idd ook het beste voor de elektricteitsrekening.
                al zal dat wel mooi compenseren.

                Comment


                  #23
                  mini update

                  de plantjes groeien als gekken vooral de walhalla gaat erg hard en dan bedoel ik vooral in de hoogte.de nycd groeien breed met grote bladeren.
                  en dan heb ik nog de double fun deze begint nu ook lekker op gang te komen.(de df op de foto is de kleinste van de 2 maar wel de mooiste)
                  wat me voor de rest is opgevallen is dat de nycd alle drie hun blad een beetje laten hangen misschien dat ze wat te nat staan zal ze de komende week eens wat minder geven.
                  nu wat pics

                  foto 1 groeps foto vooraan in t midden df en achteraan de nycd alles er tussen is walhalla.
                  foto 2 walhalla
                  foto 3 walhalla voor de nycd achter (nogal verschillend qua groei)
                  foto 4 double fun
                  foto 5 nycd
                  Attached Files

                  Comment


                    #24
                    Ziet er goed uit man , je kan beter je nick in Master veranderen


                    Grtz.

                    Comment


                      #25
                      haha thanx man!
                      ik zit nog te twijfelen hoelang ik ze nog moet laten voorgroeien of dat ik woensdag de klok op 12/12 zet wat zouden jullie doen?

                      Comment


                        #26
                        Is moeilijk dat komt door de verschillende soortjes die je heb.
                        De ene zou wel in de bloei kunnen de andere eigenlijk nog niet.

                        Comment


                          #27
                          ja idd
                          de df kan zowieso nog wel ff groeien,ik denk dat ik gewoon volgende week maandag dan maar de bloei erin zet,want ik denk dat die walhalla s anders te groot gaan worden. bedankt voor t meedenken grtz

                          Comment


                            #28
                            mjammie wederom mooie fotos

                            Comment


                              #29
                              mini update

                              vanaf morgen zet ik mn plantjes op 12/12.ik denk dat ze nu wel groot genoeg zijn om over een week of 3 een volle tent te hebben.
                              ook heb ik mn bulbs vernieuwd voor de bloei en zal vanaf volgende week mn tweede lamp erbij aanzetten .pics volgen zsm
                              mzzl

                              Comment


                                #30
                                Ben benieuwd , veel succes in ieder geval toegewenst.

                                Grtz.

                                Comment

                                Bezig...
                                X