Nycd ,walhalla en double fun kweekje
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Nycd ,walhalla en double fun kweekje
de zaden die ik nu oogst zullen bij mn volgende binnen kweek te zien zijn.Mooi verslag, markster!
Leuke soortjes. Over die nycd heb ik al veel gelezen en 'k wil hem ook zeker eens proberen. Is dat €20 voor 1 zaadje?
Ik zag 'm al staan bij Azarius, van Soma. Daar kosten ze €130 voor 10. Toch wel extreem duur.
Moest je nog wat van die zaadjes hebben dan ben ik ook wel geïnteresseerd!
En die kruising nycd x pp lijkt me ook wel leuk, ga je daar ook nog van zetten?
wowo nice knokie!
die gaan lekker,die van mij hebben zon dikke 3 weken voor gegroeid en zijn echte reuzenComment
-
Re: Nycd ,walhalla en double fun kweekje
update
hey mensen daar ben ik weer met een update.
op de 1e foto zie je een gedeelte walhalla,dit is echt een plakkerig plantje!
de nycd gaan ook heel lekker en blijven maar dikker worden,zie de 2e foto.deze zullen nog een week of twee moeten staan en gaan vanaf maandag geen voeding meer krijgen.op de 3e foto zie je een zijtak van de double fun,deze plant zal niet veel opbrengen en ook later klaar zijn.zal komen door wat ze meegemaakt heeft maar ja ieder grammetje is dr een he.
en dan de laatse foto dit is een nycd x powerplant(ik hoop op n vrouwtje)
dat was m weer laat ff weten wat je dr van vind.laterz
Comment
-
Re: Nycd ,walhalla en double fun kweekje
Potverdomme ! Ik kom er ene opsteken bij je ! (volgens mij wonen we aardig bij elkaar in de buurt, Heerle wa ? )
Mooie planten man !!
(Heb er trek van gekregen, ga er ene draaien & een bietje hasjolie maken )Een dag zonder wiet kent Flip niet.Comment
-
Re: Nycd ,walhalla en double fun kweekje
Ben er geboren, woon nu omgeving Roermond
Een dag zonder wiet kent Flip niet.Comment
-
Re: Nycd ,walhalla en double fun kweekje
Stuur je de vrouw bij mij langs, kan ze met mijn vrouw gaan shoppen. Steken wij er ondertussen ene op en blijven fijn hier relaxen !
Een dag zonder wiet kent Flip niet.Comment
-
Re: Nycd ,walhalla en double fun kweekje
mini update
de dames gaan goed.
t einde komt in zicht voor de nycd
,ook de double fun begint nu wat dikkere toppen te krijgen.voor dikke toppen op de walhalla zal ik nog even gedult moeten hebben maar hier de pic
de nycd staan vooraan ,links achter is walhalla en rechts achter is een double fun
Attached FilesComment
-
Re: Nycd ,walhalla en double fun kweekje
Lekker hoor markster..is een mooie verzameling die je daar hebt staan..
Gr,
NNSComment
-
Re: Nycd ,walhalla en double fun kweekje
mmmm,daar wil ik mijn neus wel eens tussen steken
...
zal wel lekker ruiken!
weer goed op weg he markster,nog ff en je kan weeral proeven
...
grtzzzComment








Comment