Nycd ,walhalla en double fun kweekje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • nonameseeds
    Retired
    • Apr 2009
    • 106

    #121
    Re: Nycd ,walhalla en double fun kweekje

    Zaasjes zien er goed gerijpt uit markster..Altijd een heel stuk lekkerder die wiet als het van je eigen gemaakte zaad komt..

    Gr,
    NNS

    Comment

    • ijscoman1
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2008
      • 1768

      #122
      Re: Nycd ,walhalla en double fun kweekje

      Ja netjes gedaan Markster Alvast veel succes voor vrijdag!

      Greetzz

      Comment

      • markster
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2008
        • 2151

        #123
        Re: Nycd ,walhalla en double fun kweekje

        yow bedankt mannen voor de complimenten.
        @IJSCOMAN1 bedankt ga ik zeker nodig hebben

        Comment

        • Robba
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • May 2008
          • 809

          #124
          Re: Nycd ,walhalla en double fun kweekje

          Ziet er zoals gewoonlijk weer netjes uit Markster
          En het gaat nooit zoals je het wil hé ?


          Grtz.

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #125
            Re: Nycd ,walhalla en double fun kweekje

            Sow gaat goed met die Marster mooie kweek hoor en netjes en duidelijk blijf je volgen hoor Markster
            God was never on your side..

            Comment

            • markster
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Jul 2008
              • 2151

              #126
              Re: Nycd ,walhalla en double fun kweekje

              zo de andere nycd en double fun zijn ook geknipt !rookverslag en gewicht komen er aan

              Comment

              • markster
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2008
                • 2151

                #127
                Re: Nycd ,walhalla en double fun kweekje

                probleempje met de walhalla ik denk dat ze zich wat eenzaam voelt in t tentje.al haar bladeren worden geel en ze moet nog 4 weken staan.ik hoop dat ze t gaat redden .want ik ga binnekort stoppen met de voeding.hier een pic van n topje
                Attached Files

                Comment

                • Oblivion
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2009
                  • 245

                  #128
                  Re: Nycd ,walhalla en double fun kweekje

                  Ben benieuwd naar het rookverslag van je NYCD. Een maat van me vertelde me dat hij het al eens had gerookt en dat het smaakte en rook naar dennen. Hij vond het niet echt lekker. Terwijl er dan op de website van azarius staat: "Deze cannabis smaakt en ruikt naar rijpe rode grapefruits. Als je de verse toppen hebt aangeraakt zul je de andere soorten in je kamer of tuin niet meer kunnen ruiken. NYC Diesel geeft je een exotische smaak, een exotische geur en een exotische high."

                  Ik hoop mee voor je Walhalla!

                  Comment

                  • knockie
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2008
                    • 262

                    #129
                    Re: Nycd ,walhalla en double fun kweekje

                    bij mij remde de vergeling van walhalla na 1 malig dosering mgo van house and garden (7% stikstof )

                    denk stikstof tekort.. ff scheut groeivoeding meegeven

                    greetz

                    Comment

                    • markster
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2008
                      • 2151

                      #130
                      Re: Nycd ,walhalla en double fun kweekje

                      thanx knockie ik zal s proberen.tis echt op 2 dagen tijd gegaan

                      Comment

                      • markster
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2008
                        • 2151

                        #131
                        Re: Nycd ,walhalla en double fun kweekje

                        blad probleem bij de walhalla lijkt niet meer verder te gaan.en ziet er weer enig sinds gezonder uit.was dus wss een stikstof tekort.thanx knockie

                        Comment

                        • Flip Hasjkip
                          Wicked Grower
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Sep 2008
                          • 3595

                          #132
                          Re: Nycd ,walhalla en double fun kweekje

                          Hey Markster, begon dat ook met gele puntjes en vervolgens complete gele bladeren ? Je foto's lijken een beetje op mijn freebees, dat bladprobleem waar we het laatst over gehad hebben. Een stikstoftekort, kan dat ontstaan door een overschot aan phosfor en kalium ?

                          Sproei ze nu wel elke avond af met schoon water, en heb ze 1 x BAC Blad Vitality meegegeven, het lijkt nu minder. Misschien is het te warm/droog in mijn tent, maar krijg de temp helaas niet lager.

                          Ik neem aan dat je bijna gaat knippen ? Succes maar weer ! Ik ga 8 dagen op vakantie en moet mijn plantjes achterlaten snik snik. Kameraad (onervaren met kweken, alleen in roken is hij een prof) komt ze voeden, heb de vaten genummerd en ga een compleet handboek voor m schrijven vanavond. Dan 8 dagen duimen dat ze er daarna nog staan
                          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                          Comment

                          • markster
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2008
                            • 2151

                            #133
                            Re: Nycd ,walhalla en double fun kweekje

                            @ kip
                            die gele bladeren waren er ineens wat ik je wel kan vertellen is dat de bladnerf wel wat groener was.normaal gesproken is in de bloei de behoefte aan fosfor en kalium hoger dan aan stikstof.als je bent aan t overvoeden krijg je juist hele donkere bladen en verbrande bladpunten.dus of t dat is betwijfel ik.
                            de oogst staat gepland over zon 1,5 week dan hebben ze net iets meer gebloeid als 13 weken.
                            prettige vakantie alvast en succes met je verzorger

                            Comment

                            • belladonna
                              Guru of all Growers
                              Lucky Member
                              • Aug 2008
                              • 10674

                              #134
                              Re: Nycd ,walhalla en double fun kweekje

                              Hey Markster kan je keer foto zetten van je Doubelfun? wil wel si zien hoe ze er bij jou uit zien?
                              groetjes
                              God was never on your side..

                              Comment

                              • markster
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jul 2008
                                • 2151

                                #135
                                Re: Nycd ,walhalla en double fun kweekje

                                de double fun heb ik ook maar geoogst zie paar post naar boven.dus ik heb eigenlijk geen pics meer

                                Comment

                                Bezig...