Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lacy LaPlante (= VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe kansen!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Lacy LaPlante (= VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe kansen!

    Als ik zou moeten kiezen tussen Nordle en Critical Mass zou ik voor CM kiezen, ik vindt hem net wat lekkerder smaken en de top opbouw is mooier, de bloeitijd en kweek gemak is nagenoeg hetzelfde, beide zijn ze makkelijk te kweken. Online zijn ervaringen te vinden van mensen die hun huidkanker hebben kunnen genezen door een extract te maken van de CM of Nordle, daar werd in eerste instantie mijn interesse door gewekt om de zaden van CBD Crew uit te proberen

    Verder volg ik aardig wat ontwikkelingen die in Amerika plaatsvinden en ben ik fan van Amerikaanse strains. De vorige kweek had ik Blue Dream samen met de Yummy en momenteel kweek ik Chem 4 OG van The Cali Connection en Grape Ape. Chem 4 OG is als ik me niet vergis Chemdawg (Sour Diesel x OG Kush) gekruist met SFV (San Fernando Valley) OG Kush. Dat is een hele mond vol he haha, die heb ik eerder gekweekt en beviel zo goed dat ik hem nu weer heb staan! En Grape Ape vanwege de paarse indica genen en Bessen smaak In eerste instantie wou ik Granddaddy Purple maar die kon ik niet vinden helaas, die heb ik in Californie kunnen proberen en die smaakt echt heel erg naar witte druiven/ bosbessen, ik wist niet dat zo'n smaak zo sterk aanwezig kon zijn in een cannabis strain. Als je de kans krijgt zeker proberen!

    Tot die tijd geniet van je flinke oogst! Het is welverdiend!

    Comment

    Bezig...
    X