Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lacy LaPlante (= VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe kansen!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Lacy LaPlante (= VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe kansen!

    De aarde planten.

    Comment


      Re: Lacy LaPlante (= VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe kansen!

      Ze hebben alle 3 nieuwe aarde gekregen. Royalmix. Behalve opletten met overwateren, wat volgens mij tot nu toe goed gaat, kan ik verder niet echt iets doen. Duimen dus maar. Ik zie wel of ze het volhouden tot het eind.
      Lacy LaPlante (Voorheen VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe Kansen! 2x CBD Yummy + 1x Choco haze + 1x Chocolope.

      Comment


        Re: Lacy LaPlante (= VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe kansen!

        prachtig hoe je aarde planten terug zijn gekomen. hoe die erbij stonden daar zijn al
        heel wat woorden over geuit. maar de yummy 2 is echt een beest(je) van een plant(je).
        3 weken geleden had ze nog geelzucht, was ze verkouden en depressief.

        ik vind het best een hele opgave daar nog iets van weten te breien. en tja dan kun je ook
        niet meer verwachten dan wat je nu ziet. had eigenlijk het idee dat ze allemaal zoals
        yummy 1 zouden eindigen.

        ik vind het een mooi gezicht wat een stammen die planten inmiddels hebben. ze zou een mooie moeder
        kunnen worden voor je groei hok. want ze is in staat om op te staan uit de dood, dus is een taaie tante.

        de hempy's gaan netjes, maar kijk je wel uit met al die doeken? ivm schimmels of overige wat daarin kan huizen of groeien.

        groetjes

        Comment


          Re: Lacy LaPlante (= VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe kansen!

          Gaat goed komen

          Comment


            Re: Lacy LaPlante (= VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe kansen!

            denk wel ,allesch ghomd ghoed.

            Comment


              Re: Lacy LaPlante (= VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe kansen!

              Ik heb ook een eigen verslag.

              Comment


                de hempy's gaan netjes, maar kijk je wel uit met al die doeken? ivm schimmels of overige wat daarin kan huizen of groeien.
                Ja hoor, dat houd ik in de gaten. Die doeken zijn ook maar tijdelijk. Ik wil de grote Hempy dit weekend overpotten naar de emmer, ik denk dat ze er wel klaar voor is. De fles zit vol wortels!
                Dan hoeft er geen doek meer omheen. De andere zal nog iets langer duren, want die loopt wat achter.


                @MWay:
                Ik weet dat je een verslag hebt. Of wat bedoel je? Heb je een nieuw verslag?
                Lacy LaPlante (Voorheen VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe Kansen! 2x CBD Yummy + 1x Choco haze + 1x Chocolope.

                Comment


                  Re: Lacy LaPlante (= VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe kansen!

                  Dat is niet slecht bedoeld he, maar ik zou ze ook nog steeds alle drie weggooien. Niet vergeten dat het feminised zaadjes zijn die al minstens 6 weken continue onder stress staan. Zelfs al komen ze er nog door, wat ik enkel met die ene yummie zie gebeuren, dan is de kans op herma groot. Veel tijd en energie voor niks.

                  Comment


                    Re: Lacy LaPlante (= VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe kansen!

                    Dat weet ik, ik denk dat de meesten hier op het forum deze plantjes weg zou gooien. Of eigenlijk allang weggegooid zouden hebben. Ik zie het dan ook als een 'learning experience'. Ik heb verder geen verwachtingen. Ik ben gewoon echt goed aan het oefenen met watergeven. Het kost me niet veel tijd, ze staan me niet in de weg en ik leer nog iedere dag. Mochten ze de eindstreep halen, dan is dat heel leuk natuurlijk. Maar als ik in de tussentijd het watergeven een beetje onder de knie gekregen heb, dan vind ik dat misschien nog wel leuker.

                    De lamp is toch aan, voor de hempies. Ik zou nu toch niet meer 3 nieuwe zaadjes erbij kiemen. Eerst maar eens zien of de hempy methode me beter ligt, voor ik weer aan nieuwe zaailingen begin (met wat voor methode dan ook.)
                    Lacy LaPlante (Voorheen VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe Kansen! 2x CBD Yummy + 1x Choco haze + 1x Chocolope.

                    Comment


                      Re: Lacy LaPlante (= VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe kansen!

                      Update:

                      Eergisteren (24 November) heb ik de Hempies overgepot naar een grotere emmer. De Sweet Moby was hier echt aan toe, dat had misschien zelfs wel een weekje eerder gemoeten. Ze zullen nu tot het eind van de rit in deze emmers blijven, ik ga niet meer overpotten. Als het goed is, zal dat ook niet nodig gaan zijn.

                      Op zich doen ze het ok, al heb ik het idee dat ze ietsje minder happy zijn dan voorheen. Ik twijfel ook een beetje over de voedingssamenstelling. Tot nu toe heb ik gewoon de instructies die op de flessen staan gevolgd (maar dan minder dan 100%), maar het valt me op dat velen andere voedings-ratios lijken te gebruiken, dus daar ga ik even induiken. Misschien toch iets aanpassen, ik zie hier en daar wat bladprobleempjes (maar kan ze nog niet thuisbrengen, het zou ook gemorst voedingswater kunnen zijn). Verder is de groei wel gestagneerd, dit zou door de overpotting kunnen komen. Ze stonden er 24u na het verpotten al een stukje blijer bij, de blaadjes al wat meer omhoog gericht. Dat lijkt me een goed teken.

                      Foto Hempy 1 - Sweet Moby:


                      Foto Hempy 2 - Maui Waui:


                      Runoff systeempje:


                      Yummy 1 is in de vuilnisbak belandt, die heb ik opgegeven. Over de andere twee heb ik niet echt wat nieuws te melden, ze lijken ook een beetje stil te staan. De tijd zal het leren.

                      Foto Yummy 2:


                      Foto Choco Haze:


                      Overzicht:


                      Foto's zijn van gisteren.[emoji6]

                      - Lacy.
                      Last edited by Lacy LaPlante; 26 November 2015, 20:04.
                      Lacy LaPlante (Voorheen VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe Kansen! 2x CBD Yummy + 1x Choco haze + 1x Chocolope.

                      Comment


                        Comment


                          Re: Lacy LaPlante (= VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe kansen!

                          Je kunt beginnen met de helft van de voeding en dan naarmate ze groter word opvoeren of je ziet dat ze meer wil.

                          Comment


                            Last edited by Lacy LaPlante; 28 November 2015, 19:20. Reden: J
                            Lacy LaPlante (Voorheen VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe Kansen! 2x CBD Yummy + 1x Choco haze + 1x Chocolope.

                            Comment


                              Re: Lacy LaPlante (= VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe kansen!

                              Je plantjes zijn weer aan het hangen. Ging nochtans goed. Als je zegt water 5,5 - 6, wat bedoel je daar dan mee. Das nogal een groot verschil nl. Kan wel eens je probleem liggen.

                              Comment


                                Re: Lacy LaPlante (= VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe kansen!

                                Gewoon iets gemorst meer niet.
                                Het hangen komt zeker doordat de lamp net aan was.PH van 5,5 is goed.

                                Comment

                                Bezig...
                                X