Aangezien er van nazomer niet echt sprake is beginnen we dit jaar wat vroeger met de winterkweek. Had liever 25° gehad, maar het is nu eenmaal niet anders. De zaden zijn ontkiemd tussen keukenpapier en eergisteren gepoot in liter potjes. Hier blijven ze de komende drie weken. Ik koos opnieuw voornamelijk voor sweet seeds: 2 x wild rose, 2 x double white, 2 x snow fruit en 2 x sweet chees. Die laatste is nieuw voor mij, de rest heb ik al eerder in de tent gehad. Komt nog een freebee Super Silver bij en een Frisian duckje van dutch passion. Was bedoeld voor buiten, maar is er nooit van gekomen.
10 stuks, maar eigenlijk was het opzet 3x3. Moet eentje afvallen, ofwel maakt 1 ton plaats voor 2 kleine potten. Deze keer ga ik dus eens testen of potgrootte veel verschil maakt. Ik ga kweken in 30 liter tonnen. Hier kunnen er net 9 van in men tentje. Ofwel wordt het een scrog, ofwel een LST ronde. Ik top in ieder geval sowieso in week 4.
Voor de rest blijft de opstelling gelijk.
120x120x180 tent
480 kuub filter op een 400 kuub afzuiger
de 30 liter tonnen
250 wattt MH voor de voorgroei
600 watt HPS met evsa van Lumii voor de bloei
voeding, ofwel Bio Nova, ofwel plagron.
Grond: atami growmix
En dan is het nu afwachten tot de kleintjes hun koppie laten zien.
10 stuks, maar eigenlijk was het opzet 3x3. Moet eentje afvallen, ofwel maakt 1 ton plaats voor 2 kleine potten. Deze keer ga ik dus eens testen of potgrootte veel verschil maakt. Ik ga kweken in 30 liter tonnen. Hier kunnen er net 9 van in men tentje. Ofwel wordt het een scrog, ofwel een LST ronde. Ik top in ieder geval sowieso in week 4.
Voor de rest blijft de opstelling gelijk.
120x120x180 tent
480 kuub filter op een 400 kuub afzuiger
de 30 liter tonnen
250 wattt MH voor de voorgroei
600 watt HPS met evsa van Lumii voor de bloei
voeding, ofwel Bio Nova, ofwel plagron.
Grond: atami growmix
En dan is het nu afwachten tot de kleintjes hun koppie laten zien.

Comment