Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vaperke zijn dames

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Vaperke zijn dames

    En ze zijn om!!!

    Morgen even een uitgebreider verslag en ook een nieuw verslag starten van de nieuwe lichting.
    Maar nu eerst vlug 2tal fototjes online smijten en een paar ballonnetjes vullen.

    Scrog is leuk, maar nadien al die dingen er terug af doen is wel een pokke werk.


    Een van de zijtakken

    IMG_20160113_202915.jpg

    Eventjes reclame maken mag toch ook

    IMG_20160113_202158.jpg
    Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
    Vapers Hydro avontuur (voltooid)

    Comment


      #62
      Re: Vaperke zijn dames

      Eventjes de rest van de foto's nog online gooien.

      Alles zit nu te drogen in 2 grote dozen met zout in. Heb ze niet nat gewogen, zal ze pas wegen als ze droog zijn.

      Heb niet van allemaal een foto genomen, want na paar uur was ik het al meer dan beu

      IMG_20160113_195628.jpgIMG_20160113_195715.jpgIMG_20160113_195727.jpgIMG_20160113_200452.jpgIMG_20160113_201746.jpgIMG_20160113_201801.jpgIMG_20160113_201949.jpgIMG_20160113_202231.jpgIMG_20160113_202826.jpg
      Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
      Vapers Hydro avontuur (voltooid)

      Comment


        #63
        Re: Vaperke zijn dames

        Da's van voor het knippen denk ik ?
        Maar met een scrog zou je gewoon de topjes boven het net af kunnen knippen, da's makkelijker dan proberen die hele plant eruit te krijgen.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #64
          Re: Vaperke zijn dames

          Sommige zijn ervoor, sommige erna. Ik knip ze niet zo kort omdat ze toch in de vaporizer gaan.

          Ik heb ze geprobeerd er toch per tak uit te halen omdat ze dan gemakkelijker kunnen hangen.
          Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
          Vapers Hydro avontuur (voltooid)

          Comment


            #65
            Re: Vaperke zijn dames

            aah, er is over nagedacht, da's mooi, als je een reden voor je verrichtingen hebt. blauwduimpjuh.png

            Hoe ruiken ze ? Zit er nog een specifieke geur aan ?
            Ik heb jaren geleden wel eens Herijuana gekweekt, maar dat was in de tijd dat ik nog geen verdamper had.
            Eigenlijk moet ik nu alle soorten van voor die tijd nog eens gaan kweken want de smaken met verdampen zijn heel anders dan bij een jointje.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #66
              Re: Vaperke zijn dames

              Ik heb ook een vaporizer sinds enkele dagen ,ik begrijp alleen niet echt goed de werking veronderstel ik ...

              Voor thc op 311 Farenheith kan dat ,en die smaak ja ,niet zo lekker als een joint vind ik ,ofwel doe ik iets verkeert ,er komt ook weinig rook uit dag ding ,doe je er verkruimelde weed in of een topje? Rook je zowel droge als verse weed ermee of is het ene beter dan het andere?

              Als iemand zich geroepen voelt mij hierin eens wat bij te benen zou ik dat op prijs stellen.


              Cannabis Strain Testing 420 CST#420

              Comment


                #67
                Re: Vaperke zijn dames

                @QNQ, voor jointjes knipte ik ze inderdaad korter. Maar om te vapen mogen de kleine blaadjes er ook bij. De geur is citrus en een beetje kattepis (als ik dat zo kan omschrijven lol). Ze kleven enorm en de reuk die eraf komt is indringend.
                Kan niet wachten tot ik ze in de vaporizer kan stoppen. Maar ik ga me deze keer inhouden en ze goed laten drogen en curen voor ik ze op vape. Ik maak uiterraard een verslagje ervan.

                @pothead.
                Ik wil je gerust helpen met het vapen, want het is inderdaad wel anders dan een jointje roken. Maar misschien kunnen we dit in het vaporizer topic doen? Ik wil ook graag dit topic clean houden.
                Maar in het algemeen moet je zoals je jointje je wiet goed grinden en moet de wiet droog zijn. Rook mag er niet uitkomen, want je vaped . 311F is wel een beetje laag om te beginnen met vapen. Om meer het jointje gevoel te krijgen doe je best rond de 190.
                Indien je dan het vapen wat gewend bent, ga je meer voor de smaak ipv de grote wolken. En zal je merken dat je daar evengoed knetterstoned van wordt.
                Vraag gerust verder in pm of op het vaporizer topic hoor!
                Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                Comment


                  #68
                  Re: Vaperke zijn dames

                  Oorspronkelijk geplaatst door vaperke View Post
                  Leuk dat je meekijkt en bedankt voor het compliment. Ze zien er inderdaad goed uit, maar het kan altijd beter!

                  Ik groei met een hpi lamp (Philips master hpi) en bloei met een hps (nu nog de philips, maar omdat ik een evsa heb ga ik de gavita enchanced kopen).

                  Ik gebruik DCM groenten en kruiden aarde samen met DCM perliet. Alles wordt samen gemengd en bevochtigd met ph6.0 water met een beetje atazym in en dan laat ik dat 24u staan.

                  Ze staan nu trouwens 2 dagen al in het donker en toen ik gisteren piepte zag ik ze glinsteren.. yummie.


                  Morgen gaan ze om.
                  Heb namelijk naar mijn growshop gebeld of ik toevallig 2 soorten lampen moet aanschaffen.. Wat zij tegen mij zeiden was dat namelijk dat dit type lamp van alle kleuren spectrum bevat. En dat daarbij zowel als in de groei als in de bloei kan gebruiken.

                  - GE Lucalox 600W HPS

                  Natuurlijk heb ik niet zoveel kennis op lampen gebied. Is dat waar wat hun zeiden over dit type lamp soort?

                  Comment


                    #69
                    Re: Vaperke zijn dames

                    Geen idee eerlijk gezegd. Best even apart vragen in het kweekhok forum?
                    Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                    Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                    Comment


                      #70
                      Re: Vaperke zijn dames

                      je hebt het er echt mooi vanaf gebracht wat een mooi veldje

                      Comment


                        #71
                        Re: Vaperke zijn dames

                        Mooi gedaan Vaperke
                        Stemma doet het forum, stout 2017

                        Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                        Comment


                          #72
                          Re: Vaperke zijn dames

                          Dank je allemaal. Ze zijn bijna droog. Ik denk dat ik ze vanavond ga knippen en wegen.
                          Ik hou jullie op de hoogte.

                          Heb wel al een paar topjes gevaped, en de smaak is zeer lekker. Het smaakt een beetje citrus.
                          Last edited by vaperke; 19 January 2016, 08:04.
                          Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                          Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                          Comment


                            #73
                            Re: Vaperke zijn dames

                            De truk met de doos werkt goed. Na klein weekje zijn ze droog. Misschien iets te snel toch, maar goed het is niet anders

                            Toch wel een beetje tegenvallen in gewicht.

                            Het is 105gram droog. Op zich niet slecht, maar voor mijn setup zeker tegenvallen.

                            Heb ook een aantal zaadjes gevonden.

                            Ik ga mijn kloontjes snel op 12/12 plaatsen om te kijken of het hermas gaan worden en dan terug een nieuw soortje.


                            IMG_20160119_180310.jpg


                            Wel een lekker vaper weedje. Meer high dan stoned momenteel en een citrus smaak.
                            IMG_20160119_181748.jpg
                            Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                            Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                            Comment


                              #74
                              Re: Vaperke zijn dames

                              Zijn toch 100+ grammetjes zelf gekweekte rokerij vriend, zo kun je het ook zien
                              Geniet ervan!
                              Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                              Comment


                                #75
                                Re: Vaperke zijn dames

                                Zeker hoor, eigen kweek boven alles.

                                Bedankt!
                                Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                                Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                                Comment

                                Bezig...
                                X