Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mamma's!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Mamma's!

Oorspronkelijk geplaatst door MWay View Post
    Idd wat QnQ zegt.
    Je moet ook zorgen dat de stek die je knip niet is verhout zeg maar.
    Dan wortel de stek het makkelijkst al doen ze het verhout ook wel maar dan duuuuuuur het zo lang en zijn ze niet echt groen meer
    Aah, dus het is gevaarlijk is als ik mijn moeder te groot laat worden? De stam is wel een stuk dikker dan normaal. Tot nu toe staat de kleine spruit er nog groen bij.

Comment

De stam maakt niet uit ik heb er 1 die is dikker als mijn duim.
      Het gaat om de uitlopers.
      Je kunt moeders ook gigantisch groot laten worden.
      Maar als je de stekken niet gebruikt of haar niet afbloei lijkt me dat onnodig zonde.
      Vandaar hou ik haar klein en gooi dus soms ook iets weg.

Comment

Het is dat ik niet zo heel veel kan vinden over hoe moeders verder reageren in verhouding met groei en snijden. Dus als ik geen stekjes nodig heb is het wel verstandig om af en toe toch te snijden?

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Comment

Ja zo doe ik het anders had ze nu denk wel op de volgende verdieping uitgekomen

Comment

Stekken op niveau

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LeJann View Post
              Stekken op niveau

LOL

Comment

Haleeutjes!
                Ik heb van de beste 3 amneesjes de top uitgehaald en van ieder nog 2 stekjes gesneden voor de afbloei.
                Natuurlijk is 1tje ook maar eentje dus mochten het ook echt dames zijn hou ik er ook nog wat aan over.

Tevens ga ik de 2 bubblegums die erbij staan ook mee afbloeien.

Propagator heeft een nieuw plekje!

Misschien zijn 4 tl balken toch een beetje overkill dus maar even 2 uitgezet (hier niet te zien)

Kijk ze shinen!

Echter staan ze er een beetje debiel bij.

Van links naar rechts, amnees 1, 2 en 3 met daarachter de 2 stekjes.
                Waarom ze opeens een hernia gekregen hebben weet ik eigenlijk ook niet, hopelijk toch de overdosis licht geweest?

Heb nog geen luchtbevochtiger in de kast dus de deksel erop is een beetje noodzaak. Anders misschien eens plastic boterham zakjes erover eens proberen als het morgen niet is verbetert.

Comment

Ik spuit ze nat niet ideaal maar hier werkt het.Beetje perliet op de bodwm plaatsen en vochrig maken.
                  En de deksel er op houden 1 a 2 keer per dag paar minuten laten luchten.

Comment

idd iets van medium in die bak is beter

desnoods wat lightmix of coco's moest je geen perliet hebben is ook goed

en zoals m zegt , 1 a 2 keer per dag nat spuiten de eerste 7 dagen en minn imum 1 keer je deksel er af doen per dag voor een minuutje of 5

groetjes en veel geluk
                    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Thanks! Ik zal een perlietbodempje maken morgen. De deksel gaat er 2 x per dag af en dan met de plantenspuit erover. In de plantenspuit heb ik *tromgeroffel* Dalphin koolzuurhoudend water! Een standaard pH van 6 en een EC van 0,7. Snel wat 18 liter potten erbij halen. Lees veel over lightmix en batmix ed, misschien wel een leuk uitprobeersel voor de kweek. Ik ga overal wat meer stekjes van probeer te snijden en alles gewoon op de afbloei zetten. Ik neem mijn kansen en ga er geeoon van uit dat alles wel goed zit, een herma of een paar zijn zo weer weg.

Update mamatent!

Een mooi herstel van Am1! Hij ramt met hetzelfde gemak de breedte in dan dat 'ie omhoog ging. De 2 uitlopers zijn ook bijna rijp voor het mes.

Overall overview [emoji41] dames staan er nog vrolijk en zonnig op. En kijk de kleine rakkers in het midden eens vaart maken! [emoji7]

Schatjes van patatjes! Ofja, gewoon amnesia is beter. [emoji51]

Comment

mooi groen is niet lelijk

doe zo verder
                        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Gaat idd lekker.
                          En wacht maar nniet te lang met die potten.
                          Mocht je toch Plagron willen gebruik eens roaltymix met de Amnee zal je bevallen.
                          Succes

Comment

Hi guys! Dit is de slotpost. Ik wil iedereen bedanken voor de input en het meedenken, binnenkort een afbloeiproject waar ik ook wel een verslag van wil maken. Eerst maar eens kijken wat het geslacht is.

Van de 3 toppers ieder 2 stekjes, lampen op 12 en gaan met die banaan! 11 litertjes ingewaterd met een halve liter pH 5,8 (lievelingsgetal ondertussen[emoji7] ) en een sprietz wortelextract van aptus.

Wortelranjarietjes! Huppakee, potten die handel.
                            Van snijtijd tot foto duurde een dag of 7/8.

Nog even voor kapper spelen in het speelveld.

Tot het volgende verslag!

Comment

Gaat lekker daar,heb ook maar regulier zaad in het natte papier gepleurd wil ook een moedertje
                              verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door joremkrank View Post
                                Gaat lekker daar,heb ook maar regulier zaad in het natte papier gepleurd wil ook een moedertje
                                Heb k je lekker gemaakt? Haha!

Comment

Bezig...
                                X