Easy's Paradise

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • darkiess
    Retired
    • May 2008
    • 1645

    #31
    Re: Easy's Paradise

    ja bij mijn kweek de oude dan
    had ik 2 afghanis
    de ene rook heel erg naar kruiden, en die andere rook onwijs zoet, en ze smaakte ook anders

    Comment

    • ijscoman1
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2008
      • 1768

      #32
      Re: Easy's Paradise

      Succes met je Black Jacks vanavond!

      Ik had hier ook 3 Afghani's waarvan twee zoet/citrus-achtig ruiken en smaken en eentje kruidig.

      Peace

      Comment

      • weedeveryday
        Retired
        • Feb 2009
        • 458

        #33
        Re: Easy's Paradise

        dat is al mooi zenne kzou zeggen doe zo verder
        grtz waarom drinken en rijden als je kan roken en vliegen

        Comment

        • organic
          Psychonaut
          • May 2009
          • 739

          #34
          Re: Easy's Paradise

          Easy, heb het je al een paar keer gezegd: maar damn die Chronic X Haze ...
          Ik zou er gewoon mijn tong van tegen het scherm durven plakken.

          Echt waar man, ik heb ze besteld.
          Die ga ik toch speciale zorgen geven indoor. Enige feedback qua growen etc omtrent die plant?

          Ik zou het echt appreciëren als je me wat toelichting geeft hoe je die exact hebt grootgebracht.

          Groeten,
          Organic

          Comment

          • easyrider
            Wicked Stoner
            • Dec 2008
            • 207

            #35
            Re: Easy's Paradise

            Ik weet het niet meer goed maar ik denk dat ik ze 2a3 weken heb laten voorgroeien.en dan bloeien.ze strekken wel aardig wat.
            voor de rest kun je alleen maar zelf growen en zien he
            grts easy

            Comment

            • easyrider
              Wicked Stoner
              • Dec 2008
              • 207

              #36
              Re: Easy's Paradise

              Picturetime ?


              We beginnen met Afghani delicious






              Amnesia





              een chronic x haze





              En als laatste
              nog een chronic X haze





              Alle 4 de planten hebben hun eigen geurtje
              grts Easy

              Comment

              • Chriszke043
                Retired
                • May 2009
                • 24

                #37
                Re: Easy's Paradise

                hey weet er niet veel van maar heb gehoord dat het volegnde het beste is:
                Het beste is het voorkomen van besmetting, als dit te laat is dan zijn biologische bestrijdingsmiddelen als sluipwespen en gaasvliegjes de beste oplossing.

                als iemand tips, handleidingen en andere handige dingen voor een beginnend kweker heeft hoor ik het graag

                chris

                Comment

                • easyrider
                  Wicked Stoner
                  • Dec 2008
                  • 207

                  #38
                  Re: Easy's Paradise

                  Oorspronkelijk geplaatst door Chriszke043
                  hey weet er niet veel van maar heb gehoord dat het volegnde het beste is:
                  Het beste is het voorkomen van besmetting, als dit te laat is dan zijn biologische bestrijdingsmiddelen als sluipwespen en gaasvliegjes de beste oplossing.

                  als iemand tips, handleidingen en andere handige dingen voor een beginnend kweker heeft hoor ik het graag

                  chris
                  Je zit in het verkeerde topic chriszke

                  Comment

                  • organic
                    Psychonaut
                    • May 2009
                    • 739

                    #39
                    Re: Easy's Paradise

                    All heil the queen!

                    Comment

                    • Chriszke043
                      Retired
                      • May 2009
                      • 24

                      #40
                      Re: Easy's Paradise

                      jij had toch last van witte vliegjes en spint?
                      dat wat ik zei moet volgens mij wel helpen tegen witte vlieg.

                      iig je hebt daar mooie plantjes staan.
                      vooral die chronic x plant die er geweldig uit, en die amnijs heeft mooie toppen

                      ga zo door en kijk over een weekje of 2 ook eens op die van mij als je wilt

                      mvg chriszke

                      Comment

                      • easyrider
                        Wicked Stoner
                        • Dec 2008
                        • 207

                        #41
                        Re: Easy's Paradise

                        ik heb gewoon de bladeren aan de onderkant afgewassen.maar met fruitvliegjes(varenrouwmug) kun je dit niet want hun larven zitten in de aarde.
                        kheb lieveheersbeestjes geprobeert,of ze echt hebben geholpen dat weet ik niet .ze gingen wel dood nadat bijna geen beestje meer te bespeuren was.
                        grts

                        Comment

                        • Chriszke043
                          Retired
                          • May 2009
                          • 24

                          #42
                          Re: Easy's Paradise

                          ik hoop voor je dat je eraf bent
                          kun je hem niet gewoon overpotten in andere grond?
                          of levert dit weer andere problemen op?

                          keep up the good work

                          grts chris

                          Comment

                          • easyrider
                            Wicked Stoner
                            • Dec 2008
                            • 207

                            #43
                            Re: Easy's Paradise

                            Laatste foto update

                            Pas de laatste 4 moeders geknipt.



                            Rookverslagje volgt nog
                            En Totaal gewigt droog volgt nog . +- 4 weken
                            Grts Easy
                            Last edited by easyrider; 6 June 2009, 10:59.

                            Comment

                            • monty
                              Banned
                              • May 2009
                              • 11215

                              #44
                              Re: Easy's Paradise

                              Dah gaat smaken, mooie oogst.

                              Grtz Monty

                              Comment

                              • organic
                                Psychonaut
                                • May 2009
                                • 739

                                #45
                                Re: Easy's Paradise

                                Amai easy, goe gedaan man!
                                Zeer goed voor 250 watt he.
                                Smakelijk

                                Comment

                                Bezig...