Hoi, besloten om een kweekje op te starten, voor de eerste maal. Zaadjes gerecupereerd uit mijn wiet, deze laten ontkiemen en geplant met als doel een happy ending
na 12 weken. Zaailingen zijn nu 13 dagen oud en zijn er goed uit, buiten dat ik 1 plantje wat te veel water gegeven heb, denk ik waardoor bladeren wat hangen. De dames zitten in 7 liter batmix aarde en met nog wat plagron terra bloom en green sensation op vooraad zullen ze groot en sterk worden
(hoop ik). Een can fan extractor met filter van hetzelfde merk en klein ventilatortje zorgen voor wat frisse lucht en een 250W natruimdamp lamp voor het nodige licht. Dit alles in een dr80 tent. Plan is als de dames 3 weken oud zijn ze in bloei te zetten en ook te beginnen met met mijn terra bloom opbouwend te voederen van 1ml/l tot 4ml/l. Wat later in de bloei meng ik dan mijn green sensation in de bloomcocktail. Voorlopig geef ik iedere plant 0,2l leidingwater in het schaaltje en 0,1l van boven. Schakel binnenkort over op regenwater ivm ph waardes. Tips zijn meer dan welkom ...
IMG_2137.jpg IMG_2147.jpg IMG_2148.jpg IMG_2134.jpg
IMG_2137.jpg IMG_2147.jpg IMG_2148.jpg IMG_2134.jpg

Comment