Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 x white diesel haze 2 x super lemon haze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    3 x white diesel haze 2 x super lemon haze

    Korting op 420shop
    Deze beginnende kweker heeft een tent aangeschaft.
    Er zitten nu 3x white diesel haze auto in en 2x super lemon haze.
    Ik weet dat de auto's het beste naar buiten kunnen maar ivm met me verdachte dingen van me buurvrouw heb ik ze maar in de tent gezet.
    Afgelopen dinsdag was het voor de wdh 3 weken van het moment dat ze der hoofd boven de aarde stak.
    De slh zit op 2 weken.
    Aangezien ik de wdh gewoon ze gang kan laten gaan laat ik die gewoin lekker groeien voir wat het is.
    Denk dat ik jullie meer nodig heb mbt de slh kwa toppen enz.
    Ik hou jullie op de hoogte van de status van mijn kweekje.
    Oja ik heb het bij 2 slh gehouden aangezien ik zie dat het redelijk grote planten kunnen worden.
    Alle 5 de planten krijgen voeding aan de hand van het canna voedingsschema alleen een iets lagere dosis dan aan gegeven staat.
    De fotos zijn gisteren gemaakt.
    De grotere zitten nu 3 weken en de kleine op 2.

    Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

    #2
    Re: 3 x white diesel haze 2 x super lemon haze

    Ik hoop dat het allemaal "auto's " zijn anders zal het
    niet samengaan!
    En waarom heb je de potten niet beter gevuld?
    De grond gaat straks nog flink zakken mits je nu een
    luchtig mengsel hebt, en het geeft zoveel extra buffer,
    voor wat betreft water en voeding en foutjes!
    En voeding, wees er voorzichtig mee, meestal zit er
    voor een aantal weken in de grond en zo gauw ze tekorten
    laten zien begin je met een kwart of hooguit de helft van
    het schema en kijk hoe ze reageren!

    succes O.D.

    Comment


      #3
      Re: 3 x white diesel haze 2 x super lemon haze

      Het zijn 3 autos en 2 gewone ik heb die autos erin gedaan omdat me buurvrouw een beetje geheimzinnig aan het doen is aangezien ik de vorige 7 autos buiten had staan.
      Nu staat alles in een tent.
      Kwa voeding geef ik ze nu idd de helft.
      Ik had er eerst 12 in staan vandaar ik de potten wat lager had gevuld had alles netjes verdeeld.
      Alleen zijn er ehter een paar amnesia niet uitgekomen dus kon bij deze er niets meer bij gooien omdat deze wel zijn gaan groeien. Maar bedankt voor de info ik hou jullie up to date.

      Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

      Comment


        #4
        Re: 3 x white diesel haze 2 x super lemon haze

        Die twee "gewone" zullen nooit gaan bloeien bij de
        18 uur licht die de " auto's" nodig hebben!

        Dus ergens zult je moeten gaan kiezen!

        succes O.D.

        Comment


          #5
          Re: 3 x white diesel haze 2 x super lemon haze

          Welke lamp(en) gebruik je ?

          Kan die buurvrouw niet om de tuin geleid worden door voldoende andere tuinier en potplant activiteiten te doen ?
          Je kan ook haar zicht en geur gaan testen...
          Maak eens een lekker bakje brandnetelgier, zet het in de zon zonder deksel en bekijk hoe ze reageert.
          Als ze wat ouder is kan je ook haar zicht testen door een briefje geld op voldoende afstand aan de grond te pinnen.
          Ehm...of een voorwerp achter je rug op te gooien zonder je actie te verraden met de voorkant van je lichaam.
          Haar uitdagen tot een partijtje tafeltennis ?
          Natuurlijk moet dit alles met een zoutkorrel of twee genomen worden en wil ik uiteraard niemand aansporen om geen brave burger te zijn .

          Comment


            #6
            Re: 3 x white diesel haze 2 x super lemon haze

            Oorspronkelijk geplaatst door Old Dagga View Post
            Die twee "gewone" zullen nooit gaan bloeien bij de
            18 uur licht die de " auto's" nodig hebben!

            Dus ergens zult je moeten gaan kiezen!

            succes O.D.
            Ze staan nu op 16 uur licht dus we gaan het mee maken. Het is voir mij ook een probeersel hoe het gaat uit pakken. Aangezien het buiten nu ook al weer wat eerder donker wordt wil ik kijken hoe het gaat uitpakken. Ik hou jullie op de hoogte. Zover het nu staat zien jullie op de foto. Vandaag genomen ze groeien als kool tot zoveruploadfromtaptalk1468699746934.jpguploadfromtaptalk1468699760645.jpguploadfromtaptalk1468699771710.jpguploadfromtaptalk1468699783373.jpg

            Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
            Attached Files

            Comment


              #7
              Re: 3 x white diesel haze 2 x super lemon haze

              Nog even een vraagje moet de ventilator gelijk aan gaan met lamp of kan die 24/7 aan blijven?
              Verder zien ze er goed uit op sommige blaadjes zie ik wat gele stippen komen dus ben iets minder voeding gaan geven. Of denken jullie dat het wat anders is? Op de foto probeer ik het jullie te laten zien. Verder gaan goed kwa groeien. De tent staat in een schuur maar het wordt 40 graden in die tent (boven in de tent gemeten).
              Heeft dat veel gevolgen voor de groei??uploadfromtaptalk1468945311817.jpguploadfromtaptalk1468945321740.jpguploadfromtaptalk1468945330677.jpguploadfromtaptalk1468945335885.jpg

              Alvast bedankt.

              Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

              Comment


                #8
                3 x white diesel haze 2 x super lemon haze

                Ventilator staat altijd aan....
                40gr is wel erg warm, niet goed. Meet eens op pothoogte onder een stukje karton ofzo. Boven 30gr is niet okay.
                Waarom zijn die potten zo laag gevuld? Aanvullen tot aan de rand!

                Succes, Ron

                Comment


                  #9
                  Re: 3 x white diesel haze 2 x super lemon haze

                  Ik zal hem eens wat lager hangen om te kijken wat het daar is. Is met deze tempraturen buiten moeilijk om de tempratuur naar beneden te krijgen. Helemaal in een schuur met zwart plat dag. Dan ik de aarde er gewoon bij gooien dan? Denk als de bladeren de aarde niet raken. Bedankt voor je info

                  Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

                  Comment


                    #10
                    Re: 3 x white diesel haze 2 x super lemon haze

                    Welke lamp en afzuiging gebruik je ?
                    Hoe komt de buitenlucht binnen ?

                    Comment


                      #11
                      Re: 3 x white diesel haze 2 x super lemon haze

                      Ik heb een 600watt lamp merk moet ik vanavond voor je kijken afzuiging was 300 of 500 kub uit me hoofd. Is voor mij de eerste kweek dus ven er nog niet helemaal in thuis. Tent staat in de schuur met aanzuiging naar buitenkant van me schuur op een ventilatie rooster aangesloten en afzuiging precies hetzelfde alleen dan op een ander ventilatue rooster. Dus alle warme lucht blaast die meteen naar buiten weg.

                      Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

                      Comment


                        #12
                        Re: 3 x white diesel haze 2 x super lemon haze

                        Als je nog een zomerkweek wilt doen in de toekomst, moet je misschien investeren in een cooltube of iets dergelijk ?
                        Actieve inblaas gaan tweaken is ook een optie ; waaronder airco de duurste en ondergrondse buis met inlaatrooster iets boven grondniveau de goedkoopste.

                        Comment


                          #13
                          Re: 3 x white diesel haze 2 x super lemon haze

                          Ik had even gekeken de lamp is een osram 600watt en de afzuiger is een 550m3. Ik heb de klok nu zo ingesteld dat de lamp overdags uit is en snachts brand kijken of dat werkt.
                          Nog even een paar update foto's van gisteravond. Het lijkt of de auto's al in bloei gaan of zie ik dat verkeerd?
                          En na hoeveel vertakkingen kan ik de slh toppen?


                          Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

                          Comment


                            #14
                            Re: 3 x white diesel haze 2 x super lemon haze

                            Oorspronkelijk geplaatst door cdwietje View Post
                            Ze staan nu op 16 uur licht dus we gaan het mee maken. Het is voir mij ook een probeersel hoe het gaat uit pakken.
                            Nou da's best voorspelbaar.
                            Wat OD zei dus, die twee gewone gaan niet in bloei komen met 6 of 8 uur donker.
                            Dat betekent dat ze gewoon door blijven groeien tot ze tegen het dak zitten.
                            Dus hoe je het ook doet verder, als je wil dat die SLH in bloei gaan zal het licht op 12/12 moeten.

                            Die bladranden komt door een flinke overdosis voeding.
                            Die grote gele stippen komt door teveel water.
                            Probeer eens vaker water te geven, maar dan minder tegelijk.

                            Tip: Vul de potten meteen in het begin tot het uiterste randje.
                            Nu staan ze met een grote muur om zich heen in 6L aarde. (als dat 11L potten zijn)

                            (((zie dat je het al bijgevuld hebt, maar die aarde hebben ze eigenlijk meer aan onder de plant)))
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #15
                              Re: 3 x white diesel haze 2 x super lemon haze

                              Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                              Nou da's best voorspelbaar.
                              Wat OD zei dus, die twee gewone gaan niet in bloei komen met 6 of 8 uur donker.
                              Dat betekent dat ze gewoon door blijven groeien tot ze tegen het dak zitten.
                              Dus hoe je het ook doet verder, als je wil dat die SLH in bloei gaan zal het licht op 12/12 moeten.

                              Die bladranden komt door een flinke overdosis voeding.
                              Die grote gele stippen komt door teveel water.
                              Probeer eens vaker water te geven, maar dan minder tegelijk.

                              Tip: Vul de potten meteen in het begin tot het uiterste randje.
                              Nu staan ze met een grote muur om zich heen in 6L aarde. (als dat 11L potten zijn)

                              (((zie dat je het al bijgevuld hebt, maar die aarde hebben ze eigenlijk meer aan onder de plant)))
                              Oke bedankt voor de tip ik ben echt een leek op dit gebied is mijn eerste kweek in een tent. Ik kan ze nu wel op 12/12 zetten maar zullen dan de slh nog in hoogte gaan groeien aangezien ze nog redelijk klein zijn. Die auto's gaan hun eigen gang wel gok ik. Voor de volgende kweek zal ik de potten meteen vol gooien met aarde ik heb nog 10 st slh liggen en 7 amnesia haze.
                              Voor mijn gevoel heb ik ze niet heel veel water gegeven maar misschien ook wel omdat de lamp natuurlijk ook veel verdampt dus je snel denkt dat ze te weinig hebben. Verdere tips zijn altijd welkom natuurlijk.
                              Alvast bedankt

                              Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

                              Comment

                              Bezig...
                              X