Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 x white diesel haze 2 x super lemon haze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: 3 x white diesel haze 2 x super lemon haze

    Oorspronkelijk geplaatst door cdwietje View Post
    Het lijkt of de auto's al in bloei gaan of zie ik dat verkeerd?
    En na hoeveel vertakkingen kan ik de slh toppen?
    Die auto's zijn vertrokken naar de bloeifase ja. Persoonlijk had ik ze liever echt zien vertrekken uit je tent .
    2 Slh's kunnen gerust je tent vullen maar je bakken zijn wat (te) klein daarvoor. Dat wordt dan hydrologisch kweken en bodemleven bombarderen.
    Gebruikelijk gaat men na de 7de node terug toppen naar de 5de. Zelf top ik direct na het eerste 5-vingerig blad omdat ik mijn plantjes erg laag wil houden.
    Last edited by Tjirp; 23 July 2016, 11:08. Reden: sneaky daalvouten !

    Comment


      #17
      Re: 3 x white diesel haze 2 x super lemon haze

      Oorspronkelijk geplaatst door Tjirp View Post
      Die auto's zijn vertrokken naar de bloeifase ja, persoonlijk had ik ze liever echt zien vertrekken uit je tent .
      2 Slh's kunnen gerust je tent vullen maar je bakken zijn wat klein daarvoor. Dat wordt dan hydrologisch kweken en bodemleven bombarderen.
      Gebruikelijk gaat men na de 7de node terug toppen naar de 5de. Zelf top ik direct na het eerste 5-vingerig blad omdat ik mijn plantjes erg laag en wil houden.
      Oke dus de volgende keer kan ik beter 2 specikuipen of andere grotere potten neer zetten en daar 2 slh in zetten. Die autos had ik erin gedaan omdat ik er eerst al 7 buiten had staan maar omdat me buurvrouw een beetje raar begon te doen durf ik het niet aan om ze in me tuin te zetten vandaar dat ze in de tent staan nu.
      Dus komt er op neer dat ik met me voedingsschema van canna naar de bloeifase kan gaan? En dan de tijdklok op 12/12 zetten en me concentreren op de slh of niet?


      Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

      Comment


        #18
        Re: 3 x white diesel haze 2 x super lemon haze

        Als ik met die situatie zou moeten verder kweken dan zou ik eerst;
        - sticky informatie lezen en kweekverslagen met soortgelijke situatie.
        - volledige informatie verstrekken in mijn eerste post omtrent de afmetingen, installatie, genetica, bijzonderheden aan mijn situatie.
        - klimaat onder controle krijgen, liefst tegen eergisteren.
        - mijn potgrond rond de stam afdekken met plastiek tegen snelle uitdroging, toch zeker zo lang ze groeien.
        - mijn ventilator niet te dicht of te hard zetten.
        - zorgen dat ik voldoende goed water klaar heb staan. (chloor ontgast enzo)
        - niet prutsen met de lichtcyclus en de 16/8 aanhouden tot ik dmv L.S.T. en toppen/fimmen de horizontale ruimte voor zo'n 35% gevuld heb.
        - de auto's buiten stampen, vernietigen of cadeau doen naargelang de risico's die ik wil en kan nemen.

        Wat ik dan nog zou doen is momenteel niet aan de orde denk ik.
        Dat klimaat moet echt in orde gebracht worden.
        Het zal nog warmer worden en het is niet de bedoeling om een grote en dure haardroger te maken maar lekkere wiet.

        Comment


          #19
          Re: 3 x white diesel haze 2 x super lemon haze

          Ik snap je helemaal ik hoorde om me heen meer mensen met tempratuur problemen ivm het weer van nu. Ik ga me eens dieper verdiepen in de slh hoe ik dat het beste kan gaan doen. Stel dat het in de zomer moeilijk wordt om te kweken zou ik hem in de zomer stil zetten en in de herfst cq winter verder gaan. Zomertijd is makkelijker voor een auto en dan lekker naar buiten gooien. Bedankt voor de info

          Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

          Comment


            #20
            Re: 3 x white diesel haze 2 x super lemon haze

            Kan ik deze slh al toppen of nog niet?? Ik wil ze toppen en dan na een week op 12/12 gaan zetten.
            De foto van alle 5 heb ik net gemaakt. Temp is nu met de lamp uit 27 graden.


            Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

            Comment


              #21
              Re: 3 x white diesel haze 2 x super lemon haze

              Oorspronkelijk geplaatst door Tjirp View Post
              Gebruikelijk gaat men na de 7de node terug toppen naar de 5de.
              https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/3540-Toppen-dieven-en-fimmen-van-een-plant

              https://www.google.nl/search?q=toppi...vRIMvXU7CauoAN

              Comment


                #22
                Re: 3 x white diesel haze 2 x super lemon haze

                Even een update.

                Me white diesels zijn een beetje verbrand (zie foto). De lamp ging redelijk laag en samen met die hoge tempraturen van vorige week zijn de dames er niet veel mooier op geworden.

                Moet zeggen nadat de tempratuur nu buiten is gezak de tempratuur in de tent ook beter is lamp uit rond de 24a 25 graden lamp aan rond de 29.

                De super lemon haze gaan daarin tegen wel goed zijn al flink wat gegroeid alleen blijven nog wat aan de kleine kant.
                In middels heb ik ze wel al 1x getopt en zie de volgende steeltjes al komen.

                Kunnen jullie mij vertellen wanneer ik ze op 12/12 moet gaan zetten of is het gewoon nog een paar weken op groeifase houden? die 2 naast elkaar zijn de slh en die 3 naast elkaar de white diesels. Die gaan trouwens al de bloei in.

                Moet ik die dan nu al de bloeivoeding geven aan de hand van mijn canna voedings schema?


                Alvast bedankt en ik hou jullie op de hoogte.

                Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

                Comment


                  #23
                  Re: 3 x white diesel haze 2 x super lemon haze

                  Als je het hok een beetje vol wil hebben straks kun je best nog even wachten met 12/12. Nog zeker een week.

                  Comment


                    #24
                    Re: 3 x white diesel haze 2 x super lemon haze

                    Oke top ik heb ze afgelopen dinsdag getopt dus moesten zoizo nog een week vol licht hebben. Maar ga dat nu nog een weekje uitstellen. Groeien ze ook nog door in de hoogte en breedte als ze op 12/12 gaan of valt dat mee?


                    Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

                    Comment


                      #25
                      Re: 3 x white diesel haze 2 x super lemon haze

                      je zou me een groot plezier doen om eens fotos zonder hps Licht te maken dan geef ik je mij gepeperde mening op zulke fotos zien we niks
                      Last edited by FlintStoned; 6 August 2016, 06:03.

                      Comment


                        #26
                        Re: 3 x white diesel haze 2 x super lemon haze

                        Schuif ook even aan, die gepeperde mening van Flint wil ik namelijk niet missen
                        Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

                        Comment


                          #27

                          Comment


                            #28
                            Re: 3 x white diesel haze 2 x super lemon haze

                            En wees voorzichtig met de voeding, begin
                            met een kwart of eenderde van het canna schema!
                            Je geeft sneller teveel dan te weinig!

                            Veel succes O.D.

                            Comment


                              #29
                              Re: 3 x white diesel haze 2 x super lemon haze

                              Even een update.
                              Ik heb zo goed als het kan even een paar foto's gemaakt uit het licht. Dus bij deze.
                              Het is nu bijna 2 weken geleden dat ik de slh heb getopt dus denk dat ik ze vanaf dinsdag op 12/12 ga zetten. We gaan het mee maken.
                              Die autos staan al in de bloei de 1 wat meer dan de ander maar laat het ze ding doen.

                              Binnenkort weer even een update

                              Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

                              Comment


                                #30
                                Re: 3 x white diesel haze 2 x super lemon haze

                                Update tot nu toe. Slh gaan nu bloeien de white diesels zijn al bijna klaar gok ik. De slh zijn de laatste 2 foto's.




                                Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

                                Comment

                                Bezig...
                                X