Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

    volgens mij hoef je je niet zo druk te maken het einde is in zicht
    Smoke weed every day!

    Comment


      Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

      Hoelang heeft deze kweek nou geduurt

      Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

      Comment


        Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

        Ik denk dat jij je watergift zeker 2 tot 4 maal verhogen. 800ml voor 25 liter pot is erg weinig. Je moet dan wel niet elke dag zoveel water geven he. Als je grond te droog staat krijg je snel bruine pistels en ontwikkelen je toppen niet.

        Comment


          Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

          @chappie ik moet nog 4,5 weken, dus voorlopig nog niet klaar.
          @momo ik zit nu in begin bloeiweek 7 en dit soortje amn van RQS moet min. 11 weken.
          @buffelkneer Ik zal de water gift verhogen maar 4x 800ml is volgens mij meer als dat de totale pot kan opnemen.
          Ik dacht dat een 25l pot maar 10% van de totale inhoud aan vocht vast kon houden.
          Dat zou in mijn geval betekenen 2,5l max. Corrigeer me als ik het verkeerd heb.
          Oja nog een foto van het paarse blad.




          I like it!!!
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

          Comment


            Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

            Hier zijn we weer.
            Ik het uiteindelijk de watergift verhoogd naar 1,5l p/plant de afgelopen twee dagen.
            Ik merkte dat ze vanochtend met moeite de 1,5l op konden nemen. Dus morgen maar even over slaan.
            Ook zag ik duidelijk dat er minder vergeling was dan de voorgaande dagen.
            Van de 1,5l heb ik 1l gevoed volgens bw7 van het biobizz schema. Dus ik zit nu terug op 66,6666666% van het volledige schema. Ook gebruik ik nog steeds 50% regen en 50% kraan water.




            I like it!!!
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

            Comment


              Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

              dikken wel lekker aan daar
              verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

              Comment


                Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

                ziet er prachtig uit Hoeloes, moet een mooie oogst worden straks

                Comment


                  Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

                  @joremkrank idd die toppen zijn ineens flink aan het zwellen. Zeker sinds ik wat meer water geef, morgen dan maar weer wat foto's.
                  Ik hoop echt dat de afbloei een beetje smooth gaat, dan zal dit zeker een mooie oogst worden. @Meglow



                  I like it!!!
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                  Comment


                    Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

                    Gaat lekker man
                    mooie toppen

                    Comment


                      Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

                      @ Haze smoker Goedemiddag.
                      Idd lekker dikkuh toppuh. [emoji1360]
                      En daar zijn ze dan de beloofde foto's. (Einde bw7)
                      Helaas is het wel zichtbaar dat de waterhuishouding een tijd niet goed is geweest, wat je terug ziet aan het blad en de bruine pistels. Te kort water gehad dus, maar volgens mij is dat probleem inmiddels opgelost.
                      De toppen zwellen verder prima gelukkig.
                      Maandag as. begin ik aan bloeiweek 8 dus nog ongeveer 4 wkn te gaan.



                      I like it!!!
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                      Comment


                        Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

                        HELLUP!!!!
                        Gisteren wilde ik al een update doen maar was helaas te druk.
                        Nadat ik gisteren de tent open deed zag ik dat de vergeling doorzet[emoji22].
                        Hoe kan dit nu?
                        Tekort water kan het niet zijn op het moment krijgen ze dag 1) 1,5l p/plant waarvan 1liter gevoed volgens schema, dat komt neer op een 66% van het biobizz schema.
                        De tweede dag 1 tot 1,5l 66%voeding.
                        Derde dag droog.
                        Dag 4 zie dag 1.
                        Bij de eerste vergeling en wat verbrande bladpunten dacht ik aan teveel voeding. Dus heb ik ze af en toe gewoon water gegeven, soms alleen kraanwater en soms 50/50 kraan/regenwater.
                        Omdat het niets hielp heb ik toen de bewatering verhoogd naar wat het nu is.
                        De afgelopen dagen alleen water gegeven en na een dag droog ben ik weer begonnen met voeden.
                        Omdat ik nu twijfel of ze wel genoeg voeding krijgen door al die keren alleen water te geven heb ik ze nu maar 1 keer 1,5l p/plant met 100% voeding van het schema gegeven.
                        Ik ben nu dus aardig onzeker of ik dit tot een goed einde kan brengen.
                        Vanochtend zag ik aan de sterk vergeelde blaadjes in 1 top wat rot te herkennen dus ben ik aan het blaadje gaan trekken. En ja hoor TOPROT[emoji24][emoji24]
                        Hoe de f*** is dit nou dan gebeurt?
                        De lv was de laatste 2 dagen ineens weer max 64% en min 43%.
                        De temperaturen is verder niet echt mis mee. Lamp uit min. 17graden lamp aan max 27 graden in het uiterste geval.
                        Ja ik stond zomaar ineens voor een dilemma, wat moest ik doen?
                        Ik denk eens kijken of ik de rot eruit kan krijgen.
                        Maar helaas de top is zo enorm compact dat ik het niet echt kon vinden. Terwijl de blaadjes toch echt zacht bruin waren.
                        Omdat ik niet wilde dat dit zich zou verspreiden heb ik dus maar besloten deze mooie top er helemaal uit te knippen en te drogen.
                        Heb ik nou een goede keuze gemaakt of juist niet.
                        Ik zit nu in de 8e bloeiweek en had echt nog geen rot verwacht aangezien voor de amnesia van RQS 11wkn staat.
                        Ik ben er wel achter dat je met het bijna volledige voeding schema dus echt geen pk13/14 nodig hebt.
                        Man man man, wat een zware en dikke top zeg.
                        Helaas helemaal niet zo potent als dat ze volledig gerijpt zou zijn. Man man man wat doet dit een pijn in m'n hart zeg, wat enorm zonde dit.
                        Misschien kan iemand mijn verslag een beetje doorspitten om me te helpen deze laatste 3,5 week door te komen.
                        Het zou dan toch echt zonde zijn als de hele boel straks gaat rotten.
                        HELLUP

                        deze top is verloren gegaan. De foto is gisteren genomen. Zie die gele blaadjes in de top.
                        duidelijk bladproblemen.
                        daar hangt ze dan[emoji22]knip auw, zoek de verschillen.[emoji35]


                        I like it!!!
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                        Comment


                          Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

                          Oei kut zeg!

                          Bedoel dat niet negatief, maar schrik ervan. Kweet ook niet zo goed of ik je advies kan geven. Zo heel geel zijn ze toch niet, behalve de rotte top dan. Misschien heb je die per ongeluk vastgepakt of beschadigd. Lv goed in de gaten houden. Laatste twee weken geen voeding dus je hoeft nog maar een week te voeden toch? Zou eerder minder water en voeding geven dan wat ze gewent zijn. Zit een beetje mee te denken wat ik zou doen.

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Zowiezo goeie keus het eraf te knippen. Rotte gedeelte eruit en dan drogen neem ik aan. Kon dat niet zo opmaken maar leek me logisch. Je zou wat met waterstofperoxide de wond nog kunnen behandelen.
                          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                          2016 - Greyvol's buitenkweek
                          2017 - Santa Maria van Space Cees

                          Comment


                            Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

                            @greyvol Bedankt voor de snelle reactie.
                            T is idd kut[emoji1360]
                            Dat je niet zo geel vindt is voor mij al een geruststelling.
                            Ik pak de toppen trouwens nooit vast, maar ben er misschien wel een keer langs geschampt met de gebruikelijke werkzaamheden.
                            Ik heb de variac wat hoger gezet om de lv wat lager te houden.
                            Ook ga ik al stoppen met de topmax, de toppen zijn tenslotte al zo hard en compact.
                            Ook heb ik een klein kacheltje gekocht om het temp. verschil tussen lamp aan/uit niet te groot te laten en tegen een hoge lv.
                            Minder water is ook een goed idee, ik zet ze nu ff 2 dgn droog.
                            Ik hoop dat dit voldoende is voor een mooie afbloei.


                            I like it!!!
                            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                            Comment


                              2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                              2016 - Greyvol's buitenkweek
                              2017 - Santa Maria van Space Cees

                              Comment


                                Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

                                Pistels die bruin worden, die volgroeien nooit meer.

                                Comment

                                Bezig...
                                X