Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Hoeloes
    Advanced Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jun 2016
    • 1051

    #106
    Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

    Helaas staat m'n Hps nog steeds gedimd naar 250w ivm. dat er nog weer warm weer opkomst is, daarna wil ik naar 400w schakelen.
    Oja de neemolie ben ik vergeten vanochtend, ik wil het nl. een half uur voor dat het licht uit is doen ivm bladverbranding. Dus dat wordt dan morgen maar. Dat gepriegel met die lijntjes vanochtend duurde net wat te lang.
    Sommige fan-leaves zijn echt enorm groot zeg vooral die links achterin, die voor in de tent groeit het hardst en die rechts achter zit er wat tussen.
    De potten staan nu nog tegen elkaar. Is het verstandig deze iets verder uit elkaar te zetten?
    Ik vond 2 kleine vliegjes op m'n indicatie kaart. Misschien ga ik ze morgen wat soil attack geven, ik heb geen zin in irritante vliegjes in m'n potgrond.
    Nog 20cm groei en dan ga ik m'n scrognet plaatsen. Het gaat echt super snel allemaal, sneller dan verwacht onder die 250w.




    I like it!!!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

    Comment

    • Hoeloes
      Advanced Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Jun 2016
      • 1051

      #107
      Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

      Das een goeie Ripabrucky, daar had ik ff niet aan gedacht.
      Dat ga ik gelijk vanavond corrigeren. Thx[emoji1360]


      I like it!!!
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

      Comment

      • ripabrucy
        Elite Stoner
        MemberLucky Member
        • Aug 2016
        • 139

        #108
        Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

        Ik zou iedere plant zoveel mogelijk de ruimte geven. Als je dadelijk het net er boven hebt staan en aant binden bent,kan je geen kant meer op met de potten. Jouw ronde gaat super man....

        Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk

        Comment

        • Hoeloes
          Advanced Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Jun 2016
          • 1051

          #109
          Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

          Thx ripabrucy[emoji1360]
          Ik heb m'n touwtjes aangepast.



          I like it!!!
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

          Comment

          • ripabrucy
            Elite Stoner
            MemberLucky Member
            • Aug 2016
            • 139

            #110
            Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

            Op naar het net.....kijk ernaar uit

            Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk

            Comment

            • Ronthebudman
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • May 2015
              • 916

              #111
              Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

              Gaat lekker zo. Pas maar op dat het niet te vol wordt straks.

              Comment

              • Hoeloes
                Advanced Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • Jun 2016
                • 1051

                #112
                Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

                @Ronthebudman
                Ik weet nog niet wanneer ik het beste kan beginnen met dieven zodat het niet te vol gaat worden.


                I like it!!!
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                Comment

                • ripabrucy
                  Elite Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Aug 2016
                  • 139

                  #113
                  Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

                  Zodra je je net begint te vullen kan je al langzaam beginnen met dieven. Kijken welke echt achterblijvers zijn en weg ermee.
                  Als je de bloei ingaat sowieso beginnen....wel met zorg uiteraard

                  Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #114
                    Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

                    dieven = uitlopers weghalen. De takjes dus.
                    De bladeren laat je zitten. (!)

                    Ze staan toch wel al op 12/12 ?
                    Anders worden ze 3 meter.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    • Hoeloes
                      Advanced Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Jun 2016
                      • 1051

                      #115
                      Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

                      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
                      Het is Amnesia eh...die groeien lang door als ze op 12/12 staan.
                      Ik zou zeker de onderste node (2 uitlopers) nog weghalen, en dan 12/12 zetten als ze 5cm onder het scroggaas zitten.
                      Hoe hoog je dat scroggaas doet ligt eraan hoelang je nog wil groeien.
                      @QnQ Ze zitten nu nog 15 á 20 cm onder het scrognet en groeien nu ongeveer drie weken. Maar omdat jij het had over 5cm onder het scrognet staan ze nog op 18/6.
                      Ze groeien wel als kool, maar moet ik dan wel al naar 12/12?



                      I like it!!!
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                      Comment

                      • QnQ
                        Godlike Grower
                        Lucky Member
                        • Sep 2010
                        • 26093

                        #116
                        Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

                        Yeah, 5cm onder het scrognet is voor de meeste Sativa's laat genoeg, dan komt het gaas wel vol.
                        Als ik zo eens kijk naar de voortgang afgelopen week gaan ze inderdaad best hard.
                        Je zou kunnen overwegen om ze wat eerder op 12/12 te zetten.
                        Vergeet niet dat het ook even duurt voor ze echt in bloei gaan.

                        Je kunt altijd de hoogte van de scrog nog een beetje omhoog of omlaag aanpassen mocht het nodig zijn.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment

                        • Hoeloes
                          Advanced Grower
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Jun 2016
                          • 1051

                          #117
                          Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

                          @QnQ
                          Ik denk dat ik morgen dan maar over ga op 12/12, alleen zit ik met de komende warme periode.
                          Ik wilde eigenlijk met het schakelen naar 12/12 ook over op 400w.
                          Kan dat schakelen naar 400w ook nog als ik al een week op 12/12 sta?


                          I like it!!!
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                          Comment

                          • PieterVT
                            Plantje
                            Nieuw Lid
                            • Mar 2015
                            • 14

                            #118
                            Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

                            Jouw bladeren zien er niet zo sativa dominant uit. Dan denk ik niet dat ze veel zullen strekken na 12/12, en zou ik nog een weekje extra groeien ?

                            Comment

                            • ripabrucy
                              Elite Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Aug 2016
                              • 139

                              #119
                              Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

                              Ik zou ook nog weekje door groeien....je zit pas in week 3 (?) van de groei....zo pak je mooi die warme dagen mee.

                              Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk

                              Comment

                              • QnQ
                                Godlike Grower
                                Lucky Member
                                • Sep 2010
                                • 26093

                                #120
                                Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

                                's Nachts de lampen aan, overdag lampen uit.
                                Da's in elk jaargetijde de beste keus
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                                Comment

                                Bezig...