Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • RoccoSmokes
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2016
    • 111

    #181
    Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

    Mooi gedaan, ik kwam hier kijken toen t zaadjes waren, als ik ze nu zie wauw, heb je mooi voor elkaar gekregen en vgsmy word dat wel een heerlijke oogst ��

    Comment

    • Hoeloes
      Advanced Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Jun 2016
      • 1051

      #182
      Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

      Thx Ron[emoji1360]


      I like it!!!
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

      Comment

      • Hoeloes
        Advanced Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jun 2016
        • 1051

        #183
        Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

        Zo ff een kleine update.
        De dames gaan prima alleen wordt het wel wat vol met blad, maar ik laat het lekker zitten.
        Ik heb de bioheaven verhoogd naar 3 ml volgens biobizz schema bloeiweek 3. Tot noch toe kunnen ze de voeding prima aan en zijn er geen tekenen van onder of overvoeding. Wel vind ik dat ze nog flink gegroeid zijn sinds de warebloei is begonnen. Maar dat was wel te verwachten van een amnesia.
        Ze kunnen nog max 30cm groeien de komende 9 weken en dan zit m'n lamp op de hoogste stand.




        I like it!!!
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

        Comment

        • Hoeloes
          Advanced Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Jun 2016
          • 1051

          #184
          Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

          @RoccoSmokes
          Ik hoop echt dat alles zo blijft gaan, zodat ik zoals je zegt; een heerlijke oogst zal krijgen.
          Ik sta zelf af en toe te kijken van hoe goed het gaat zo voor de eerste keer binnen.
          Ik heb mede door JD de afgelopen tijd enorm veel geleerd over planten en beestjes.
          Als ik soms bezig ben voel ik me net een bioloog. [emoji23][emoji23][emoji23]



          I like it!!!
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

          Comment

          • green farmer
            Big Bongmaster
            MemberLucky Member
            • Jul 2009
            • 359

            #185
            Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

            Ziet er goed uit hoor! oi oi oi

            Comment

            • ripabrucy
              Elite Stoner
              MemberLucky Member
              • Aug 2016
              • 139

              #186
              Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

              Verrie Nice man!!!!


              Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

              Comment

              • Hoeloes
                Advanced Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • Jun 2016
                • 1051

                #187
                Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

                update:
                Bioheaven met 1ml verhoogd en ook de hoeveelheid heb ik verhoogd naar 600/700ml p/plant.
                Het blad onder het net is inmiddels bijna helemaal vergeeld en eraf gevallen.
                Na het weekend beginnen de dames aan bloeiweek 4.
                So far so good[emoji1360]



                I like it!!!
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                Comment

                • chappie
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Dec 2011
                  • 273

                  #188
                  Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

                  netjes!! mooi veldje
                  Smoke weed every day!

                  Comment

                  • Meglow
                    Expert Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2011
                    • 1374

                    #189
                    Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

                    Comment

                    • Hoeloes
                      Advanced Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Jun 2016
                      • 1051

                      #190
                      Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

                      Update nr. 100 of zoiets.
                      Gisteren zijn de dames aan de vijfde bloeiweek begonnen.
                      Het voeden gaat nog steeds volgens schema. Meestal 500ml met voeding plus een toevoeging van 0ml tot 200ml extra water om zodoende onder het maximale voedingsschema van biobizz te blijven.
                      De dames zijn bijna al hun blad onder het net kwijtgeraakt op de natuurlijke manier. (Beter voor de ventilatie.)
                      Ook voor degene die mijn buitenkweek volgen, zullen weten dat ik een SJ dr120 heb aangeschaft incl. een droognet en een fan om mijn buiten kweek te drogen.
                      Deze nieuwe tent heb ik aangesloten op m'n dr90 met een combiconnect 160mm.
                      Ik had eigenlijk verwacht dat mijn lv in de dr90 flink omhoog zou schieten maar dit valt gelukkig reuze mee. Nadat de binnenkweek klaar is zal ik de setup omdraaien. De dr120 voor de kweek en de dr90 voor het drogen.



                      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                      Comment

                      • Hoeloes
                        Advanced Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Jun 2016
                        • 1051

                        #191
                        Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

                        Goedemorgen allemaal.
                        Nadat ik vandaag de satéprikker check deed, kwam ik er achter dat de pot onderin aardig droog was en heb ik dus maar even de bewatering aangepast naar 800ml p/plant.
                        Morgen weer de satéprikker check en dan evt. de bewatering weer wat verhogen of verlagen.
                        Vandaar dus wat geel blad boven het net gekregen[emoji22]


                        I like it!!!
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                        Comment

                        • Greyvol
                          Amazing Grower
                          420 MemberLucky Member
                          • Dec 2014
                          • 4721

                          #192
                          Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

                          Goeiemorgè!
                          Mooie toppen zitten er op

                          Gaat lekker zo..
                          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                          2016 - Greyvol's buitenkweek
                          2017 - Santa Maria van Space Cees

                          Comment

                          • Meglow
                            Expert Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2011
                            • 1374

                            #193
                            Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

                            Ja, dat gaat niet meer goedkomen met al dat gele blad.........
                            Mooi hoor!

                            Comment

                            • beowulf
                              Exquisite Grower
                              MemberLucky Member
                              • Nov 2008
                              • 6495

                              #194
                              Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

                              Ivm die satéprikker, ik heb men planten zo is uit de pot getrokken om eens te kijken. Het water volgde eerder zijn eigen weg. Sommige delen waren droog, anderen nat. Uiterlijk zag alles er ok uit, dus ik moest niks veranderen aan de hoeveelheid water. Maar als ik dan zo'n sateprikker in een droog deel steek dan zou ik moeten water bij gegeven hebben.

                              Voelen is de snelste en simpelste manier. Lukt ook in scrog, het net zal wel effe meebuigen. Enfin, ze staan er proper bij dus je weet dat het ok is. Dan kan je even goed die prikker weg laten

                              Comment

                              • Hoeloes
                                Advanced Grower
                                420 MemberMemberLucky Member
                                • Jun 2016
                                • 1051

                                #195
                                Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w

                                Ik geef alleen van onderen water dus ik kan niet even met m'n vinger voelen.
                                Dat tillen doe ik wel zo nu en dan, maar ik vind het nog steeds moeilijk inschatten. Dat die prikker droog naar boven kwam was voor mij de doorslag om de waterhoeveelheid te verhogen.
                                Ik zal m'n gevoel met dat tillen nog even verder moeten ontwikkelen.
                                Zodoende combineer ik meerdere methodes om zo ook weer te kijken wat voor mij jet beste werkt. Dat tillen/wegen van de potten komt bij m'n zoek tochten op het www. het meeste voorbij.
                                Nou nog leren beter te wegen met m'n armen. [emoji23][emoji23][emoji23]
                                Thx voor het advies Beowulf!


                                I like it!!!
                                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                                Comment

                                Bezig...