Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Biologische COB au vin... AutoMazar en Think Different 200W LED

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Biologische COB au vin... AutoMazar en Think Different 200W LED

Nee, er moet vooraf zout op. Roomboter is al helemaal kansloos Het moet goed heet zijn en dat kan niet met roomboter. Of je moet de boter eerst klaren (of ghee kopen).

Sorry, maar ik begin een beetje te begrijpen waarom het bij jou niet wil lukken met de steaks

Kwaliteit van het vlees scheelt ook trouwens. Wat ze in de supermarkt als biefstuk verkopen is eerlijk gezegd ook niet veel anders van te bakken als een schoenzool. Beter een mooi gemarmerd stuk vlees kopen (ribeye bijvoorbeeld) en ook liever wat dikker dan gebruikelijk is in Nederland. Of een ossenhaas/tournedos, maar dat is mij dan weer te duur. Zelfs de ribeye of entrecote van de Lidl/Aldi uit de diepvries is prima te doen als je het toch liever iets goedkoper houdt.

Nog iets meer achtergrond info:

Heston Blumenthal is de chef van een restaurant met 3 Michelin sterren.

ps Sorry ik draaf door. Ben inderdaad wel net zo gepassioneerd met koken als met wiet kweken.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Ik koop het ook zelden moet ik zeggen, ben meer van de kip.

Als ik bij mezelf kijk, mijn kweekjes zijn redelijk en mijn eten ook... mijn kweekje moet snel klaar zijn en zo kook ik ook het liefst, simpel en rap. Net als mijn boter wordt ook mijn tentje wel eens te warm. Ik heb net zoveel trek in het eindproduct uit mijn tentje als die uit mijn pannetje....
      Misschien maar eens een poll op loslaten, is kweektalent gerelateerd aan kooktalent

Comment

Misschien zit het hem meer in de wens naar verbetering? Koken op ons niveau is niet zozeer een talent. Meer iets waar je wat tijd in moet steken om het goed te leren. Met kweken net zo.

Echt kook of kweek talent heb ik niet, maar ik wil het wel graag zo goed mogelijk doen en steek er veel tijd in om dingen te verbeteren.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Vorig jaar heb ik ook een dichtschroei debunk filmpje gezien. Het filmpje is er niet in geslaagd mijn vastgeroest kookjargon te deblancheren .
          Ik vraag me af of die goofy testers uit dat filmpje van toen in staat waren om een omelet te bakken.
          Sacre-dieu fak-hin yankees ! Fetchez la vache ! *zwaait met le mes et le half apron*

Bij deze trek ik me terug uit de off topic regionen .

Comment

succes = 10% talent 90% transpiratie, of iets in die trant

Comment

Mooie kweek met die camera erbij Zijn de LEDS 50watt per stuk? En welke kleuren zitten erin verwerkt? Ik ben ook benieuwd hoe heet wordt de heatsink met 50Watt, of heb je ze niet de volle 50watt per stuk gegeven?
              gl hf lol wp gg no re!

Comment

Het zijn CREECXB3070 55W 3500K COB's. Bij todogrowled aangeschaft. Zonder windje wordt deze handwarm, nog redelijk vast te houden maar niet van harte... zo warm dus Specs kun je op hun site vinden.

Comment

Is dat niet een kleur voor bloei, correct me if i'am wrong? Wel goede heatsink heb je dan als ze handwarm worden. Mijn lamp zonder ventilator zou je niet willen aanraken en dat is 150watt met 1,2kg aluminium heatsinks erin. Was die 139eu per stuk ? Ik heb hem niet kunnen vinden op de site, Spaans is niet mijn beste taal
                  gl hf lol wp gg no re!

Comment

老师用力挺进小雪肉便动视频,亚洲国产果冻传媒AV在线观看,捏胸吻胸添奶头GIF动态图,亚洲精品无人区,性欧美熟妇VIDEOFREESEX,亚洲熟女乱色综合亚洲小说,日韩电影一区二区三区,亚洲熟女乱色一区二区三区,麻豆直播免费版,強暴人妻HD中文字幕,国产精品视频露脸,惠民福利日韩欧美在线免费观看,欧美丰满美乳XXⅩ高潮WWW

Ik heb eigenlijk de adviezen in het LED DIY draadje gevolgd. Men schijnt met deze kleur goeie resultaten te draaien. Overigens ben ik geen zelfbouwer, ik heb ze geassembleerd en al gekocht.

Heb je overigens gerekend aan je koeling? Of gewoonweg iets geprobeerd?

Comment

Niet gerekend, dacht dat het voldoende zou zijn want alles aan de lamp is van aluminium Daarom vind ik het raar dat je jouw lampen zo ff kan aanraken zonder koeling.
                      Maar met koeling zijn die van mij gewoon "cool". Heb je een multimeter ? Als je die hebt kan je de ampere meten tussen de lamp en de driver. Dan doe je voltage x ampere = echte watt.
                      Dus niet van de driver naar de stopcontact.
                      gl hf lol wp gg no re!

Comment

Comment

[QUOTE=Tjirp;599196
                          Je hoeft zeker geen multimeter te gaan kopen om Todo zijn leds .[/QUOTE]

Dat klopt helemaal ieder zijn ding
                          gl hf lol wp gg no re!

Comment

Met de keukenweegschaal gewapend de dames bewaterd tot elke pot 3kg woog. (ter info, direct uit zak 2,7kg, gespoeld 3,5kg) Morgen alles nawegen, zodat ik een beter idee heb wat ze dagelijks opslurpen. Ergste droopiness is in ieder geval verdwenen nu.

Comment

Omdat Leds een pak minder IR instraling op het blad brengen en daardoor het verschil tussen bladtemperatuur en omgevingsluchttemperatuur een stuk lager is als bij een HPS kweek, drinken ledsletten doorgaans ook wat minder, dus ben zuinig met je water.

Comment

Vandaag weer gemeten, alle dames hebben rond de 250ml opgeslurpt. Nu weet ik hoeveel water ik ongeveer per dag moet geven. Plantjes staan er een stuk beter bij nu.

Wel enige paarse steeltjes en hier en daar een blaadje met probleempjes, maar hopelijk is alles nu gestabiliseerd.

K161021.jpg
                                Last edited by Meglow; 21 October 2016, 22:33.

Comment

Bezig...
                                X