Mededeling

Collapse
No announcement yet.

120x120x200, maar dan effe anders

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 120x120x200, maar dan effe anders

Yo Beowulf!

Vette ronde dat je hier start! veel soortjes! kzen benieuwd, succes allezins!

Heb iets gevonden dat je misschien verder kan helpen ivm watergift.

Greetz

LittleDwarf

Comment

Geabonneerd. Ziet er puik uit beo succes!
      Ad usum proprium!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LittleDwarf View Post
        Yo Beowulf!

Vette ronde dat je hier start! veel soortjes! kzen benieuwd, succes allezins!

Heb iets gevonden dat je misschien verder kan helpen ivm watergift.

Greetz

LittleDwarf
        Ik kan overal relatief makkelijk aan nu de tent op een tafel staat, ook de achterste rij. Dus ik verwacht niet al teveel problemen, het gaat gewoon iets langer duren dan anders.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
          Ik heb twee sets cobs gekocht ter vervanging van mijn hps. Ik wilde 4 cobs hangen, in twee tentjes. Maar dan had ik weer extra materiaal nodig etc. Vandaar volgend ideetje. We kantelen de tent gewoon. 200x120x120.
          De cobs zijn gemonteerd op twee balken van 140 cm, dus om de 40 cm hangt een cob. De hoogte is natuurlijk nu beperkt tot 120 cm. Ik heb wat potten goedkoop ingeslagen waar rozen in gekweekt werden. Die zijn 16 op 16 op 23, dus bijna 6 liter. Hier passen er max 84 van in de tent. Ik denk die ook vol te zetten. Deels fem, deels regulier zodat er wel nog mannen van tussen kunnen. Toppen van internode 4 naar 3 en de onderste 2 dieven, zodat er twee overblijven. Zoiets. Als ze na het toppen onmiddellijk in bloei gaan dan denk ik bonsai wietplantjes over te houden die op die ruimte moeten passen.
          Dus, gaat dat lukken of houden we een oerwoud over waarvan de helft of meer weg kan? Ik ben vooral benieuwd wat die cobs gaan doen. Het licht dat ze in de tent afgeven is in ieder geval al verblindend fel.
          Waar ik vooral met dit idee naar uit kijk is relatief goedkoop (onder 460 watt) een 40 tal soorten te kunnen proeven. Alle zaden komen van promoties of zijn geruild met HJM en k1. Dan heb je er al snel een berg liggen
          Waar ik niet naar uit kijk is zoveel potjes apart gaan water geven. Maar ik had liever geen aarde bak als er mannen uit moesten.

Any thoughts? Iemand al is zoiets geks geprobeerd?
          hey super vet idee, misschien is dit ook wel een goed idee voor mij, welke 250 watt lamp raden jullie aan?

Comment

Maakt niet uit welk merk, zie gewoon dat het een elektronische is en geen magnetische. Setje van 4 cobs is beter, maar een stuk duurder.

2de balk hangt omhoog, nu is het wachten tot ze boven komen. Ik verwacht ze dinsdag.

Comment

Maakt niet uit welk merk, zie gewoon dat het een elektronische is en geen magnetische. Setje van 4 cobs is beter, maar een stuk duurder.

2de balk hangt omhoog, nu is het wachten tot ze boven komen. Ik verwacht ze dinsdag.
              bedankt voor je reactie, ik ben een beginner met weinig ervaring alleen van meekijken en veel lezen. Ik zie allerlei verschillende led cob lampen en lees ook dat je verschillende kleuren nodig heb. Kan je die led cob lampen voor de gehele periode, van zaad tot oogsten, laten staan?

Comment

Alright man! Succes met je kweek!

Comment

Waar kan je die cob leds kopen ? Ik ben al tijdje aan het Google maar kan het niet vinden

Comment

Wat is de ideale opstelling voor het kweken van wiet, lees hier over de ervaring van andere gebruikers of stel je vraag!

Je zoekt toch in het Engels neem ik aan? Nederlandstalige dealers zal je niet vinden. Kingbrite en todogrowled oa. Kingbrite heeft een volledige set met passieve heatsinks voor een 350 euro alles inbegrepen.

Comment

Dan is dat het probleem geweest zocht idd in het nederlands

Comment

https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ial-voor-noobs

Je zoekt toch in het Engels neem ik aan? Nederlandstalige dealers zal je niet vinden. Kingbrite en todogrowled oa. Kingbrite heeft een volledige set met passieve heatsinks voor een 350 euro alles inbegrepen.
                        ik kan die sets nergens vinden alleen die losse cobs bij kingbrite. Heb je misschien een linkje? Hoeveel van dit soort lampen staan gelijk aan een 250w hps lamp en qua resultaat wat kan ik dan beter kiezen led of 250w hps

Comment

Contacteer Kingbrite en ze zullen u wel laten weten wat het kost, zij hebben alle onderdelen en stellen de set zelf samen. Alles wat je moet weten staat in dat topic. Ik probeer hier een kweekverslag bij te houden, geen algemene led vs hps vragen te beantwoorden

Comment

Contacteer Kingbrite en ze zullen u wel laten weten wat het kost, zij hebben alle onderdelen en stellen de set zelf samen. Alles wat je moet weten staat in dat topic. Ik probeer hier een kweekverslag bij te houden, geen algemene led vs hps vragen te beantwoorden
                            je hebt gelijk, excuses. Ik heb alleen zo VEEL vragen haha. Succes in iedergeval ik zal dit verslag bijhouden!

Comment

Suc6 beowulf. Ik ben zeer benieuwd naar uw bevindingen van de cob leds. The future is you'res. Ik volg. Gr JB
                              Keep em green

Comment

Comment

Bezig...
                                X