Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuwe ronde AK48

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: nieuwe ronde AK48

    hey ik volg het ook op de voet suc6.
    grtz dont drink and drive but smoke and jive

    Comment


      #17
      Re: nieuwe ronde AK48

      Ben nu ff bezig met PPP, voor de volgende ronde, en idd heb deze x ook zaai en stekgrond gebruikt en de spruitjes lieten zich al 2 dagen eerder zien dan de snow whites in bat-mix!!!!

      Grtz en succes ermee.
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #18
        Re: nieuwe ronde AK48

        ja idd,bij de batmix is hier ook nog niets te zien...

        ik ben eens benieuwd hoeveel dagen verschil er tussen gaat zitten,hopelijk niet te lang anders gaan ze achterlopen op de andere!

        grtzzz

        Comment


          #19
          Re: nieuwe ronde AK48

          Had nog niet gezien dat je weer bent begonnen.

          Leuk soortje Ak48, ken iemand die deze een keer buiten heeft gekweekt.

          Leuk experimentje ook, volgens mij kunnen we nu al opmaken dat die zaai en stekgrond geen onzin is

          Ik zal hem volgen, succes met je kweek haze'o'lator!
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment


            #20
            Re: nieuwe ronde AK48

            jep we zijn weer vertrokken,hopelijk zit ik snel weer in mijn groene oerwoud met die mooie lekker ruikende bloemen!

            en idd,volgens mij gaat de zaai en stekkengrond hier dik winnen van de batmix...
            maar we zullen eerst de vorderingen eens zien he!

            grtzzz
            Last edited by haze'o'lator; 28 April 2009, 17:04.

            Comment


              #21
              Re: nieuwe ronde AK48

              ik blijf supporteren voor de bat-mix :-p
              ______Grtz______
              ---Canna_Loop---
              _______________

              Comment


                #22
                Re: nieuwe ronde AK48

                @ cannaloop: ik denk dat je verloren hebt dan,batmix nog 0 zaden boven. bij de zaai en stekkengrond nu al 7 zaden boven...

                voor mij is de keuze van ontkiemen en bovenkomen van zaden al gemaakt,dat is overduidelijk! hopelijk komen die in de batmix nog boven!

                edit: 1 dagje later steken ze al mooi hun bladeren uit...

                hier 1ntje die zich al goed heeft opengevouwen,



                en dit is er 1ntje die zich nog aan het openvouwen is,



                morge zal ik er nog wel eens trekken als het licht uit is...

                grtzz
                Last edited by haze'o'lator; 28 April 2009, 17:04.

                Comment


                  #23
                  Re: nieuwe ronde AK48

                  zaai en stekkengrond fot the win!!

                  Comment


                    #24
                    Re: nieuwe ronde AK48

                    alvast proficiat met de geboorte!nu hopen op de batmix

                    Comment


                      #25
                      Re: nieuwe ronde AK48

                      @ bear: ik weet het nu wel zeker,zaai en stekkengrond is het beste voor het boven laten komen van de zaden...

                      @ markster: ik hoop ook op de batmix,dat de planten niet te ver achterstaan op de andere! maar tot nu toe is er bij de batmix nog geen leven te zien!

                      hier ff een kleine update van de bovengekomen zaden,er staan er 7 fier omhoog in de zaai en stekkengrond... in de batmix is er nog geen teken te zien van leven!

                      picca van de tent,



                      grtzzz

                      Comment


                        #26
                        Re: nieuwe ronde AK48

                        dag 7 groei:

                        na 7 dagen is er eindelijk toch 1 zaadje uit de batmix opgekomen,in de zaai en stekkengrond is het aantal tot nu toe nog altijd 7...

                        ik geef de 2 andere potten waar de zaden nog niet boven zijn nog 3 dagen,als ze dan nog niet boven zijn dan verwijder ik ze!

                        het 1ne plantje in de batmix staat nu ook al wel redelijk achter tegenover de andere planten,hopelijk haalt hij de andere nog bij...

                        temp licht aan: 26gr.
                        temp licht uit: 20-22gr.
                        lv licht uit: 55%
                        lv licht aan: 45%

                        eerste 5dagen van de groei wortelstimulator meegegeven met een ec van 0.2

                        de ph-waarde is 6.2ph

                        de planten krijgen morgen ook eens een douche met plagron cropspray (het is de eerste keer dat ik het gebruik,dus we zullen die ook eens testen dan! deze zou normaal gezien de celvermeerdering in de plant verdubbelen).

                        hier en picca van de gehele tent,



                        hier een picca van een spruitje die het erg naar zijn zin heeft,



                        hopelijk komen de andere 2 zaden ook nog boven de grond maar ik heb er geen goei zicht op...

                        als er verandering is in de tent dan update ik nog wel eens!

                        grtzzz

                        Comment


                          #27
                          Re: nieuwe ronde AK48

                          Hey Haze dat gaat best goed he, je spruitjes nemen al mooie vormen aan Jammer dat die twee het nog niet doen. Ik ben wel benieuwd wat die Cropspray gaat doen, wat is dat precies en waardoor verdubbelt die celvermeerdering dan?

                          Peace

                          Comment


                            #28
                            Re: nieuwe ronde AK48

                            dat ze zo verder doen
                            ______Grtz______
                            ---Canna_Loop---
                            _______________

                            Comment


                              #29
                              Re: nieuwe ronde AK48

                              @ ijscoman: de cropspray bevat een uitgekiende combinatie van organische enzymen,sporenelementen en groeistimulatoren...
                              de aminozuren in cropspray zorgen voor een snelle celvermeerdering in de plant!
                              er ontwikkelen zich veel meer zijscheuten en een sterker zwaarder vertakt wortelstelsel...
                              wordt gebruikt bij moederplanten, stekken, of tijdens de groeifase!

                              je kan cropspray ook gebruiken voor zieke planten en het sluit het risico van overbemesting en onderbemesting uit!

                              ik heb gistere de planten helemaal nat benevelt met de cropspray en wat zag ik juist toen ik eens ging kijken de planten waren gelijk zot gegroeid,ze hebben op 1 dag een volledige internode gegroeid en de volgende internode staat ook weeral bijna open... nice productje vind ik

                              hier ff een vergelijking

                              dit is een plant toen hij werd ingespoten met cropspray,



                              dit is de plant 1 dag later,



                              en zo ziet de tent er nu uit,op deze foto kan je de spruit in de batmix ook zien staan en volgens mij gaat hij niet overleven...





                              grtzzz

                              Comment


                                #30
                                Re: nieuwe ronde AK48

                                ziet er mooi uit man

                                Comment

                                Bezig...
                                X