Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuwe ronde AK48

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: nieuwe ronde AK48

    mooi spul dan die cropspray!wat kost dit?is mischien wat voor mn buiten kweek.

    Comment


      #32
      Re: nieuwe ronde AK48

      ja ik ben er zeer tevreden van,voor zover ik nu al kan zien...

      ik weet niet wat dit kost,ik vind het ook niet op het net om te kopen!

      we hebben het toen met de meeting van jd gekregen van de vertegenwoordiger van plagron,beter bekend als CIAze op het forum ... ! nogmaals thx

      mss heeft alien het staan maar het staat nog niet op zijn website...

      grtzzz
      Last edited by haze'o'lator; 6 May 2009, 16:38.

      Comment


        #33
        Re: nieuwe ronde AK48

        Ik ben vanmiddag even naar mijn growshop geweest en er naar gevraagd en kreeg het antwoord: Cropspray ? WTF is dat? nog nooit van gehoord, als dit zo'n wondermiddel is wat werkt had het wel hier op de balie gestaan. Ik kon lullen als brugman maar daar bleef het bij, ze waren niet onder de indruk. Dus ik zei, dan wacht ik nog even totdat die display hier staat

        Ik blijf toch wel overtuigd dat het er goed uitziet Haze dus ik blijf nieuwsgierig.

        Peace

        Comment


          #34
          Re: nieuwe ronde AK48

          @ ijscoman: het zou kunnen dat jou growshop er nog nooit van heeft gehoord,alien heeft het ook niet staan maar hij kent het wel...

          en om toch maar te bewijzen dat ik niet uit mijn nek lul,hier een foto'ke van de cropspray!



          en dit staat er op het flesje: de cropspray bevat een uitgekiende combinatie van organische enzymen,sporenelementen en groeistimulatoren...
          de aminozuren in cropspray zorgen voor een snelle celvermeerdering in de plant!
          er ontwikkelen zich veel meer zijscheuten en een sterker zwaarder vertakt wortelstelsel...
          wordt gebruikt bij moederplanten, stekken, of tijdens de groeifase!

          en dan ook nog maar eens snel een picca van de tent,2dagen later dan de vorige foto's... je kan zelf de vordering goed zien van de planten!



          grtzzz

          Comment


            #35
            Re: nieuwe ronde AK48

            Ja man je ziet het duidelijk Ik geloof je ook wel maar ja overtuig maar eens iemand die normaal gesproken meer weet dan jij. Ik heb mn best gedaan maar misschien gaat hij het toch stiekem opzoeken he, ik heb gezegd Cropspray van Plagron dus dat moet niet moeilijk voor hem zijn. Ik was de eerste die er naar vroeg maar wieweet volgen er meer aangezien het toch nieuw is.

            Ze zien er goed uit in ieder geval!

            Greetzz

            Comment


              #36
              Re: nieuwe ronde AK48

              Jop kan ik bevestigen haze, cropspray is goed spul.

              Grtz
              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
              Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                #37
                Re: nieuwe ronde AK48

                @ijscoman: je kan eens een pm sturen naar CIAze,mss kan hij je wel aan een flesje helpen...

                @ west: idd,lekker goedje... dat ga ik al niet meer kunnen missen!

                hier nog eens snel een paar picca's van de plantjes,we zijn nu weer 2dagen verder (dag 13 van de groei)...

                dit is er 1ntje die al een dikke stam heeft (0.8mm),



                en dit is de grootste tot nu toe,



                ze groeien nog altijd steeds goed,ik hou jullie op de hoogte...

                grtzzz

                Comment


                  #38
                  Re: nieuwe ronde AK48

                  idd cropspray goed spul, gebruik het ook voor men buitenkweekje.

                  gaat lekker haze

                  Comment


                    #39
                    Re: nieuwe ronde AK48

                    schattige plantjes en knap ook lijken ze een beetje op hun vader?
                    Grtz

                    Comment


                      #40
                      Re: nieuwe ronde AK48

                      haha,nee hoor ze zijn mooier dan mij...

                      juist nog eens snel een foto getrokken!

                      zo ziet de grootste eruit na 17 dagen groei,



                      grtzzz

                      Comment


                        #41
                        Re: nieuwe ronde AK48

                        mooi plantje ,ze gaan lekker.opnaar de oogst

                        Comment


                          #42
                          Re: nieuwe ronde AK48

                          mmm,was mijn topic ff uit het oog verloren...

                          dus nu nog maar eens een update!

                          we zijn vandaag dag 25 van de groei,de planten mogen overgepot worden naar de 11 liters waar ze nog ff in zullen groeien tot ze goed aangeslagen zijn en dan gaan ze in de bloei... vanaf ik bij de 4 of 5 beste planten hun vrouwelijk geslacht zie dan verpot ik ze naar de 25 literpotten waar ze lekker in mogen afbloeien...

                          de onderste bladeren van de planten zijn geel geworden omdat ik te laat ben beginnen bijvoeden bij de zaai en stekken grond maar dat probleem is nu verholpen!

                          ze gaan dus weer mooi verder met groene bladeren aanmaken en de gele bladeren die eraan hangen zullen geler blijven worden tot ze afvallen...

                          temp licht aan: 25-27gr
                          temp licht uit: 20-22gr
                          lv licht aan: 45-55%
                          lv licht uit: 50-60%

                          de planten krijgen nu om de 3dagen wat groeivoeding mee met een ec van 0.6
                          elke week worden de planten ook nog bespoten met cropspray.
                          vanaf ze worden overgepot naar de 11 liters krijgen ze wekenlijks supervit mee en met het overpotten water ik de potten ook in met final solution van bac!

                          genoeg gelult,hier zijn de foto's,







                          op de 3de foto zie je ook nog kleine spruitjes,dit zijn de biddy early's voor de buitenkweek...

                          grtzzz

                          Comment


                            #43
                            Re: nieuwe ronde AK48

                            Aha ik zat al te wachten op een update Gaat goed he, die cropspray doet z'n werk goed. Mooi dat je gele blad opgehouden is, wanneer gaan ze de 11liter potten in denk je?

                            Greetzz

                            Comment


                              #44
                              Re: nieuwe ronde AK48

                              mooie plantjes!jammer van t gele blad maar dat mag de pret niet drukken.wanneer gaat de klok om?

                              Comment


                                #45
                                Re: nieuwe ronde AK48

                                @ ijscoman:

                                de 11liters worden zo meteen gevult en elke dag ingewaterd tot zondag en dan gaan de planten in de 11liters.

                                @ markster:

                                ik wacht tot de planten terug goed beginnen groeien in hun 11liters,want de eerste of/en 2de dag zullen de wortels eerst terug goed gaan verspreiden in hun nieuwe pot en dan zullen de planten weer ff een groeiboost krijgen! wanneer die begint schakel ik de klok om en nadien nog een weekje of 2 tot de bloeiverschijnselen te zien zijn en dan verpot ik ze naar hun uiteindelijke 25liters...

                                Comment

                                Bezig...
                                X