Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Santa Maria van SpeesCees

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Ook leuk dat je naast wietplanten ook bezig bent met andere soorten plantjes. Op mijn kweekverslag topic heb ik laten zien dat ik ook andere soorten planten op die moment aan het kweken bent, o.a. vleesetende plant en palmbomen.
    Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

    Comment


      #77
      Goed bezig!
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 5 photos.
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

      Comment


        #78
        Staat er hier weer keurig bij grey.


        Keep it going
        Thugz


        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

        Comment


          #79
          Thanx Thugz,

          Beetje verdampingsproblemen, omhoog krullende blaadjes, dus iets te weinig water of/en iets te heet. Staat ook heel de dag de zon op natuurlijk. Lichtlek volgens mij gefikst, maar zie nu even geen reet meer. Even de ogen laten wennen en straks weer kijken of ik nog het licht zie!
          Geef ze nu twee keer per dag een liter of twee water.. Afzuiger op 100 procent en fan erbij gezet die een beetje ronddraait. Met lasergun nog de temp op de bladeren gechekt en zo tussen de 22 en 24 graden. Lijkt me dik in orde.

          denk dat ik ze ook straks een nachtje van 12 uur gun en de bloei erin gooi woohooo!

          eentje ziet er niet zo goed uit, zal die nog op de gevoelige plaat zetten als ik straks het lichtlek ga checken en de klok omzet. Heb wat tochtstrip extra geplakt en een drempeltje gemaakt waar die strip dan tegenaan zit. Lekte dus licht aan de onderkant van de deur.

          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
          2016 - Greyvol's buitenkweek
          2017 - Santa Maria van Space Cees

          Comment


            #80
            Weer met HPS, knop nog niet omgezet, stom want dan had ik ook meteen betere foto's. Volgende keer maar weer
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 6 photos.
            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
            2016 - Greyvol's buitenkweek
            2017 - Santa Maria van Space Cees

            Comment


              #81
              filedata/fetch?id=1275302&d=1554139403&type=thumb Roadtrip
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 6 photos.
              2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
              2016 - Greyvol's buitenkweek
              2017 - Santa Maria van Space Cees

              Comment


                #82
                15 maart 21:21 knop is om
                filedata/fetch?id=1275592&d=1554139403&type=thumb
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.
                Last edited by Greyvol; 15 March 2017, 21:17. Reden: Hoppakeee
                2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                2016 - Greyvol's buitenkweek
                2017 - Santa Maria van Space Cees

                Comment


                  #83
                  Heatspreaders zitten er niet helemaal lekker.
                  filedata/fetch?id=1275686&d=1554139403&type=thumb
                  lamp zat al een beetje scheef, en als ik dat verlengstukkie niet had gemaakt had het zowiezo niet gepast. Ze zitten net tegen elkaar de heatspreaders en de linkse kan er nog iets verder in. Al zou dat bij de rechtse ook beter zijn als die wat verder erin zit. Misschien stukje afzagen, maar voor nu ff proberen. Op 55 cm werd het wel weer te heet, dus ze hangen weer nu op 60 cm ipv 70 cm. Toch mooi

                  twee potten zijn zwaarder als de andere en die zien er ook minder uit, overgeslagen met waterbeurt vandaag en volgende keer eerst potje tillen voordat ik er weer water bij gooit. Zou dat toch moeten weten..
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 3 photos.
                  Last edited by Greyvol; 17 March 2017, 05:03.
                  2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                  2016 - Greyvol's buitenkweek
                  2017 - Santa Maria van Space Cees

                  Comment


                    #84
                    filedata/fetch?id=1276654&d=1554139404&type=thumb
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 1 photos.
                    Last edited by Greyvol; 24 March 2017, 18:46. Reden: Mooi plaatje erbij
                    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                    2016 - Greyvol's buitenkweek
                    2017 - Santa Maria van Space Cees

                    Comment


                      #85
                      Pft, da's mooi klote Grey.
                      Nahja, nog even doorzetten man, het is zo weer zomer.
                      Beterschap.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #86
                        He das een flinke tegenvaller dus ik wens je heel veel sterkte en beterschap toe en hoop dat je snel opknapt
                        Ik vind je een mega sterke man

                        Als je je verveel kom je maar eens lekker chatten

                        Gr Belladonna
                        God was never on your side..

                        Comment


                          #87
                          Thanx Q en B

                          filedata/fetch?id=1276697&d=1554139404&type=thumb
                          You do not have permission to view this gallery.
                          This gallery has 1 photos.
                          Last edited by Greyvol; 25 March 2017, 07:17. Reden: Mevrouw grey natuurlijk geschoten
                          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                          2016 - Greyvol's buitenkweek
                          2017 - Santa Maria van Space Cees

                          Comment


                            #88
                            Godverdomme Greyvol wat een slecht nieuws allemaal

                            Hoop dat je snel opknapt en weer lekker snel thuis mag zijn bij je vriendin en kan genieen voor zover dat gaat .

                            Die oxycodon kan je ook zwaar misselijk van worden en zal ook maar moeilijk werken tegen misselijkheid .

                            kop op ouwe en als je wat wil klagen kom gerust naar de chat we spuwen allemaal wel is ons gal daarzo en dat lucht op .

                            Comment


                              #89
                              Ghehe thanx Nonsense,
                              Die berichtjes, Dat doet me goed

                              mijn vriendin stuurt me net een berichtje dat er nog een mannetje gesneuveld is! Die had ik dus over het hoofd gezien, komt dus goed uit dat mijn lieve badschuimpie dat ff gefikst heeft. Was wel een van de grotere en ik dacht echt dat ik allemaal vrouwtjes had.
                              Oxy werkt inderdaad niet mee met de misselijkheid, ik moet zowiezo snel kokhalzen en met dat buisje erin nog veel vaker. Tandenpoetsen lukt niet zonder te moeten kokhalzen. Heb dat heel mijn leven al, en ging pas eten in de middag of avond voor het eerst. Ben daar best vaak voor naar de dokter geweest maar nooit iets kunnen vinden tot een paar jaar terug.

                              Best vervelend en normaal gesproken sta ik op, paf ik een jointje en sta dan relaxed zonder te kokhalzen te poetsen. Ontbijten wil dan ook nog wel eens lukken. Maar nu met die rauwe keel en buis erin is het gewoon kut, zo moe ben ik ook nog nooit geweest. En slapen doe je voor geen meter in het ziekenhuis.
                              Nog steeds niets kunnen eten en nog geen sondevoeding gehad, wel vijf liter vocht via infuus. Wel balen dat ze de sonde er maar niet goed in krijgen. Had dat wel verwacht want de maag peristaltiek moet dat namelijk doen, en die is bij mij nauwelijks aanwezig. Span wel met enige regelmaat mijn buikspieren om dat te compenseren. Kweet niet of dat werkt maar leek me wel een goed idee. Drie keer per minuut zou je maag dat zelf moeten doen bij normale maag.

                              Nog even doorbikkelen en dan volop de zomer in. Hopelijk komt die smaak 'terug' want ik heb me toch een partijtje honger, dat wil je gewoon nie weten ghehe. Zit allemaal te bedenken wat ik straks ga eten

                              De zusters zijn helemaal geweldig hier en die hebben de sonde ook in mijn maag gekregen. De dokter lukte het niet met een aantal vervelende pogingen, maar de damens deden het de eerste keer meteen goed. Echt heel tof, nu moet die echter nog een stukje verder gezet worden en dat gaan ze hopelijk vanmiddag doen. En dan rustig aan voeding opbouwen en bloedmeten of het aanslaat.

                               
                              2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                              2016 - Greyvol's buitenkweek
                              2017 - Santa Maria van Space Cees

                              Comment


                                #90
                                goed, klote man. Een e- vapo is dat misschien iets of wietthee. Het zijn maar een paar idee'tjes. Ik hoop dat het snel wat beter met je gaat. Beterschap!!!
                                Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                                Comment

                                Bezig...
                                X