Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Santa Maria van SpeesCees

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Top greyvol goed om te horen dat je weer lekker thuis bent.

Comment

Home sweet home, niks beter dan thuis. Sterkte Grey!
      1e kweek - Mohan Ram (Done)
      3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

Comment

Heerlijk Grey om weer lekker naast Mevr. Grey te slapen

Hoe wordt je voeding nu geregeld, nog steeds sondevoeding?
        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Slaap op de bank beneden met mijn voedingzakje en pompje naast me. Heb zo'n worstkussen bijna net zo lang als ik waar ik tegenaan knuffel. Slangetje heb ik met een haakje aan een lampie hangen en heb niet zo gek veel bewegingsruimte als ik slaap. Kan wel zo de playstation/Kodi aanknallen en schiet nu een heel stuk beter zonder morfine, genoeg vocht, voeding en klein beetje buitenwiet.. Pffffffffff ben er nog niet maar zie grote vooruitgang!!

Mevr. Grey heeft het altijd warm en Grey altijd koud, dus moet het met mijn worstje doen, ghihi Hoe fout klinkt dat hahaha

Wend verrassend snel zo'n buisje in je neus en voel me haast elke minuut een beetje sterker worden, zit nu op de derde soort voeding geloof ik, iets met langzaam opbouwen. Gelukkig doet mijn vriendin dat voor me regelen, krijg nu 20 uur per dag voeding. Vier eetlepels per uur heb ik begrepen van die diëtiste, maar voel me echt goed. Denk zo nog een keer ga wandelen met deze heerlijke zomer dag kado.

Gisteren kwam mijn maatje langs en ik zag de blik in zijn ogen dat hij toch wel was geschrokken dat ik zoveel ben afgevallen.
          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
          2016 - Greyvol's buitenkweek
          2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

Lief en luidruchtig..

"Ze geven je nog net geen kusje als je naar bed gaat." Hahaha heb het met een mede patiënt over de lieve zusters, 'staat het hier ook bekend om' krijg ik te horen en moet lachen.

Vijf seconde geleden staat ie nog te vertellen over zijn ontstoken aardappel grote teelbal kanker tumor. Hij ziet het aan me dat ik daar wel van schrik en zegt; "valt goed te behandelen hoor, om mij gerust te stellen".

En ik word wakker uit mijn roes, lijkt wel of mijn bolletje van standbye ineens op "ON" springt, was gevlucht van de buurman die lekker zat te eten. Maar nu denk ik alleen nog maar aan die aardappel. En nog ontstoken ook. Kan me niet voorstellen hoeveel pijn dat doet. Flink onder de pillen en een kapstok met wel zes zakken eraan met een hele bubs vertakkingen en pijplijnen.

Zit ik nou te zeuren met me ene buisje naar binnen godverdomme?? Heb het echt te doen met die gozer en we raken aan de babbel. Mag die rotterdammers wel, recht voor zijn raap! Zag ook wel dat ie flink wat kilootjes heeft moeten inleveren. De tering zeg wat een hel gaat die door..

Ipad met eigen youtube playlist genaamd "relaxed", te heet bad met jeneverbes en kokosolie, bubbels even aan voor de mooie mist. Jammer van de herrie die bubbels maar voor het stomen van de badkamer is het zo gepiept!

Kerstverlichting aan en thuis in bad. Hoe fijn is dat. Vandaag maar een halve pure joint op, gisteren ging ik knockout na een heel jointje. Dus vandaag maar een halve. Heb het niet nodig maar wel zin in.
            Pafte er een tijdje terug zo eentje weg, maar nu komt ie toch hard aan!

Heerlijk geslapen en vandaag turbo turbo dag! Kan nog niet eten, maar hoeft ook niet, rugzakje fikst dat voor me, en mijn lieve vriendin natuurlijk die de boel aan de praat houdt met spoelen, spuiten, smeren en plakken. Wat ben ik toch blij met mijn eigen nachtzuster. Heb het haar net nog even gefluisterd

Dikke lul, maar je kan zeggen wat je wil. Maar dit is toch gvd luxe, vijf dagen van huis en ben oh zo blij weer thuis te zijn in mijn eigen nesje. Levensecht gedroomd over een politieagent die met zijn Maglight door de voortuin loopt en over de smartpot met het stammetje van het Santa Maria mannetje flikkert! Zou zweren dat het gebeurt was ghehe

De Santaatjes lijken me een beetje gestrekt en zijn een cm of 117. Oei, best flink geworden, achja hoef nu ook geen kilo meer te oogsten als mijn gebruik zo laag blijft. Misschien groeit dat nog wel dicht en anders knak ik ze gewoon nog een keer.
            Last edited by Greyvol; 31 March 2017, 01:58. Reden: Recreatief gebruik!

Comment

Comment

• Greyvol
                Greyvol commented
                Editing a comment
                dromen over shoarma schotel met salade met stukjes appel erin mmmmmmmmm
                Last edited by Greyvol; 31 March 2017, 01:01. Reden: Schotel! Past hendig!

Welkom thuis weer lieverd en elke dag word je beetje sterker .
              P.s wat kan jij mooi schrijven
              God was never on your side..

Comment

• Greyvol
                Greyvol commented
                Editing a comment
                Thanx Belladonna, stond toch echt een 4 op mijn puntenlijst voor Nederlands

Mooie tenen

Comment

• Greyvol
                Greyvol commented
                Editing a comment
                Erg handig ook om de shampoo van de rand van het bad te pakken met die dingen ghehehe

Jemig, ik dacht 'eens even kijken hoe de Santa Maria's erbij staan' en dan lees ik dat je een periode in het ziekenhuis door hebt moeten brengen
              Goed te horen dat je weer thuis bent i.i.g., sterkte en voorspoedig herstel gewenst de komende periode!
              >: Houdt u van André Hazes?
              <: Nee, wel van And're Haze's!

Comment

• Greyvol
                Greyvol commented
                Editing a comment
                Thanx Ralph, paar dagen in ziekenhuis was best heftig. Zoooooo blij om weer thuis te zijn.

Thanx allemaal

herstel verloopt vlotjes
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 2 photos.

Comment

Stinkt behoorlijk in het kamertje nu
                toppen beginnen goed te zwellen, beetje aan de grote kant.. Dat wel..

lekkeruur wat ouwe films gekeken als Rolling Thunder, Coffy en Pretty maids all in a row! Favorite films van Quintin Tarantino. Zeker de moeite waard

en genieten van het lekkere weer natuurlijk!
                Last edited by Greyvol; 11 April 2017, 17:08. Reden: Plaatjes foetsie

Comment

Plaatjes verdwenen bij het invoegen van de QT link, achja, nog een keer!
                  filedata/fetch?id=1278960&d=1554149492&type=thumbfiledata/fetch?id=1278961&d=1554149492&type=thumb

Agent Orange tegengekomen..

filedata/fetch?id=1278962&d=1554149492&type=thumbfiledata/fetch?id=1278963&d=1554149492&type=thumb
                  De Santaatjes

filedata/fetch?id=1278967&d=1554149492&type=thumb De kleine pepers, sommige heb ik getopt
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 8 photos.
                  Last edited by Greyvol; 11 April 2017, 17:18.

Comment

Die ene lijkt wat lengte issues te hebben, krijg je geen problemen met je lamp op die manier? Beete bij buigen misschien.

Leuk die pepers, welke soortjes zijn het?
                    1e kweek - Mohan Ram (Done)
                    3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

Comment

mijn pepers in kas bloeien al, slaat nergens op

Comment

Ubatuba Cambucci (Capsicum baccatum)
                        beetje vreemd gevormde pepers, leek me wel geinig. Heb die van vorig jaar nog niet op, kan niet tegen peper hahaha.
                        image.jpg

de kleinste staat het verst van de lamp en die bloeit heel mooi. Wilde het gewoon zo laten staat. Staat zelfs buiten de bak, dus helemaal niet veel licht. Sta daar ook van de kijken. Het is al een beetje heet in de kamer, dus denk dat ik het maar laat staan. Heb ze al op andere plekken gezet en de langste aan de buitenkanten. Groei is er nu wel zo'n beetje uit. Zal straks eens nameten wat de afstanden zijn. Heb deze keer een bom licht in het begin gedaan en daarna steeds wat minder. Ook omdat het te warm werd.. Heat spreaders en de afstand groter.

Comment

Bezig...
                        X