Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
aja...tuurlijk wel.........aan de zijtakken een beetje aan de hoofdtoppen nog niet echt......dan heb ik het alleen over de kromme supersilver de rest nog niet echt hoor
Week 15 achter de rug!! Toen waren er nog maar 3!!!!!! PH: 6,1 iedere dag
Alle dames krijgen geen HESI voeding meer staan sinds gisteren op gewoon water zonder toevoegingen. De temperatuur schommelt bij lamp aan rond de 27 graden en licht uit bij de 22 graden. De “kromme”silver heeft de afgelopen week al niets meer gehad. Zij is nu weg…. Verplaatst in andere kast wat droogkast heet. Deze dame had mooie toppen.
INFORMATIE:
Arjan’s haze: wachten Super silver haze klein: wachten Super silver haze groot: geknipt afgelopen maandag. Neville’s haze: deze zal waarschijnlijk volgende week aan beurt zijn
Kortom ze staan allemaal goed en vol….. en bijna klaar ineens uitgezonderd de Arjan’s haze wat stil staat.
Op naar een bloeizaam week 16 foto's spreken voor zich en hebben een naam.......... Greetz Kweker
bij jou ggaat het beter als bij mij gheheh niet om te lachen
maar uhm over irritaties gesproken ik zie nu iets wat ik niet
van jou gewend ben laatste foto "hint"
@devils: lol.
@Psycho: wist dat ze groot zouden worden, en ik dacht op 14 weken zoals er alles op papier stond en ergens op internet alleen dat valt tegen...ach ja...ik heb geduld....
de looptijden zijn enkele weken verlengd zullen we maar zeggen......
@Olivier: ja, best wel..... hawaiian is er uit, strawberry's er uit (2x) nu deze kromme silver haze....
waarschijnlijk volgende wek de Neville's daar zal DEVILS HAZE blij mee zijn.
denk over 3 weken de andere silver dan zou deze reeds 19 weken staan.
En van de Arjan's haze......tja...... zal nog wel effe duren....... maar kan dus ineens omslaan zoals ik heb gezien bij de Super silver....de ene week denk je dat deze nog 3 weken moeten en de andere week is ie ineens klaar????????????
Week 16 achter de rug!! Nog steeds maar 3!!!!!! PH: 6,1 iedere dag Het verslag wordt steeds korter he………. De “kromme silver”is volledig geoogst…… de Neville’s haze is beetje met neetje aan de beurt…langzaam verdwijnen er mooie toppen en stukken. De dames krijgen niets meer van water……..alleen mijn liefde……….. INFORMATIE:
Arjan’s haze: wachten , ziet er niet uit….echt niet wat een lelijk gedrocht…. Super silver haze klein: wachten Super silver haze groot: droog!!!!!!!!!!!!lol……… Neville’s haze: deze is aan beurt, langzaam verdwijnen er zijkanten en mooie toppen.zie foto’s
Ze staan er dus nog steeds in en gaan met liefde week 17 in……….
Greetz Kweker ps: foto 1= midden neville's haze....rechts Silver haze foto 2: reeds stukken geknipte neville's haze
Comment