Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GREENHOUSE MIX tent SJdr100

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

    Ja sir ... dat vraag ik me nu net ook af. Er is dan toch geen circulatie meer rond je plant?
    Gaatjes prikken in de emmers ( kleine die toch inlaat van verse lucht toelaten ) zou dat een oplossing zijn? Of gaat dan 't effect van de emmers i.v.m. luchtvochtigheid verloren ?

    Bedankt kweker, dat je deze foto er opnieuw hebt opgezet, want ook ik had al over je emmerkes gelezen... maar zonder foto was ik dus niet zeker dat ze volledig dicht waren. 'k vindt het een super idee alleszins en ga het binnekort ook uitproberen.

    Grts

    Comment


      Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

      @tool......kijken he....goed kijken en lezen.
      @$ir: maatje......helemaal fout ben je NIET.
      ergens in dit verslag zal wel staan dat de emmers er een paar uurtjes vanaf gaan om te luchten en zodat er frisse lucht bij kan....zie verder hieronder nog een opmerking

      @TOOL: nogmaals: zie onderste emmer en bekijk deze eens goed....je ziet wel kleine gaatjes...maar ook 1 grote he...van zo'n 5x5 cm.
      ook in de emmertjes zitten aan de zijkant gaatjes.....waar die plakertjes naast zitten dus.
      sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

      Comment


        Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

        UPDATE 11 weken.

        -De dames staan er leuk bij, beetje verdord hier en daar...beetje water geven, beetje voeding......en ze gaan maar door en sterken aan...worden dikker en leuker...
        zoals de meeste weten de Hawaiian snow loopt op haar einde aan d etrichomes te zien....(liveverslag)

        DE Neville's haze word langzaam bruin.
        De arjan's haze blijft weer eens hangen en zie weinig gebeurtenissen.
        De Super Silver haze..grote, is een bonk aan het worden
        de Super Silver haze...kleine, is een grotere bonk aan het worden en is behoorlijk van formaat met z'n pieken die gelijk opgaan.

        verder gaat alles naar behoren af en toe vallen van onderen bladeren af...zal de periode wel zijn....en ze hebben het enorm druk met de toppen........

        volgende update WEL met foto's woensdag.........
        sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

        Comment


          Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

          Hoi kweker , thx voor die aanvulling i.v.m. die gaatjes ... heb die echt niet gezien op de foto. Nu is't allemaal duidelijk

          Comment


            Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

            Ai ai ai, dat kwekertje, die kan het ook nog eens goed uitleggen hoor Ik hou je in de gaten kweker...
            Grtz $iR
            sigpic

            Comment


              Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

              ik proper straks ook eens zo'n emmertje uit ! thnx

              Comment


                Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                laat het effe weten...zal zeker helpen....lol.
                @$ir: tuurlijk weet ik het wel, niet alles maar wel redelijk wat....lol...
                sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                Comment


                  Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100




                  De dames staan er dik bij




                  INFORMATIE:


                  Super silver haze klein:
                  Super silver haze groot:




                  Op naar een bloeizaam week 13 foto's spreken voor zich en hebben een naam..........
                  Greetz Kweker

                  Last edited by kweker; 22 December 2009, 21:59.
                  sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                  Comment


                    Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                    Wow, ziet er lekker uit Kweker! Nog even en je hebt wat lekkere soortjes om te roken. Dat knippen is inderdaad veel werk maar daar heb je dan wat moois voor terug he

                    Comment


                      Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                      Hi kweker,
                      Je moet een beetje oppassen,anders ga ik die planten nog liever zien dan die mooie bruine ogen van jou .
                      Ziet er super uit zo,kan ze bijna ruiken..

                      Grts
                      Daniella
                      Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                      Misty's ABC

                      Comment


                        Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                        ik ben die nevilles van je aan het volgen als mijn ook zo word gho
                        ik ga watertanden ik hoop maar dat als ik die lekkere toppen in mijn tent
                        heb dat ik er dan gewoon lang genoeg af kan blijven met de schaar want het ziet er zo lekker uit gheheheh

                        Comment


                          Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                          wooooooooooooow kweker vette mooie toppen man

                          Comment


                            Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                            @ijscoman: ik niet hoor
                            @misty: lol.... lol en nog eens lol...... vrijdag 6e november
                            @devils haze: nevilles moet nog wel even....en ik heb wel geduld hoor hahahah
                            @ssw: lekker he.....denk ik hahahhaha
                            sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                            Comment


                              Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                              ik heb ook wel geduld maar ik weet niet of ik die toppen kan weerstaan gheheheh


                              zal wel moeten

                              Comment


                                Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

                                tuurlijk wel.....gewoon niet bij nadenken hahahhaha...
                                sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                                Comment

                                Bezig...
                                X