Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

8x White Widow, 7x Lowrider#1

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: 8x White Widow, 7x Lowrider#1

    waar blijven de foto's dan

    Comment


      #17
      Re: 8x White Widow, 7x Lowrider#1

      Oorspronkelijk geplaatst door darkiess View Post
      waar blijven de foto's dan
      geduld....geduld...
      vanavond update van mij....
      sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

      Comment


        #18
        Re: 8x White Widow, 7x Lowrider#1

        Beste Growers,

        Vandaag heb ik maar eens de mannetjes van de vrouwtjes weggehaald, om te voorkomen dat de vrouwtjes zaden zouden produceren.

        De mannetjes hebben een andere bestemming gekregen

        Daarnaast had ik van Kweker erg nuttige tips gekregen wat betreft het aanhouden van een ideale luchtvochtigheid door middel van dekseltjes over de planten (nog bedankt mate). De luchtbevochtiger is funest voor het apparatuur in de kweektent. Deze dekseltjes had ik aangeschaft, welke niet de goede maat hadden. Toen ben ik zelf maar wat in elkaar gaan knutselen, met een aardig resultaat al zeg ik het zelf (zie foto's de rode potten)
        Deze deksels komen over de white widows heen in de growtent over een weekje.

        Thats it for today

        Nog wat pics:
        Last edited by Psycho; 24 August 2009, 16:53.

        Comment


          #19
          Re: 8x White Widow, 7x Lowrider#1

          Ziet er allemaal netjes uit psycho,behalve die mannen dan...
          Volgens mij heb je weinig hulp nodig,goed ingelezen..
          Ik ga je volgen,wordt volgens mij een lekker verslag.

          Grts
          Daniella
          Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

          Misty's ABC

          Comment


            #20
            Re: 8x White Widow, 7x Lowrider#1

            in 1 woord FANTASTISCH PSYCHO, folie erover gaatjes prikken en de postbode vriendelijk aankijken voor wat elastieken....hahahhaha..... zet je hygrometer er maar in.......zie het resultaat na 5 minuten (wel effe bevochtigen met een plantenspuit)
            sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

            Comment


              #21

              Comment


                #22
                Re: 8x White Widow, 7x Lowrider#1

                Beste Monty,

                Ik heb niet bewust gekozen voor de kleur rood, deze potten had ik toevallig nog liggen van me voedingssupplementen van BSN

                Vandaag heb ik alle white widows overgepot naar 7 liter potten en de Lowriders # 1 naar 10 liter potten. De White widows heb ik op aanraadde van Kweker met 1/3 hydrokorrels gevuld inclussief een goede bodem van hydrokorrels. Ik heb de lamp op 100cm hangen, welke ik langzaam zal laten zakken (10 cm per dag totdat ik bij de gewenste 40 cm ben aanbeland.

                De lowriders staan momenteel 2 weken op bloei en de white widows 2e week van groei. allebij op 18/6 (lowriders hebben geen verschil in lichturen nodig vandaar)

                De deksels over de potten werken perfect en blijven mooi stabiel!

                Nog wat pics:
                Last edited by Psycho; 4 September 2009, 20:42.

                Comment


                  #23
                  Re: 8x White Widow, 7x Lowrider#1

                  Beste Growers,

                  Hierbij nog ff n korte update:

                  De lowrider vrouwtjes zijn begonnen met het produceren van de THC haartjes na 2 weken in de kweektent te hebben gestaan op 18/6

                  Ik heb 4 nieuwe zaden in de propagator staan voor ontkieming:

                  1: Super Skunk feminised
                  2: Jack Herrer feminised
                  3: Big bud feminised
                  4: K2 feminised

                  Ze staan alle vier onder 2 TLtjes van 13watt, in de propagator met het verwarmingselement aan. Medium: Jiffies, nattehandoek op de bodem van de pg.

                  Ik heb al eerder geprobeerd de desbetreffende zaden te ontkiemen tussen 2 borden op watten, zonder succes

                  Nu maar hopen dat ze deze keer wel ontkiemen

                  Pics:
                  Last edited by Psycho; 24 August 2009, 16:54.

                  Comment


                    #24
                    Re: 8x White Widow, 7x Lowrider#1

                    netjes he psycho, jij krijgt daarom wel eens een berg tips hahaha..... ziet er goed uit man/vrouw....
                    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                    Comment


                      #25

                      Comment


                        #26
                        Re: 8x White Widow, 7x Lowrider#1

                        Hey Monty,
                        De spikjes zijn gewoon water. Geen enge beesjes ofzo

                        MVG

                        Comment


                          #27
                          Re: 8x White Widow, 7x Lowrider#1

                          Hoe lang ga je die white widows nog in groei laten staan?
                          grtz

                          Comment


                            #28

                            Comment


                              #29
                              Re: 8x White Widow, 7x Lowrider#1

                              Hey monty, hier had ik idd niet aan gedacht, van me white widows zijn al meerdere blaadjes licht verbrand. Gelukkig niks waar ik me echt zorgen om hoef te maken. Ik heb er van geleerd.

                              Hey jointjee, ze staan momenteel 2 weken op groei vanaf het zaadje. Ik ben van plan ze 3 weken te laten voorgroeien. Dus nog een weekje en dan ff kijken hoever ze zijn.

                              Nog ff een updateje:

                              De lowriders gaan al leuke topjes vormen en groeien nog steeds in de breedte.
                              Het vogelzaad wietje heb ik net op bloei gezet door hem elke ochtend na 12 uur licht in een donkere kamer te zetten.

                              De white widows zijn echt een ellende geweest de afgelopen 3 dagen. Deze waren volledig geel geworden en veel van de bladeren begonnen om te krullen. Dus ik mijn cannabible maar eens geraadpleegd: waarschijnlijk lag het aan een teveel aan voeding en een slechte luchtcirculatie onder de zelf gemaakte hoedjes/magnesium tekort. Zodoende heb ik ze geen voeding meer gegeven en enkel bronwater met een betere luchtcirculatie en een hoge luchtvochtigheid aangehouden. Na 2 dagen zagen ze er weer helemaal gezond uit afgezien van die verschroeide plekjes rond de bladeren dan.
                              Momenteel heb ik de luchtvochtigheid deksels van de planten afgehaald (na twee weken groei). Ik ben benieuw of ze het gaan trekken? Wat denken jullie? op basis van de grote en fase van de white widow planten?
                              Of is het verstandiger de dekseltjes er nog overheen te laten?
                              Daarnaast zit ik met de vraag: wanneer ik de white widows voeding mag geven? Ik gebruik namelijk het hesi starterspakket, en hier wordt er vanuit gegaan dat je vanaf de stekfase met voeding mag beginnen. Maar hoe zit dit dan met planten uit zaad? Misschien dat jullie dit weten

                              Alvast bedankt

                              Nog wat pics:

                              Last edited by Psycho; 4 September 2009, 20:43.

                              Comment


                                #30
                                Re: 8x White Widow, 7x Lowrider#1

                                Hi psycho,
                                Ziet er netjes uit.

                                Ik zou gewoon eens kijken wat ze zonder deksel doen,kan best na 2 weken,hou er rekening mee dat ze dan wss meer gaan drinken.
                                Planten uit zaad mag je na 2 weken voorzichtig heel licht gaan voeden,Kijk wel even of jouw medium bemest is want dan kan het zijn dat ze nog zo'n week of 2-3 niets nodig hebben!
                                Ook wanneer je met overpotten bemest medium gaat toevoegen moet je hiermee rekening houden.

                                Grts
                                Daniella
                                Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                                Misty's ABC

                                Comment

                                Bezig...
                                X