Mededeling

Collapse
No announcement yet.

8x White Widow, 7x Lowrider#1

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 8x White Widow, 7x Lowrider#1

Daar is ie weer, Week 7 achter de rug en de dagen zijn bijna geteld

Een week met flinke topvorming en de haren beginnen bruin te kleuren (40%). De geur is niet normaal, ik ga er zelfs van kwijlen
    Net naar de trichmes gekeken, deze beginnen al milky te worden, af en toe een paar bruin gekleurde en voor het meeste gedeelte nog clear. Nog effies wachten dus.
    Als ze 50% milky 50% bruin zijn ben ik tevreden.
    In lengte zijn ze niet meer gegroeid gelukkig en achterlopers beginnen ook wat meer topvorming te krijgen. Het viel me op dat bij een van de achterlopers, dat alle onderliggende buds bijna dezelfde grote hebben als de hoofdbud, wat ik te danken heb aan de geringe afstand tot de hps (25 cm tot de hoofdbud en 40cm tot de onderliggende buds) 2 weken geleden. (foutje blijkbaar toch nog goed uitgepakt)
    Qua voeding heb ik nog steeds hesi aangehouden met aan het begin van week 7 tot week 8 canna boost meegegeven.
    Deze week heb ik een usb microscoop besteld (tot 200x) dus de trichomes pics komen er aan en kan ik Dhr Kweker van zijn troon stoten hahahahah.. De uitslover, met ze 2e kweek hahahaha

De temp max was 28,7 de temp min was 16,9 graden
    De LV gem: 40%

Ik heb weer een stel knetterende pics gemaakt, ik zou zeggen enjoy (pic 671 doet zijn naam eer aan)

Love, peace and THC
    Attached Files
    Last edited by Psycho; 25 September 2009, 21:06.

Comment

hele mooie widdows,als die van mij ook zo worden hoor je mij niet klagen!
      van welke breeder zijn deze white widdows?
      grtz

Comment

Eyy Markster,
        Ik ben er zelf ook best tevreden mee
        Ik heb ze van een vriend gekregen, deze kweekt voor zaad.
        Als je er wat wil ruilen zeg je het maar. Het is wel regular zaad.

Greetz

Comment

@mijn maat: LOL......ziet er weer goed uit......... ik zou zeggen kom maar op met dat bestelde ding ding ben klaar voor een uitdaging............ ga deze week eens een topic plaatsen met miscroscoop foto's hahahah..........kun je ze er binnenkort ook bij plakken.
          Nee, ziet er goed uit...nu hopen een mooier eindresultaat dan vorige x......... wat ik echt nog steeds NIET kan snappen hoor.............maar ja..........
          zo zie ik het graag............greetz KWEKER
          sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

Thanx mate, desondankt heb ik erg van het weedje genoten hoor. De grammetjes vielen mij ook wat tegen.
            Wat betreft het bestelde microscoop ding, ik knal je van die troon af hahahah.
            Qua gewicht zit ik deze x wel goed, gisteren gaf ik een stootje tegen een van me ww's:hij stond letterlijk te shaken op zijn grondvesten als een echte zwaarbloeier

Je hoort van me

Comment

Comment

Hey Cootje,

Klopt helemaal, bij mij zaten er ook pieken van 30-31 graden in het begin, niet ideaal voor de vega periode (25 aan en 20 uit ideaal). Desondanks hebben ze zich er goed uitgetrokken. Ik neem aan dat je temperatuur (29-29,5) met de lamp aan is? Probeer deze toch nog iets omlaag te krijgen. Grotere inblaas, aanvoer slang verleggen naar een koelere kamer in je huis, of naar buiten leiden (wel goede filter ervoor).
                Zolang de hoge temperatuur niet te lang aanhoud is het geen probleem, in de bloei mag je best een wat hogere temperatuur aanhouden van rond de 28 graden.

Kijk maar lkkr af, heb ik ook gedaan

Comment

@psycho.........lol........
                  @cootje: kijk maar goed daar heb je ogen voor.........en vraag gerust maar raak.......iedereen leert er van.......en psycho daar kun je alles aan vragen hoor.......die weet het........greetz kweker

Comment

fantastisch he zo'n ding alleen veels te duur betaald jij.........whahahah........ had net een livestreampje....... met veel kijkers duurde maar 40 minuten ......mooi...
                    (foto 9....links boven de onderste nerf) in de gaten houden he...eggs)

Comment

nice pics,ziet er goed uit

Comment

heheh leuk microscoopje ^^
                        en die plante doen het ook goed

Comment

Bedankt voor de positieve reacties!!
                          Volgens mij heb ik gisteren weer je life stream gemist Kweker Of was ie niet meer doorgegaan?

Wat betreft de ww's, deze zal ik morgen ochtend oogsten. Ik zal er uitgebreid foto's van maken zodat er lkkr meegenoten kan worden. Ik ga het bladafval zowiezo bewaren invriezen en dan over 2 weken hash van maken. Leek me wel leuk om een xtje te proberen. De high is iig zeker de moeite waard
                          Ik heb ze de afgelopen 3 dagen in het donker gezet zonder enige voeding en de 3 dagen ervoor enkel water.
                          De trichmes zijn voor een groot gedeelte milky, af en toe een amber, just the way I like it
                          Ik zal de planten ondersteboven ophangen in me growtent gedurende 2 weken met een lage LV van (40%-55%) en een temp tussen de 18 en 24 graden. De toppen zullen niet tegen elkaar aan komen te hangen om budrot te voorkomen.

Greetz

Comment

Vandaag alles geoogst, van 9:00 tot 15:00 non stop bezig geweest met knippen. Ze hangen er erg mooi bij al zeg ik het zelf.
                            De geur was alleen erg overweldigend en waarschijnlijk ook de reden dat ik non stop door ben gegaan
                            Ik heb alles boven een glazen blad gedaan zodat ik een mooi harsballetje kon draaien na afloop. Deze gaan we vanavond maar eens oproken met een mattie. (foto)
                            Over twee weken gaan ze eruit en gaan we proeven
                            Ik hou jullie op de hoogte

Greetz
                            Attached Files
                            Last edited by Psycho; 2 October 2009, 18:59.

Comment

Hoi Psycho,

D'r is een vraag boven komen drijven bij me over het 'knippen'.
                              Misschien is het wel een hele stomme vraag maar ik vraag het toch...
                              Hoe komt het dat je er 6 uur mee bezig bent geweest ?

Wat erg....2 weken wachten nog...
                              Het zal het dubbel en dwars waard zijn

Grts,Cootje

Comment

Bezig...
                              X