Mededeling

Collapse
No announcement yet.

8x White Widow, 7x Lowrider#1

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 8x White Widow, 7x Lowrider#1

@psycho..........LOL...livestream komt wel weer hoor NP....sein me maar als je terug bent van vakantie.........gisteren eergisteren en dag ervoor gedaan hahahha

@cootje: knippen is niet zo gepiept hoor....men denkt vaak van wel maar dat valt zo ontzettend tegen.......echt waar........niets aan te doen...handwerk en secuur zullen we maar zeggen. oja....."domme"vragen betsaan NIET wel domme antwoorden.........
    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

Ejj Cootje, wat Kweker al zegt, het is veeeel werk zeker als je het nog niet vaak gedaan hebt en je nog geen cannacutter hebt zoals Kweker
      Het mooie is wel dat je door de onweerstaanbare geur er elke weer aan herinnert wordt waarvoor we het doen

Ejj hooms, ik spreek je na me vakantie, mssn wel sneller als ze daar internet hebben. We zullen zien Hoe dan ook straal wat kweekgeluk naar me over en dan spreken we elkaar snel weer. Ik zal wel wat zon doorsturen

Adios en tot over zwei wochen

Comment

cannacutter??????? nee handwerk.....lol.....

Comment

Comment

NOG EVEN GEDULD ALLEMAAL...... PSYCHO is eender deze dagen terug...dus hij is niet weggelopen of zo....ook niet verdronken...ook niet voor eeuwig naar het buitenland.....gewoon effe aan het genieten.....

Comment

Heyy Kweker, Ik ben niet weggelopen, ook niet verdronken, maar die laatste optie is zeker een paar keer door me hoofd heen geschoten Kan ook bijna niet anders met 28 graden en palmbomen op het strand.

Voordat ik op vakantie ging alles nog geknipt en opgehangen in de kweektent, vervolgens heb ik een schietgebedje gedaan met de hoop dat het niet zou wegrotten. De volgende dag stond ik bij de douane, kijkend naar me nagels waar nog genoeg thc onder zat om een hele familie flat te leggen hahahah. Gelukkig zijn ze hier niet zo moeilijk en was ik er binnen mum van tijd doorheen.

Eenmaal terug van vakantie stond er een mooi cadeautje op me te wachten: prachtig gedroogde White widow, verkruimelde niet tussen me vingertjes en was goed droog. Vervolgens heb ik alles gepot en heb ik er de laatste hand aan gelegd het curen: de glazen pot sloeg gelukkig niet uit dus om het uur wat gelucht en gewogen: 75 gram droog. Niet helemaal wat ik ervan verwachte, maar ik ben er tevreden mee, ik heb veel van mijn fouten geleerd.

Er stond me nog heel wat moois te wachten toen ik het eerste sampletje nam: Na 2 hijsjes moest ik hem effe wegleggen zo hard kwam ie aan, een zware cerebrale langdurige high. Medium zwaar op de keel en longetjes met een typerende WW smaak: lkkr kruidig. Hands down the best weed I ever smoked, ook mijn vrienden deelde deze mening Met als gevolg dat ik afgelopen week een te wat goed bedeeld jointje rookte, het resultaat was 2 dagen stoned.
              Afgelopen week met vrienden zo'n 5 gram weggenoept, genieten dat heb ik zeker gedaan hoor

Afgelopen week heb ik het een en ander in huis gehaald om mijn volgende kweek te kunnen opstarten betreffende twee kweektenten (in de ene tent groei ik voor onder 2x55watt CFL en in de ander bloei ik af onder een 400hps) Daarnaast heb ik een 3D model gemaakt van de opstelling (zie foto's) Mijn volgende kweek ga ik een dezer dagen starten

Ik hoop dat ik veel mensen heb kunnen helpen door het maken van dit kweekverslag, ik heb er iig ontzettend veel plezier aan beleefd en veel van geleerd. Altijd mooi om bezig te kunnen zijn met een passie laat staan delen met anderen

Op naar de volgende kweek
              Attached Files
              Last edited by Psycho; 28 October 2009, 11:45.

Comment

Jow Psycho,.....
                Leuk hahahha.......leuke foto's alleen 1 ding snap ik niet zo.....
                op foto 6 aan de rechterkant komt beneden een slang uit...staat bij dat vierkante X?? wat is dat nu eigenlijk? 8-9-10 ook te zien en op foto 7 hetzelfde bij de andere tent....voor de rest een leuke opstelling..... je weet wat ik je vertelde over de warmte he..... mochten er eventueel 2x lampen aangaan.........

voor de mensen:
                heb verteld als men 2 tenten heeft met allebij een lamp is het misschien raadzaam om de tenten om en om te laten draaien dus...vanwege de warmte.
                Dus de ene tent gaat uit en de andere aan, zo blijft de temperatur ook constant en zeker als men de afvoer in de aanvoer van andere tent steekt en andersom........... wel frisse lucht binnenhalen en niet steeds circuleren natuurlijk............greetz Kweker

Comment

Eyyy Kweker,

Op foto 6 rechts is de boxfan aangegeven welke de verse lucht aanvoert (co2 rijk zuurstof rijk) in de rechter tent (lamp aan) waar de planten de nodige co2 opnemen en zuurstof afgeven, welke vervolgens door de afzuiger in de linker tent terecht komt waar de lamp uit is en dus geen verbruik is van co2. Op die manier heb ik een aanvoer van verse lucht en twee afzuigers welke de lucht circuleren tussen de twee tenten. Door het open laten van een aantal flappen in de tenten zal lucht ook weer kunnen ontsnappen zodat de arme lucht uit het systeem kan worden gevoerd.

Wat betreft de warmte, geniaal, de warme lucht uit de ene tent houdt de temperatuur in de tent waar de lamp uit is op temperatuur

Greetz

Comment

wat een tips dat er hier rondgeslingerd worden he........... lol.......... geweldig toch.....
                    ps: staat ergens een post over LIVESTREAM...wel effe kijken want jij MOET live zenden binnenkort

Comment

Dat laat ik lkkr aan jouw over

Greetz

Comment

lol...wanneer komt Psycho tweede verslag op de band?

Comment

Hey Psycho...we weten nu wat een werk het is om de lady's te knippen....
                          Drie en een half uur over gedaan om de 2 lady's 'schoon' te krijgen...

Grts,Cootje

Comment

Eyy Bro,

Zie je nou wel, veel werk!!, maar ook erg veel genot
                            Heb je er nog een mooie fotochute van gemaakt?
                            Heb je me nieuwe kweek al gechecked? (dutch passion vs greenhouse)
                            Ga je er nog eentje starten of ga je eerst je stash oproken?

Operatie goed verlopen?

Ik hoor van je

Greetz

Comment

Mooi systeem met je twee tentjes. Goed over nagedacht nice. Laat de oogst je smaken ziet er lekker goed gecured uit in die pot.

Grtz

Comment

@cootje:
                                3,5 uur aan het knippen om 2 lady's plat te leggen.......??????????
                                Das FU...... Vlug...wou dat ik het kon....heb een der mooie soorten (psycho weet het wel) omgelegd en ben gaan knippen op 1 dame(tje) ben slecht 4 uur bezig geweest op 1 plant......ene......heb ruime knipervaring.........

Comment

Bezig...
                                X