Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek: NL en BigBud

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Eerste kweek: NL en BigBud

    hoogstwaarschijnlijk is het spint waar je mee te kampen hebt of trips. Als je die masai al hebt gewoon blijven herhalen, van spint of trips geraak je niet vanaf in 1 behandeling.

    Best vanal elke week herhalen tot er al gevorderde topvorming is dan stoppen, na 2 tot 3 behandelingen zou je er zo goed als verlost moeten van zijn maar om geen risico`s te nemen best blijven preventief herhalen erna.

    Je kan ook plant vitality van BAC gebruiken das op het moment 1 van de meest gebruikte producten bij spint/trips: http://www.baconline.nl/nl/?action=view&id=92 ik weet niet of het op de site staat maar het is ook bij de alien verkrijgbaar

    Als je er tijdens de bloei terug last van krijgt dan ga je best es naar een tuincentrum en koop je een potje roofwants: http://www.onlinegroeiwinkel.nl/prod...a4544aa5a567d4
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

    A. The cop!

    Comment


      #32
      Re: Eerste kweek: NL en BigBud

      masai heb ik nog niet, ik heb gesproeid met Ecostyle Pyrethro-Pur voor groenten en fruit (dit had ik namelijk wel staan)

      Dus ik kan beter Masai of Bac kopen ipv ecostyle? En wat raden jullie dan aan, masai of bac?

      Comment


        #33
        Re: Eerste kweek: NL en BigBud

        heb er jammer genoeg niet veel ervaring mee, maar blijf de ontwikkelingen zeker volgen. Het straatbeeld zit hier vol met die ettertjes en het is volgens mij maar een kwestie van tijd voor die binnendringen. Dit kan idd een reden zijn voor het kapot gaan van het blad. Echter maak ik me nog steeds zorgen om de maximum temperatuur in je hok want daar heb je nog geen antwoord op gegeven. heb je geen foto voor ons?
        Veel suc6!

        Grtz $iR
        Last edited by SirSmokeAllot; 23 August 2009, 12:23.
        sigpic

        Comment


          #34
          Re: Eerste kweek: NL en BigBud

          Ah de Smokeyy en de rest die dit volgt,

          zit namelijk met hetzelfde probleem( zie topic )
          aan water ligt het niet( heb ze al VEEL gegeven en vandaag bijna alles naar de kloten omdat ik ze bijna drie dagen droog heb gezet. Probleem is plots veel slechter na droogte maar heb ze tijd lang veel water gegeven. Na 2-3 dgaen m'n potten nog steeds loodzwaar ( vandaag 1tje overgepot om te proberen ).
          Had voorgevoede aarde (zelfde als Smokeyy) en ben na een RUIME 3 weken beginnen voeden op halve dosis (afgezuurd tss. 6.2/6.4) op aanraden van Alien.
          Ventilator blaast niet meer op de planten en de lamp hangt op 50 cm (400W).
          Temp nu constant tss. 22.5 en 27.5.
          Lv zit tss. 25% en 45% na 1ste week bloei en beestjes zitteb er bij mij ZEKER niet.
          Ik ben ten einde raad en stilletjes aan m'n gedachten aan t'zetten op de volgende beurt. Sommige deden het goed maar zijn nu ook beetje per beetje aan't verslechten.
          We zien wel wat ervan komt.
          Goeiavond allen en Grtzz...

          Comment


            #35
            Re: Eerste kweek: NL en BigBud

            zie mij topics... ook last van spint gehad...... maar aangezien er sporen zijn denk ik eerder aan trips....
            sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

            Comment


              #36
              Attached Files

              Comment


                #37
                Re: Eerste kweek: NL en BigBud

                komt wel goed.... die dingen zijn microscopisch klein....vergrootglas kan wel helpen...
                niets weggooien en de moed niet laten zaken..... gewoon volhouden aanhouder wint.....dus vermoord ze allemaal dan komt alles goed...
                sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                Comment


                  #38
                  Re: Eerste kweek: NL en BigBud

                  Yo Smokeyy.
                  Dat is jammer. Het product heb ik nu leren kennen en idd, wat je zegt. Ik ga niet nog eens alles herhalen en geef je hier nog eens de link door van hoe ik het ga aanpakken (of toch proberen). http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...620/page2.html
                  Ik herken je NL blad van mijlen ver en zie idd de sporen van tripsen. Of de vergeling er mee te maken heeft ben ik nog niet helemaal uit. De mijne hebben er ook wel wat last van maar het direct daarop steken... Ik vind het vreemd want had met NL echt geen probleem, vond het zelf een uiterst taaie plant. Vergis je niet, het is een monster die zeer groot kan worden.
                  Misschien is het in dit stadium wel raadzaam om eens een meer ervaren rot aan te spreken om eens een kijkje te komen nemen naar je draadje. Alles wegdoen zou ik zeker nog niet doen want de nieuwe blaadjes en scheuten zien er betrekkelijk groen en gezond uit. Dit kan een gevolg zijn van teveel watergeven in het begin en ja, die blaadjes zul je dan zoizo verliezen he. Maar dit ben ik allesbehalve zeker.
                  De temperatuur zit idd goed als het echt zo is en ja... weet je iets meer over de ph van je bodem en LV?

                  Grtz $iR
                  Last edited by SirSmokeAllot; 25 August 2009, 23:17.
                  sigpic

                  Comment


                    #39
                    Re: Eerste kweek: NL en BigBud

                    hm...ben hier nog iemand tegengekomen met hetzelfde prob ivm met je vergeling van de NL denk ik: http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...359/page2.html
                    Grtz $iR
                    sigpic

                    Comment


                      #40
                      Re: Eerste kweek: NL en BigBud

                      ik kreeg dat toen na 2/3 weken toen ik blijkbaar moest bijvoeden. Atami alleen deed de job niet, ik heb toen steeds ook wat standaard pokon en magnesium bijgevoed.

                      en verder; tripsen heb ik ook! 2 weken geleden gespoten ergens mee en dat werkt volgens mij prima. Gister herhaald omdat er weer nieuwe tripsen rondrenden...

                      maarre, succes! je pakt het zo te zien meteen professioneel aan.
                      Wel grappig om te zien dat mijn plantjes het MINSTENS zo goed deden aan het begin met alleen goedkope stuff Denk dat jij met die lamp wel een flink hogere opbrengst moet krijgen...

                      BLESSS!

                      ps: mn update komt er nu eindelijk aan...

                      Comment

                      Bezig...
                      X