Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

9x bubbelgummer

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: 9x bubbelgummer

    Hoi ziet er goed uit, lijkt wel een kweekje die richting de gram per watt gaat geven
    Een Ph meter lijkt me niet nodig op die potten, alles boven de 10 liter en kortbloeiers op aarde lukt zonder Ph te meten.
    Of je moet al zeer slecht water hebben in je buurt...
    Met je voeding zit je ook wel goed hoor, licht verbrande punten hebben ze geen last van, als je toppen van de bladeren beginnen naar boven te krullen zou ik een beetje afbouwen.
    Succes, maar geloof me...jij draait deze ronde niet minder dan 0,8gr/W

    Prutser

    Comment


      #32
      Re: 9x bubbelgummer

      bedankt prutser voor je positive reactia.hopelijk heb je gelijk man 0.8gr/w zou wel nice zijn dan kan ik en men vriendin weer veeeeeeeeeeeeel smoren en hebben we zeker genoeg tot de volgende kweek klaar is.

      Comment


        #33
        Re: 9x bubbelgummer

        Oorspronkelijk geplaatst door Prutser View Post
        Hoi ziet er goed uit, lijkt wel een kweekje die richting de gram per watt gaat geven
        Aan wat zie je dat? Lijkt me een heel zware gok om dat nu al te zeggen... Persoonlijk zou ik me daar nog niet over durven uitspreken. Zeker niet omdat er nog veel 'open ruimte' in z'n hok is, dus heel veel licht valt op de grond...

        Een Ph meter lijkt me niet nodig op die potten, alles boven de 10 liter en kortbloeiers op aarde lukt zonder Ph te meten.
        Of je moet al zeer slecht water hebben in je buurt...

        Comment


          #34
          Re: 9x bubbelgummer

          yeep kwil toch even meedelen dat er toch nie zo veel licht op de grond valt,men hok staat redelijk vol.iedereen raadt me hier toch wel aan om ph meter te kopen.iemand enige tips welke der niet te duur en goeie zijn.hier enkele pics
          Attached Files

          Comment


            #35
            Re: 9x bubbelgummer

            Volgens mij hebben ze massaal een drastisch tekort van het een of het ander?

            Bijna alle bladeren vertonen verkleuringen en der zit een groot geel bladerdek...

            Hoop dat je die tekorten of overschotten nog op kan vangen
            sigpic
            Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

            Comment


              #36
              Re: 9x bubbelgummer

              Toch even melden dat je nu al met een voedselprobleem zit: Die gele bladeren namelijk.
              Zijn dat verbrande randjes? Zoja zit je reeds met overbemesting
              Zonee dan kan het een tekort zijn.
              Of gewoon je pH dat fout zit waardoor je voedselopname niet meer mogelijk is .
              Best snel verhelpen wil je aan die 1g per watt geraken

              Greetzzz

              Jona

              Comment


                #37
                Re: 9x bubbelgummer

                thanks voor de raad gasten.kga zo vlug mogelijk kijken om achter ph meter te gaan dak dat eens kan bekijken en dat da ier toch nog in orde komt.

                Comment


                  #38
                  Re: 9x bubbelgummer

                  mooie plantjes lekker groen

                  Comment


                    #39
                    Re: 9x bubbelgummer

                    Oorspronkelijk geplaatst door superzuan View Post
                    mooie plantjes lekker groen

                    Comment


                      #40
                      Re: 9x bubbelgummer

                      Dankje voor het uitspreken van mijn gedachte...
                      sigpic
                      Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

                      Comment


                        #41
                        Re: 9x bubbelgummer

                        Mocht hij een PH probleem hebben zou je dat zien aan de paarse stelen, volgens ik kan zien heeft hij daar geen last van.
                        Hoe groter je pot, hoe meer plaats er is om zouten op te hopen, en hoe minder vlug de plant er last van heeft.
                        Een sativa dominante van 16 weken zou ik ook afgezuurt water geven, maar een witte soort hoeft niet.
                        Onlangs een test mogen doen voor een groothandel met een nieuwe aarde mengeling, ze stonden in 6L potten, onmiddellijk op 12/12 en hebben 8 weken gewoon kraanwater niet afgezuurt gekregen, en NIETS van voeding.
                        Na 6 weken begonnen ze maar last te krijgen van een Ph probleempje en een likje voeding had ze ook wel deugt gedaan
                        Ik kwam net niet uit op 0,75gr/W...
                        Niet slecht voor een ronde waar enkel de elektriciteit van moest betaald worden
                        De Ph hier zit ook rond de 8

                        Comment


                          #42
                          Re: 9x bubbelgummer


                          Sorry ik had niet gezien dat het verslag verder ging als 1 pagina.
                          Last edited by superzuan; 2 November 2009, 16:27.

                          Comment


                            #43
                            Re: 9x bubbelgummer

                            Sorry ik had niet gezien dat het verslag verder ging als 1 pagina.

                            je moet verder kijken dan je top lang is superzuan

                            Comment


                              #44
                              Re: 9x bubbelgummer

                              Oorspronkelijk geplaatst door devils haze View Post
                              Sorry ik had niet gezien dat het verslag verder ging als 1 pagina.

                              je moet verder kijken dan je top lang is superzuan


                              HAHAHAHA je heb gelijk, internet was traag , pagina was aant laden, en ik scrolde al.

                              Comment


                                #45
                                Re: 9x bubbelgummer

                                wat voor nut heeft jouw reactie dan op de zijne ? ver off topic volgens mij

                                Comment

                                Bezig...
                                X