Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

9x bubbelgummer

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: 9x bubbelgummer

    Omdat ik er een helse hekel aan heb dat niemand echt om een kweektopic geeft. Velen zeggen 'deze ga ik volgen' of zo dingen als 'ziet er goed uit'. En zo zie je maar dat ze niet eens kijken hoeveel pagina's de kweek telt... Ik wees er hem even op om in het vervolg dus wel eens goed de thread te bekijken alvorens de posten... Het gaat hem immers niet om postcounts hier.
    En jou reactie vind ik dan ook een ideale illustratie van hoe je het NIET moet doen. Ik wees hem op een fout dat hij maakte, of dit nu off-topic is of niet doet er niet toe. Het moest gewoon gezegd zijn en dat bleek ook uit iemand z'n post net na de mijne... Seems like you are a minority party bro...

    Greetzzz

    Jona

    Comment


      #47
      Re: 9x bubbelgummer

      Hoe staat hij hier?
      Wordt er nog over planten gepraat op deze pagina, of blijven we lullen?
      Update...

      Comment


        #48
        Re: 9x bubbelgummer

        hier terug een update van men plantjes ze staan nu op dag 52 van de bloeikben ondertussen achter een ph meter geweest en kmeet nu men water af tussen de 6ph en 6.5ph.nu op naar de oogst dat ik eens kan proeven van men bubbelgummer.hier alvast wat foto's

        Comment


          #50
          Re: 9x bubbelgummer

          mmmm prachtig man ziender mooi uit

          Izzz

          Comment


            #51
            Re: 9x bubbelgummer

            lijken het wel ietsjes warm te hebben , maar zie het niet al te goed op de pics..

            verder netjes lijkt mij

            Comment


              #52
              Re: 9x bubbelgummer

              Mooie toppen gast en de thc ligt er ook mooi op te blinken...
              Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

              A. The cop!

              Comment


                #53
                Re: 9x bubbelgummer

                Oorspronkelijk geplaatst door Debiel View Post
                lijken het wel ietsjes warm te hebben , maar zie het niet al te goed op de pics..

                verder netjes lijkt mij
                te warm ??

                Comment


                  #54
                  Re: 9x bubbelgummer

                  Mooi hoor
                  Laat ze je maar smaken

                  Comment


                    #55
                    Re: 9x bubbelgummer

                    Volgens mij denkt hij te warm omdat sommige blaadjes wat beginnen dicht te plooien alsof ze uitdrogen (denk ik toch) want het was me ook opgevallen en die PH-waarde probeer je best van in het begin constant dezelfde te houden.
                    Voor zover mij gezegd is best tussen 6.2 en 6.4 dus hou ik die op 6.3
                    Als iemand vind dat een andere PH (wat lager) beter is mag je dit altijd eens vermelden.
                    Succes verder en hopelijk slaagt mijn volgende evengoed want heb ook al die bubble klaarliggen.
                    Grtz.

                    Comment


                      #56
                      Re: 9x bubbelgummer

                      Ziet er goe uit Bolle! Hou al je waarden in de gaten en je komt er wel!! Succes!

                      Brewer

                      Comment


                        #57

                        Comment


                          #58
                          Re: 9x bubbelgummer

                          We zijn benieuwd, hoe is het gegaan met je gele blaadjes, en ben je nou aan die 0,8 gram per watt gekomen???
                          Ik gebruik ook Hesi voeding namelijk!

                          Groeten,
                          Geniet van iedere dag!!

                          Comment


                            #59
                            Re: 9x bubbelgummer

                            yeep stoners het is al terug een tijdje geleden dat ik nog iets gepost heb.
                            maar hier toch nog even updaten hoe men kweekje geeindigd is.
                            om te beginnen iedereen bedankt voor jullie hulp want kheb 470gr van men 9 plantjes af gehaald dan 14 dagen laten drogen en dit is wat ik over heb dus kmag toch zeggen dat goed gelukt is das toch een 0.7gr per watt dak gehaald heb volgende maand gaan er nieuwe zaadjes in de grond hopelijk volgen en helpen jullie mij terug om goei oogst te halen.hier alvast nog enkele pics van gedroogde toppen.
                            Attached Files

                            Comment


                              #60
                              Re: 9x bubbelgummer

                              mmm lekker mooi gedaan!!! bubblegum lekker man
                              Geniet van iedere dag!!

                              Comment

                              Bezig...
                              X