Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
hoi hier zijn we weer,week 6 ten einde.nu mijn ph op peil is zie ik mijn topjes lichtjes maar toch mooi dichtgroeien
verder is alles goed met ze alleen heb ik een beetje last van kleine vliegjes(fruitvliegjes en van die vieze vuile kleine WITTE vliegjes die je bladen opvreten)!!!!!heb al vliegenstrips opgehangen en heb 2 veesetende plantjes staan
verder heb ik er eentje waarvan er een paar takjes beginnen door te hangen,maar heb ze juist een beetje gebonden met een touwtje aan de hoofdtak!!
hier nog wa foto's,
foto1;bubbelgummer
foto2;bubbelgummer
foto3;bubbelgummer
foto4;zijtopje WWxBB
foto5;takjes die wa afhangen WWxBB
foto6;chiezel
foto7;hoofdtop WWxBB
foto8;hoofdtop andere WWxBB
foto9;hoofdtop chiezel
foto10;zo'n beetje allemaal samen ongeveer
thanks iedereen,
@izthewiz13,HQ foto's kan je da instellen op je camera?(ken daar nie veel van), het is nie zo'n duur toestel kweetnie of ik kan,kan je een beetje uitleg geven?
@brewer,kweet da nie we zullen zien
grts witn
yuu , euhm heb je toevallig een macrostand op je toestelletje. Das niet verplicht he , zou wel leuk zijn ze is vandicht bij te kunne bekijken die mooie dames Meestal is dat op je toestel een knopje met een bloemetje of een optie met als logo een bloemetje.
jep,brewer die zijn al wa milky zal eens kijken om eens wa foto's te nemen er van maar eerst nog een update van week7.ze ruiken al heerlijk en groeien mooi door.heb wel nog altijd wa last van beestjes(varenrouwmug).temp lamp aan min 24 max 26, lamp uit min 18 max 20
lv min 45 max 55
ph aarde; 6,4
hier de pic.
foto1;bubbelgummer
foto2;bubbelgummer
foto3;hoofdtop bubbelgummer
foto4;chiezel
foto5;bubbelgummer
foto6;WWxBB
foto7;hoofdtop + zijtop WWxBB
foto8;WWxBB
foto9;WWxBB