Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
thanks iedereen,@olivier;heb al een tijdje vliegenstrips hangen die helpen nie zo goed, maar helpen wel een beetje.heb ook nog 2 vleesetende plantjes staan,die zijn zeker aan te raden.heb bijna geen vliegjes meer
hier een foto van plantje
grts witn
tegen de larven weet ik nie wa te doen,ze moeten maar 2weken meer bloeien en durf niet meer te sproeien.kweet zelf nie of die er nog zijn,denk het wel aan mijn bladen te zien.
heb nog wa foto's van de thricomen
grts witn
hoy,op de verpakking staat er 8weken bloei,zondag staan ze 8weken in bloei.zal ze ongeveer 10 weken laten staan,zal regelmatig wa pics opzetten van de trichomen jullie kunnen dan wel wa raad geven
grts witn
Yuuu , ja nooit de verpakking volgen man dan oogste je ze zowiezo veel te vroeg voor een knalwietje Ik zou ook zeker ng 2 weken laten staan , miss wel 3 maar dat zal je moeten bepalen aan de hand van je trichs.
jep nog een weekje of 2,3 laten staan en goed kijken naar mijn trichomes.
heb wel nog een beetje geduld,moet nog een hok bouwen om het te laten drogen.ik zal het op zolder laten drogen,ga ook een ventilator en verwarming plaatsen,tips zijn welkom!
grts witn
hier terug een update van week 8 alles gaat goed,wel een beetje te warm als lamp aan ligt heb een piek van 27gr.mijn vochtigheidis ook een beetje aan de hoge kant als het regent buiten(toevoer verse lucht komt van buiten).geef nu ook geen voeding meer mee ook,om zeker te zijn dat alles van voeding er uit is.de trichomes zijn ook al redelijk milky.
hier nog wa pics,reacties zijn welkom
foto1;bubbelgummer
foto2;bubbelgummer
foto3;bubbelgummer
foto4;chiezel
foto5;WWxBB
foto6;WWxBB
foto7;WWxBB
foto8;hoofdtop bubbelgummer
foto9;hoofdtop chiezel
foto10;hoofdtop WWxBB
grts witn