Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek in Homebox xl

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Eerste kweek in Homebox xl

    Het is weer tijd voor een update. De plantjes groeien als kool , iedere dag weer wat groter en breeder. Er zitten nog wel wat achterblijvers bij maar ook die lijken een groeispurt door te maken en trekken aardig bij. De freaky plantjes hebben ondertussen normale blaadjes aangemaakt en ook die lijken het gewoon te gaan redden. Ze staan nog steeds op 18/6 en hebben nog geen groeimiddel gehad daar wil ik halverwege deze week voorzitich mee gaan beginnen.

    Zo als ik al eerder zei is mijn camera gesneuveld , ik heb er voorlopig een kunnen lenen maar die maakt niet zulke mooie foto's maar goed alles beter als niks. De laatste foto is het plantje dat wat weg had van peterselie, ook zijn nieuwe blaadjes zien er normaal uit.

    Ik moet ook zeggen dat ze flink beginnen te ruiken. Als ik de tent open maak heb je direct een hash achtige geur sensatie . Al met al gaat het dus best goed voor een eerste keer nu maar hopen dat dat de komende weken zo blijft







    Last edited by momo86; 11 October 2009, 20:21.

    Comment


      #17
      Re: foute boel

      Ik baal als een stekker om een of andere tot nu toe onbekende reden zijn zijn mijn plantjes van de een op andere dag compleet geel geworden . De dag er voor dacht ik nog dat ze er wat lichter groen uit zagen dan normaal maar niks schokkends of zo. Tot ik de volgende ochtend mijn tent open trok, ik schrok me dood, de blaadjes van alle plantjes hingen slap en waren helemaal geel. Ik heb direct een vriend gebeld met de vraag om even te komen kijken. Ook hij wist niet wat hij zag, hij heeft al jaren ervaring maar dit heeft hij nooit eerder gezien. Hij heeft met zijn eigen meet instrumenten alles gecontroleerd, LV was prima, temp prima en PH van de aarde ook. De planten waren niet te nat of te droog en na een uitgebreide controle bleken ze ook vrij te zijn van beestjes of schimmels. Ik heb het nog even aangekeken maar ik moest er aan geloven, de plantjes zouden het niet gaan redden. Onbegrijpelijk dat plantjes die het zo goed deden zo razend snel achteruit zijn gegaan. Met pijn in mijn hart heb ik ze uit hun potten verwijderd. Weet niet of ik het nogmaals ga proberen, ik weet niet waar het nu is fout gegaan daar door kan ik het dus een volgende keer niet voorkomen. Dit kweekverslag kan dus op slot
      Last edited by momo86; 18 October 2009, 18:23.

      Comment


        #18
        Re: Eerste kweek in Homebox xl

        Wellicht toch een giftent?

        Grts
        Daniella
        Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

        Misty's ABC

        Comment


          #19
          Re: Eerste kweek in Homebox xl

          Ze hebben mij op het hart gedrukt dat het geen giftent is en daar ga ik dan ook maar van uit. Het is ook niet iets dat je als leek kan na gaan. Daar komt de tent uit een gerepecteerde growshop lijkt me een beetje dom als ze hun goede naam te grabbel zouden gooien voor een paar extra centen. Maar goed die vriend heeft een plantje mee gaat er mee naar andere kwekers, ondertussenzou ik kunnen gaan wat andere mensen op hun tentlabel hebben staan. Al met al heel erg balen

          Comment

          Bezig...
          X