Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1x AK 47 , 1x Blueberry , 1x White Widow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1x AK 47 , 1x Blueberry , 1x White Widow

15-10-2009
    18:21

Hier nog foto's van mij WW die zo omhoog staat. ochtends staan alle bladeren recht naar boven en in de loop van de dag gaan de bladeren liggen.

waardoor komt dat?

LV? s'nachts rond de 70%
    heb denet het plantje tot de lobbladeren ingepot.

Trouwens de mannetjes plant die ik had van de coffeeshop, die begint flink te rotten . De blaadjes beneden worden geel bruin en vallen af. Nu heb ik 2x met masai gestrooid en is geen spint meer te zien.
    waarom blijft hij rotten? Ik geef soms een beetje voeding niet echt veel omdat ik dat geld versplilling vind . Plant is puur voor de sier in woonkamer, en geur heerlijjjjjkkkkkkkkkkk
    Attached Files
    Last edited by superzuan; 15 October 2009, 18:27.

Comment

!!!UPDATE!!!
      21-10-2009
      11:30 AM

Zo ben ik weer. Het gaat allemaal super goed. Zelfs de Blueberry waarvan ik d8 mwaaaaa het gaat, gaat nu ook flot. Alle 3 staan ze in de bloei. Bij de ak 47 zag je het het snelst. Heel verassend ging daarna de ww al in de bloei en dus de blueberry als laatste. De ww is kleiner als de Ak 47 omdat ik de ww al heel heel snel getopt had. Op de fotos zie je het resultaat van het toppen en hoe ze er nu bij staan .
      Attached Files

Comment

Ik heb wel weinig voeding mee gegeven. Komt door tijd gebrek en zo. Ga vanaf nu weer goed met de voeding om lekker 3 x per week in plaats van 1 . Water geven doe ik wel altijd en bladeren besproeien. Heb voor het eerst deze nacht alles uit gedaan, dus qua ventilatie . Temperatuur bleef op 15 graden . Als ik de ventilatie aanlaat wordt het 11 graden en dat is tee koudd.
        Attached Files

Comment

Ik haal nu trouwens ook gewoon verse lucht vanuit mijn huis. Ik had eerst de slangen door het raampie naar buiten, maar dat kan ik nu liever niet meer doen , en alleen in de zomer. Temperatuur blijft nu wel mooi op 19 graden hangen.

Comment

Mooi gedrongen plantjes. Mooizo.

Grtz

Comment

bedankt, ik doe me best . Had toch laatst die tegen valler dat ik een mannetje had. dus loop nu beetje achter, maar alles lijkt goed te gaan

Comment

Gaat super goed, vooral met de ak47. Die is ook behoorlijk in de lengte gegaan. Ook zeker 2x zo groot als de ww. de blueberry blijft wel heel klein, maar is ook aan het bloeien.

Comment

!!!Update!!!!
                  31-10-2009
                  22:03

aan de drank

Alles Gaat volgens plan. Ben alleen beetje bezorgt om mijn LV. Ik weet dat de LV van de WW hoger moet zijn dan die van de Ak-47 en de Blueberry. Mijn lv is laatste tijden erg laag. Sinds de Herfst begon. Ik heb mijn Lucht invoer al verandert. Ik haal nu verse lucht uit een getemperatuurde kamer.Temperatuur ligt soms rond de 30 graden. Hier een aantal fotos van hoe het er nu bij staat.
                  Ik voeg nu 4x per week voeding toe.

Ik voeg,
                  - magnesium
                  -ijzer
                  -fosfor
                  -canna terra bloei
                  - worstelstimulator
                  - pk13'14
                  - Ph bloei-
                  -Superdrive

verder sproei ik 3x per dag met vers water.
                  lampen branden 12 á 14 uur per dag.

Je ziet ook de stammen van de plantjes en hoe de getopte WW erbij staat. Opmerkelijk de korste stam van de WW. echt vroeg getopt namelijk. Probleem super veel wortels kan geen aarde meer bijvoegen , eventueel andere pot. Wortels worden zichtbaar bij de WW. iemand oplossing????
                  Attached Files

Comment

Weet iemand wat ik kan doen aan mijn LV. Soms als ik van werk kom dan licht hij rond de 30%. Als ik dan sproei gaat hij omhoog tot 59%.

gr sven

volgende week weer foto's
                    Attached Files

Comment

!!!Update!!!
                      04-11-2009
                      20:54

Gaat nog steeds goed. Alleen LV nog niet zo.

nog 4 weken dan kan ik knippen. denk dat de ww nog 2 weekjes langer moet maybe wel 4 weekjes.

wat zeggen jullie?
                      Attached Files

Comment

Hey superzuan,

Je hoeft je geen zorgen te maken om de lage LV, alleen gedurende de groeiperiode en begin bloei is een hoge LV goed. Nu heb je ook meteen minder kans op budrot. Waar je je wel zorgen om moet maken is de temperatuur in je hok. Probeer deze niet boven de 28 draden uit te laten komen. Tussen de 25-28 is ideaal. Probeer de lucht die je aanzuigt uit een coolere kamer te halen (18-20 graden)

Greetz

Comment

dus b.v , met lamp aan verse lucht van buiten halen , als lamp uit is uit getemperatuurde kamer? wel lastig steeds . Iemand vertelde mij dat het gerust rond de 30graden mag zijn. In landen als marokko noem maar op is het veel warmer, en in de zomer hier in NL ook. iemand?

Comment

Ik bedoel dat je de temperatuur uit 1 kamer moet halen waar de temperatuur rond de 20 graden is ingesteld. Tijdens de nacht is 20 graden uitstekend.

Comprende?

MVG

Comment

Zieter mooi uit daar superzuan veel suc6 verder
                              Mvg Izzz

Comment

zie er leuk uit man

lv moet altijd lager zijn in de bloei

en sommige foto's zijn ook lachen man

Comment