Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag, ik zou graag wat advies ontvangen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Kweekverslag, ik zou graag wat advies ontvange

    thnx king(H) ik ben er wel trots op
    volg jou ook

    Comment


      #32
      Re: Kweekverslag, ik zou graag wat advies ontvange

      mooie plantjes al ! hier kom ik nog eens langs
      grtz

      Comment


        #33
        Re: Kweekverslag, ik zou graag wat advies ontvange

        jah....ziet er wel leutig uit he...... lol...... is bij mij enige tijd geleden hahahha.....
        even een kleine opmerking betrefd Hawaaian en Strawberry....(ga niet af op het papier betrefd bloeitijd e.d.) daar klopt geen kloten van........verder ziet alles er netjes uit.....
        sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

        Comment


          #34
          Re: Kweekverslag, ik zou graag wat advies ontvange

          haha oke dankje kweker! ik zal het wel goed in de gaten houden! ik check jouw vorige verslag ook elke keer als ik een update plaats

          grtz!

          Comment


            #35
            Re: Kweekverslag, ik zou graag wat advies ontvange

            is goed...ik volg ook hoor.....
            PS: kijk ook eens naar het 2de verslag...staat ook ergens....
            sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

            Comment


              #36
              Re: Kweekverslag, ik zou graag wat advies ontvange

              haha die volg ik ook hoor(H) alleen in die vorige staan plantjes die ik ook heb, dus is handig ter soort van controle dat is wel handig
              maar ik check ze allebei hoor!

              grtz

              Comment


                #37
                Re: Kweekverslag, ik zou graag wat advies ontvange

                die burea lampjes, waar heb je die voor? ik hoop toch niet voor je planten te belichten?

                pz!
                sigpic

                Comment


                  #38
                  Re: Kweekverslag, ik zou graag wat advies ontvange

                  Zelfde vraag als hier boven...wat doen die daar???
                  Verder wel leuke soorten
                  Ik las dat er in het begin van je verslagje 1 soort last had van rode steeltjes, dat zou ook soort gebonden kunnen zijn...
                  Heb hier ook enkele soorten onlangs opgestart en ook 1 soort had er last van.
                  Dan denk je vlug aan temperatuur of Ph problemen, tot de breeder me vertelde dat het aan de soort lag...kun je lang naar zoeken, want er is geen info over deze soort.

                  Succes en ik wip je verslagje nog wel eens binnen

                  Comment


                    #39
                    Re: Kweekverslag, ik zou graag wat advies ontvange

                    hey pitu, mooie plantjes allemaal.zal nu en dan eens je verslag bekijken,zou eens willen weten wat jij vind van die stawberry haze heb gezien bij kweker dat die toch wel mooie grote toppen geeft,zou graag eens weten of die werkelijk ook zo smaakt? aangezien kweker niet rookt zal ik het van hem niet weten denk ik.nu is het nog een hele weg te gaan maar ik heb geduld,heb namelijk mijn zaad al klaarliggen voor volgende ronde
                    grts witn

                    Comment


                      #40
                      Re: Kweekverslag, ik zou graag wat advies ontvange

                      @DuHu! & Prutser: haha nee die lampjes stonden er nog van de 1e dag toen had ik de lampen nog niet(dus had ik voor de zekerheid alle lampen die ik had er maar even neer gezet, dan was er toch nog een beetje licht. Die gebruik ik nu niet meer. Zoals in mijn eerste bericht staat gebruik ik 2 x 400W lampen

                      @ Prutser: ja ik had ook al verschillende dingen gelezen over die rode steeltjes, ondervoeding overvoeding, stress nou vanalles, bij mij was het dus overvoeding, ik had een tijdje niets gegeven en alles was weg. De hawaiian snow heeft er echter wel weer een beetje last van maar het maakt niet veel uit zei bobo tegen mij dus ik maak me er geen zorgen om en laat het gewoon het gaat wel weer weg

                      @Witn: haha ik zal het je laten weten hoor ik zal dus ongeveer 4 weken op je voorlopen dus dan kan ik je alvast nieuwsgierig maken als het bij mij klaar is. Ik plaats elke week een update dus kun je wel een beetje in de gaten houden, jij hebt het plantje ook? Maar aan het einde zal ik ook laten weten hoeveel ik er per plant vanaf heb gehaald en natuurlijk ook mijn oordeel over de wiet per plant dat komt helemaal goed(helaas nog wel een lange weg te gaan(A) maargoed ik heb ook geduld)

                      thnx voor reacties allemaal!

                      grtz Pitu

                      Comment


                        #41
                        Re: Kweekverslag, ik zou graag wat advies ontvange

                        hoy pitu,heb die nog niet staan ging die eerst meebrengen voor volgende ronde maar in de growschop zij hij dat die niet zo goed was.heb nu amnezia haze meegebracht voor binnen een paar weken.
                        grts witn

                        Comment


                          #42
                          Re: Kweekverslag, ik zou graag wat advies ontvange

                          ik heb nog een vraagje aan iedereen die dit leest!
                          een aantal bladeren bovenin de plant krijgen hangende puntjes en een klein geel puntje.. ik had al wat dingen gelezen over overvoeding enz. maar ik heb ze nu 2 dagen niets gegeven en naar mijn gevoel wordt het alleen maar erger(het is niet heel erg veel hoor, als ik zeg erger lijkt het alsof de hele plant geel is het is nog wel lichtjes maar ik wil wel voorkomen dat het erg wordt) en ook niet alle planten hebben er last van, maar de Arjan's Strawberry Haze, Hawaiian Snow hebben er wat last van en de Lemon Skunk krijgt het nu ook een beetje.. Ik heb eerder het gevoel dat het ondervoeding is want die grond begint nu best droog te worden aan de bovenkant(onder nog redelijk vochtig maar zou het dus ook aan ondervoeding kunnen liggen? het is nog niet heel erg ofzo, het is licht aanwezig maar het zou wel fijn zijn als ik er gewoon vanaf was ik had al wat gelezen in topic van kweker, het eerste verslag, hij had dat ook en hij zei overvoeding maar dat lijkt me in dit geval sterk? De bladeren zien er overigens verder goed uit mooie kleur en verder geen rare vlekken of gele bladeren gewoon mooi donkergroen alleen een paar puntjes van de bovenste bladeren!

                          grtz! en alvast bedankt!

                          *ik heb trouwens nog een probleem! in mijn ruimte heb ik last van vliegjes, ik sla ze steeds dood maar toch blijven er steeds 3 ofzo.. wat zijn dat precies? of moet ik er dan een foto van maken?
                          Last edited by Pitu; 20 October 2009, 22:36.

                          Comment


                            #43
                            Re: Kweekverslag, ik zou graag wat advies ontvange

                            *Foto van vliegje zou wel helpen, want je hebt vele soorten met diverse gevolgen...

                            vale.

                            Comment


                              #44
                              Re: Kweekverslag, ik zou graag wat advies ontvange

                              idd foto en liefst close ,verder hangt jou lamp op de juiste hoogte ?
                              Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

                              Comment


                                #45
                                Re: Kweekverslag, ik zou graag wat advies ontvange

                                @vale & latindos : ik zal even een foto maken van een vliegje, zet ik er morgen op!
                                en de lamp hangt op de juiste hoogte hoor gewoon 40-50 cm boven de planten

                                bedankt voor de reacties

                                Comment

                                Bezig...
                                X