1ste keer binnen sjdr80 5x Amnesia Haze 400watt
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: 1ste keer binnen sjdr80 5x Amnesia Haze 400watt
Laat die planten nou gewoon beetje met rust, zorg dat ze af en toe wat te drinken hebben, geen paniekvoetbal, het heeft nu eenmaal tijd nodig om allemaal zijn werk te doen, probeer je lv zo rond de 50/60% te houden, en voor de rest gun de plant de tijd, gaat best wel goedkomen nog.
je bent nog net op de helft..............
Comment
-
@jeshd die jongen maakt 2 grote reacties naar je toe en wil je helpen ghehehe
wat ben je stom je vraagt om hulp maar wil het niet uitvoeren das wel stom als je geholpen wilt worden
als ik iemand zou helpen en die luisterde niet denk ik niet dat ik hem nog eens zo helpen ghehehe maarm oet je ook zelf weten ik zou het ook doorspoelen ik heb zelf ook een aantal keer de zelfde klachten gehad als jou en bij mij heeft dat wat devil zegt geholpen dus zie maar wat je doetComment
-
Ik respecteer Devil heus wel voor reacties hoor!!@jeshd die jongen maakt 2 grote reacties naar je toe en wil je helpen ghehehe
wat ben je stom je vraagt om hulp maar wil het niet uitvoeren das wel stom als je geholpen wilt worden
als ik iemand zou helpen en die luisterde niet denk ik niet dat ik hem nog eens zo helpen ghehehe maarm oet je ook zelf weten ik zou het ook doorspoelen ik heb zelf ook een aantal keer de zelfde klachten gehad als jou en bij mij heeft dat wat devil zegt geholpen dus zie maar wat je doet
bedankt puurjointje voor je reactie,maar heb al doorgespoeld?! lees alles goed!! DEvil heeft me aangeraden goed na te denken voor ik dit deed en hij had het over de wortels losspoelen van oude grond en ze in volledig nieuwe grond zetten wat ik niet zie zitten(weer stress voor mijn dames!) en al 6 weken in bloei
LEZEN!! STOM??

Zeg niet zo snel dat iemand stom is, grove taal daar houden ze hier niet zo van PUURJOINTJELast edited by jehsd; 20 November 2009, 21:27.Geniet van iedere dag!!
Comment
-
hier nog wat fotos van mijn lelijke schatjes. De eerst 3 fotos zijn van mijn mooie plantje!
Ik geef nu voedings water (3ml ipv aanbevolen 5ml in voedingsschema ) en 2 keer voedingswater en dan 1 keer gewoon afgezuurd water.
Weet niet waarom alles zo lichtgroen of geel is die ene van de mooiere groene wordt ook al lichter! *toppen gaan als je naar bladeren kijkt nog redelijk goed*
Heb klipventilator besteld om lv snachts wat naar beneden te krijgen(waar hang ik die het beste).
Hoop op nog wat reacties,want heb er zwaar hoofd in als ik zo nog 5 weken moet(al bruine haren maar trichomen nog gewoon doorzichtig denk ik)
Bedankt voor alle hulp
Groetjes,
Wat een slechte fotos (op een paar na) ga er proberen te maken met daglicht zsm.Maken ze nu nog nieuwe bladeren??????????
ps: excuses voor het niet draaien van mijn fotos kan ik dit nog aanpassen??Last edited by jehsd; 26 November 2009, 22:14.Geniet van iedere dag!!
Comment
-
Heb klipventilator besteld om lv snachts wat naar beneden te krijgen(waar hang ik die het beste).
dat snap ik niet wel dat je een clip ventilator heb besteld (die zijn goed ik heb van brons wist alleen niet dat die krengen niet deden zwenken)
ik gebruik er 2 een zeg maar onder het rokje en een boven de toppen
maar dat jij die gebruikt voor je lv te laten zakken is volgens mij een broodje aap
voor je lv te laten zakken moet je meer afzuigen dan zakt je lv wel niet door te ventileren want ventilatie is puur lucht verplaatsing en geen verkoeling zoals veel mensen het opvatten en ook niet voor lv te laten zakken je zal harden moeten afzuigen dat is naar mijn weten en ervaring het beste
je moet je ventilator ook zo plaatsen dat je topjes en of takjes wat dansen niet wild heen en weer zwaaien dan staat je ventilator goed gerichtComment
-
Bedoelde vooral tegen het vocht op mijn toppen snachts(die ventilator),
Kwa afzuiging ik heb een regelbare van max 420m3 staat nu op een 25 a 30 % dus heb nog voldoende over.
Maar gaat het dan niet veel afkoelen in mij tentje snachts(het is er nu minimaal 18 graden snachts)
Temperatuur van kelder een 18 a 19 graden,
en wat denken jullie van topjes en vooral bladeren houdt ik het nog 5 weken vol????
Bedankt voor reacties,
GroetenLast edited by jehsd; 26 November 2009, 14:34.Geniet van iedere dag!!
Comment
-
Heb ook al zitten denken dat het aan mijn voeding ligt*zal wel niet maar???
Dit is Hesi heb ik gekregen bij mijn bestelling zo een proefpakketje met alles erin wat je nodig hebt voor 1 a 2 kweken,maar hou lang lag die voeding al in de schappen en kan deze slecht worden????
Denk niet dat het dat is want dan zouden ze vast zo een verschijnselen niet hebben??/
GroetjesGeniet van iedere dag!!
Comment
-
naar mijn weten kan een gesloten verpakking jaren bewaard worden maar als je het open hebt gemaakt zal het beduidend minder zijn hoelang durf ik me niet over uit te wijden maar denk niet dat het flesje wat jij gebruikt al langer dan een jaar of 6 in de schappen heeft gelegen en dan nog eens een jaar of 2 bij jou heeft gestaan na eerste gebruik dus daar kan het in mijn ogen niet aan liggen.
hier zouden andere mensen ook een reactie op moeten geven ik weet niet of ik het aan het juiste eind heb maar weet wel dat ik in de goede richting denkComment
-
alles wat je moet weten over trichos http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...mes-t2045.htmlComment
-
alles wat je moet weten over trichos http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...mes-t2045.html
Hoeveel x vergroot een vergrootglas, bij growshop een microscoopje te koop dat 30x vergroot,maar heb vergrootglas!
En kun je zo een microscoopje gebruiken in je hok(zonder dat je het onder de microscoop moet leggen bedoel ik)
Heeft iemand een plaatje van zo een ding??Geniet van iedere dag!!
Comment
-
Je komt er wel , en je krijgt hier beduidend meer geinteresseerden over de vloer dan mijn kweekje.
Keep it up!Comment
-
hallo,klip ventilator is er heb hem in hoek van tent gehangen,boven mijn toppen en onder mijn lamp,de lv is bijna 10% gezakt snachts.
Nu nog Ec meter en setje is compleet !!
Groetjes,Geniet van iedere dag!!
Comment
-
hallo,
Mijn ventilator hangt al lekker 2 daagjes te blowen(dames vinden het heerlijk)!!
Weet niet of het door ventilator is maar toppen beginnen behoorlijk te zwellen!!
Geef nog steeds 3ml voeding (HESI) (ipv 5ml) per liter water als voedingswater,
En na 2 waterbeurten met voeding ,eentje met gewoon water van ook ph 6.
Met vergrootglas al gekeken naar trichomen denk nog doorzichtig?(zijn er links met beelden door vergrootglas ipv door microscoop?????)
Al redelijk veel bruine haartjes maar er komen elke dag nog nieuwe witte haartjes bij.
Amnesia moet 12 weken maar ga eerst eens voor de 10 gaan (nu 7 wk en 2dgn 12/12 licht) en zie dan wel verder,hoop 12 te halen. Bladeren worden niet slechter
Moet ik al twijfelen of het Amnesia is (buiten was de moederplant ongeveer 10 okt oogstklaar).
Over 2 dagen fotos!!!
Hoop op reacties,
GroetjesGeniet van iedere dag!!
Comment

Comment