Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sirbootalot eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Sirbootalot eerste kweek

Thanks psycho, ze gaan morgen op 12/12.

Grtz

Comment

Zou ik ook doen de mijne op 25 cm onder 12/12 gezet,als stek zonder groei(niet goed slecht wortelgestel) en zijn uitgegroeid tot 65 cm de langste bijna 95 cm (is Amnesia Haze)

Groetjes,
      Geniet van iedere dag!!

Comment

Sweet seeds werkt met redelijk stabiele soorten bootman, 100-150% erbij tellen en dat komt dik in orde!!!
        Ik zou psicod in de hoeken steken, de rest opvullen met ice cool en black jack pal in het midden. Maar that's up to you uiteraard. Veel verschil tussen de plantjes in hoogte zal er normaal niet zijn. goeie keuze gemaakt he Maar dat is echt een niet te onderschatten beslissing waar het in het begin vaak fout mee loopt (onkunde of koppigheid in het midden gelaten).
        Bij temperaturen die vaak en vooral langdurig (zomer bvb) boven de 28°C gaan is er altijd het drijgende gevaar op herma's, vooral als je met gefemde zaden gaat werken. Algemeen wordt aangenomen dat de omschakelingsperiode voor het herma worden ook 2 weken duurt net zoals de omschakeling groei/bloei of een groeispurt in de bloei door te hoge temperaturen. Echter, van herma's bij sweet seeds heb ik nog niet vaak gehoord, en zeker al niet gezien. Je moet uiteraard niet gaan pushen...
        Er al over nagedacht om te gaan dieven?
        Keep on cruisin homez...

Grtz $iR
        Last edited by SirSmokeAllot; 4 January 2010, 00:19.
        sigpic

Comment

@ aan allen bedankt voor de leerrijke replies.

Ze staan momenteel zoals je beschreven hebt. (jammer maar batterij van kodak zijn leeg fotos zullen voor morgen zijn)

Plantjes zijn ondertussen al even gediefd. Staan nu een stuk netter. Groeien nog altijd super

Temperatuur overtreft momenteel ook niet de 26° meer en blumats lijken beter afgesteld.

Jammergenoeg heb ik de laatste dagen paar kleine vliegjes gezien

Het lijken donderbeestjes. Ik heb nog geen maden gezien dus hoop dat het de wortelvlieg niet is. (1 blackjack vertoonde wat onder/overvoedingsverschijnselen dus hoop dat dit er niet mee te maken had)

De vloer van de tent gestofzuigd , zodat ik ze beter kan zien zitten.

De grond rondom de plantjes met lichte groene zeep oplossing bespoten.

Vandaag in de ganse tent nog 2 kleintjes gespot. (in totaal een stuk of 6 gehad)

Moet ik ermee inzitten. (jammergenoeg heb ik een pletreflex dus moeilijk om te zien welke het nu juist is)

Gebeurt het dat het zo kan overgaan , lijkt niet erger te worden en niets op de blaadjes te zien.

Alvast bedankt

Comment

Das minder boot... Ik heb soms ook wel eens een vliegje in de kast maar dat is niet altijd problematisch hoor. De varenrouwmug is meestal nooit alleen in binnen korte keer zit je kast vol zwarte vliegjes die opvliegen als je de deur eens opent of door je planten strijkt. Ze zijn herkenbaar aan de tekening op de vleugeltjes. Wel dikke shit hoor dat...
            Als je eens eentje te pakken hebt, probeer er dan eens een fotootje van te maken boot.

Grtz $iR
            sigpic

Comment

Het heeft even geduurd maar hier zijn ze dan , zo stonden de plantjes er gisteren bij:

LV: 60%
              Temp: 20 ° min 25° max

1 ice cool loopt wat achter op de rest, en de psychodelica vallen wat kleiner uit.

Maar anders gaat het wel lekker denk ik , nog een week of 2 schat ik

De grootste toppen zijn ongeveer een 2 literfles hoog

Last edited by sirbootalot; 22 February 2010, 19:30. Reden: bigger pics

Comment

in 1 woord : geweldig !!!!!!!!

Ziet er heerlijk uit man, succes nog even !

Comment

zeker nice

Comment

Thanks, ondertussen zijn ze nog wat aangedikt

Begint serieus lekker te ruiken

Eens op zoek gaan achter een goede vergrootglas om de trichomes wat in de gaten te houden...

Comment

Staan er netjes bij ja
                      Alleen op foto 5 staat het plantje links achter in een beetje te licht naar mijn idee ?
                      Of heb dat te maken met het lichtval ?
                      En meet jij je ph en ec ?

Veel kweek plezier
                      Last edited by Maassluis Gekkenhuis; 23 February 2010, 20:10.

Comment

damn man!!! Goed bezig Boot... Lang geleden en mn ogen vallen uit mn hoofd
                        Wat vind je tot nog toe van Sweet Seeds en psicodelicia? Zag daar een bekend budje verscheinen en damn...
                        Weinig blad, ziet er ongelofelijk compact uit en misschien wel mogelijk om ermee te gaan tennissen!
                        Keep on cruisin

Grtz $iR
                        sigpic

Comment

Bezig...
                        X