Vanilla Haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ready Set Grow
    Retired
    • Jan 2010
    • 796

    #61
    Re: Vanilla Haze

    Oorspronkelijk geplaatst door monty
    Woordenloos
    nie normaal eh,
    het is meer staren dat we doen

    Comment

    • ijscoman1
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2008
      • 1768

      #62
      Re: Vanilla Haze

      Leuke meiden Robba, ze zien er zo overheerlijk uit! Het lijkt me een fijn soortje om te roken dus ben wel benieuwd.

      Comment

      • Robba
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • May 2008
        • 809

        #63
        Re: Vanilla Haze

        DSC_3207..jpgDSC_3212..jpgDSC_3210..jpgDSC_3206..JPGDSC_3208..jpgDSC_3209..jpg

        Gaat lekker

        Comment

        • Trix
          Bong Master
          MemberLucky Member
          • Sep 2009
          • 311

          #64
          Re: Vanilla Haze

          Ziet er heel goed uit. Voor mij ene met 2 bollekes vanille

          Grtz Trix
          sigpic
          Trixters kweekje

          Comment

          • monty
            Banned
            • May 2009
            • 11215

            #65
            Re: Vanilla Haze

            Zuperwunderbaar, Wat een lekkere raketten robba, schitterend.

            Grtz

            Comment

            • Psycho
              Retired
              • Jul 2009
              • 533

              #66
              Re: Vanilla Haze

              WOW!!! Geen woorden dude

              Echt zieke shit hier

              Greetz

              Comment

              • Izthewiz13
                Senior Grower
                • Jul 2009
                • 950

                #67
                Re: Vanilla Haze

                Whohoohoh ;D Focking vuurpijlen hahahahha nice man
                Typisch esko genetica

                MvG Izzzzz

                Comment

                • SirSmokeAllot
                  Super Grower
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2008
                  • 1968

                  #68
                  Re: Vanilla Haze

                  Velly nice lobbaman...je maakt me nieuwsgierig want deze zou ik na het lezen van je verslag kost wat kost ook wel eens willen testen. elegante bloemetjes met lange witte haartjes, mooi van jou en esko!!!
                  Grtz $iR
                  Last edited by SirSmokeAllot; 25 March 2010, 00:04.
                  sigpic

                  Comment

                  • westport
                    Wicked Grower
                    420 MemberLucky Member
                    • Aug 2008
                    • 3847

                    #69
                    Re: Vanilla Haze

                    Mooie vuurplijlen robba! Dit soortje heb ik enkele dagen ontkiemt ook van onze escko, mag mij aan iets verwachten lol.

                    Grtz
                    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                    Comment

                    • Robba
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • May 2008
                      • 809

                      #70
                      Re: Vanilla Haze

                      Dit waren de vuurpijlen
                      Nu zijn ze geknipt en geschoren .
                      Hier de foto's.
                      Het was 215 gram nat.
                      DSC_3425..jpgDSC_3430..JPGDSC_3426..JPGDSC_3428..JPGDSC_3427..JPGDSC_3424..JPGDSC_3429..JPG

                      Comment

                      • Gasten

                        #71
                        Re: Vanilla Haze

                        Wow, zien er vet uit hoor

                        Laat het je smaken

                        Comment

                        • Ready Set Grow
                          Retired
                          • Jan 2010
                          • 796

                          #72
                          Re: Vanilla Haze

                          Ow damm
                          Die zien er veeeet uit

                          Comment

                          • Trix
                            Bong Master
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2009
                            • 311

                            #73
                            Re: Vanilla Haze

                            Nice man

                            Laat ze smaken ... ttz eerst drogen eh

                            Grtz
                            sigpic
                            Trixters kweekje

                            Comment

                            • register
                              Advanced Stoner
                              • Mar 2010
                              • 74

                              #74
                              Re: Vanilla Haze

                              mooie haze man, hoelang heeft deze gebloeid?

                              Comment

                              • heaven
                                Retired
                                • Nov 2009
                                • 446

                                #75
                                Re: Vanilla Haze

                                Mooie toppen Robba.
                                Ik wens je alvast veel smoke plezier toe.

                                17 december in de bloei, lange bloei periode dus, maar zo te zien helemaal de moeite waard.

                                Comment

                                Bezig...