Vanilla Haze
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
-
Re: Vanilla Haze
DSC_3207..jpgDSC_3212..jpgDSC_3210..jpgDSC_3206..JPGDSC_3208..jpgDSC_3209..jpg
Gaat lekker
Comment
-
Re: Vanilla Haze
Ziet er heel goed uit. Voor mij ene met 2 bollekes vanille




Grtz Trixsigpic
Trixters kweekjeComment
-
Re: Vanilla Haze
Whohoohoh ;D Focking vuurpijlen
hahahahha nice man
Typisch esko genetica
MvG IzzzzzComment
-
Re: Vanilla Haze
Velly nice lobbaman...je maakt me nieuwsgierig want deze zou ik na het lezen van je verslag kost wat kost ook wel eens willen testen. elegante bloemetjes met lange witte haartjes, mooi van jou en esko!!!
Grtz $iRLast edited by SirSmokeAllot; 25 March 2010, 00:04.sigpicComment
-
Re: Vanilla Haze
Mooie vuurplijlen robba! Dit soortje heb ik enkele dagen ontkiemt ook van onze escko, mag mij aan iets verwachten lol.
GrtzComment
-
Re: Vanilla Haze
Dit waren de vuurpijlen
Nu zijn ze geknipt en geschoren .
Hier de foto's.
Het was 215 gram nat.
DSC_3425..jpgDSC_3430..JPGDSC_3426..JPGDSC_3428..JPGDSC_3427..JPGDSC_3424..JPGDSC_3429..JPG
Comment
-
Gasten -
-
Comment






Comment