Hoi,
welkom bij m'n eerste verslagje
Een dagje of 10 geleden enkele zaadjes laten ontkiemen onder 4x18W TL.
Van de 7 soorten die ontkiemd werden, zijn er 6 soorten voor 100% ontkiemd, van 1 soortje helaas maar 1 van de 6 zaden.
Opstelling:
- tent 120-240-200
- 2x400W op dimbare lumatek met de nieuwe lumatek kappen (deze komen binnenkort binnen in GSA
)
- Afvoer warme lucht met softbox 1000kb, koolstoffilter 1500kb, mooi gedimd op 28°C met thermostaat.
- Toevoer verse lucht 425kb
- ene kant 9x18L potten (vrouwelijk zaad), andere kant 25x7L potten( hier hoop ik op een vrouw of 12 over te houden)
- 4 klipventilatoren zorgen voor een rustig briesje in de tent.
Aarde en voeding:
- Special mix costum, zonder perliet, maar met coco's om het vochtig te houden, kan zo de tuin in en dat is een pluspunt, of het werkt? Eerste keer dat ik er op kweek.
- De voedingslijn van Bio Nova, maar normaal zou er nauwelijks moeten worden bijgevoederd op deze aarde...we zullen zien
De soorten:
- Skank
- Anasthesia
- Rebel Shack
- Citral
- Swazi x Skunk
- Power Plant
- AMS (vrouwelijk zaad)
Foto van 06-12-09, staan onder een hps/mh lamp om wat voor te groeien:
welkom bij m'n eerste verslagje
Een dagje of 10 geleden enkele zaadjes laten ontkiemen onder 4x18W TL.
Van de 7 soorten die ontkiemd werden, zijn er 6 soorten voor 100% ontkiemd, van 1 soortje helaas maar 1 van de 6 zaden.
Opstelling:
- tent 120-240-200
- 2x400W op dimbare lumatek met de nieuwe lumatek kappen (deze komen binnenkort binnen in GSA
- Afvoer warme lucht met softbox 1000kb, koolstoffilter 1500kb, mooi gedimd op 28°C met thermostaat.
- Toevoer verse lucht 425kb
- ene kant 9x18L potten (vrouwelijk zaad), andere kant 25x7L potten( hier hoop ik op een vrouw of 12 over te houden)
- 4 klipventilatoren zorgen voor een rustig briesje in de tent.
Aarde en voeding:
- Special mix costum, zonder perliet, maar met coco's om het vochtig te houden, kan zo de tuin in en dat is een pluspunt, of het werkt? Eerste keer dat ik er op kweek.
- De voedingslijn van Bio Nova, maar normaal zou er nauwelijks moeten worden bijgevoederd op deze aarde...we zullen zien
De soorten:
- Skank
- Anasthesia
- Rebel Shack
- Citral
- Swazi x Skunk
- Power Plant
- AMS (vrouwelijk zaad)
Foto van 06-12-09, staan onder een hps/mh lamp om wat voor te groeien:

Comment