Me kastje...binnenkweek..

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Guest's Avatar

    #91
    Re: Me kastje...binnenkweek..

    Ge moet uw lens dan even dichterbij brengen en terug wa verder achteruit gaan tot hem het gefocused heeft.
    Soms moetek ook ff van voor naar achteren gaan om scherpe foto's te nemen.
    Niet zoomen als je dan je foto neemt he, gewoon de lens er pal op houden.

    Comment

    • Smokey
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2007
      • 2488

      #92
      Re: Me kastje...binnenkweek..

      Kzal nu is ff gaan proberen.
      thanks for the info en sorry voor het offtopic gaan

      Peace

      Comment

      • Skytje
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • May 2008
        • 171

        #93
        Re: Me kastje...binnenkweek..

        Is niet erg smokey...en ik heb idd een roosje op die foto camera.
        Weer iets bij geleerd. .Kzal vnvnd es proberen ne fotoke te maken.

        9weken bloei...nog een week of 4 te gaan. Mmmm da ga nog mooie toppen worden hehe.
        Tis den kleinsten van de 3 maar tis 1tje die goe hars/thc aan maakt

        grtz
        Keep it Green

        Comment

        • janjaap
          Retired
          • May 2008
          • 216

          #94
          Re: Me kastje...binnenkweek..

          dan heb je zaad en wiet dat lijkt me niet zo heel erg als het goed zaad en goeie wiet is

          Comment

          • Skytje
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • May 2008
            • 171

            #95
            Re: Me kastje...binnenkweek..

            Wel ik vind het toch wel erg....het heeft invloed op de opbrengst. Overal waar zaadjes komen,konden er bloempjes komen...dus meer opbrengst. Ik deed het niet voor zaadjes wel om me eigen vooraadje op te slaan...maarja niks aan te doen.

            Ik heb het gevonden om scherp foto te maken van die hermafrodiet...kzal ze vnvnd/morgenvond posten. Kmoe nu terug gaan werken alle dagen. Heb ik jammer genoeg amper tijd om op de forum bezig te zijn. Vind ik wel jammer. ..maarja thats live.

            Zal ook nog wat foto'kes posten allegeem van de vrouwtjes...ze zitten nu in hun 5de week bloei.

            Grtz Sky
            Keep it Green

            Comment

            • Guest's Avatar

              #96
              Re: Me kastje...binnenkweek..

              Skytje, is uwe BJ nu herma uitgeslagen ofwa????
              Hoe staat het met je kweek man?

              Mvg,
              Leffe, a looking eye

              Comment

              • Skytje
                Chronic Stoner
                MemberLucky Member
                • May 2008
                • 171

                #97
                Re: Me kastje...binnenkweek..

                Het zijn de 2 powerplants die herma geworden zijn. Me Bl. Jack heeft het niet gelukkig.
                Ze zijn vandaag nu gestart aan hun week 6 nu. Deze week ga ik de voeding verminderen...tot niks meer of enkel water.

                Kga ne foto nemen van de herma nu...ben zo terug om ze te posten.


                Grtz
                Keep it Green

                Comment

                • Skytje
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • May 2008
                  • 171

                  #98
                  Re: Me kastje...binnenkweek..


                  Hopelijk kan je het zien?
                  Attached Files
                  Keep it Green

                  Comment

                  • Skytje
                    Chronic Stoner
                    MemberLucky Member
                    • May 2008
                    • 171

                    #99
                    Re: Me kastje...binnenkweek..


                    Ken onder tussen nog wat fotokes gemaakt. Ze gaan nu starten met hun 6de week bloei.
                    Ik heb in de 5de week pk 13/14 2ml/1l.+canna-boost 4ml/1l. gegeven...samen met terra-flores 4ml/1l.
                    Nu deze week ga ik enkel nog wat canna-boost mee geven. Tegen volgende week nog enkel water.
                    Attached Files
                    Keep it Green

                    Comment

                    • Skytje
                      Chronic Stoner
                      MemberLucky Member
                      • May 2008
                      • 171

                      #100
                      Re: Me kastje...binnenkweek..

                      Attached Files
                      Keep it Green

                      Comment

                      • Skytje
                        Chronic Stoner
                        MemberLucky Member
                        • May 2008
                        • 171

                        #101
                        Re: Me kastje...binnenkweek..

                        Attached Files
                        Keep it Green

                        Comment

                        • Skytje
                          Chronic Stoner
                          MemberLucky Member
                          • May 2008
                          • 171

                          #102
                          Re: Me kastje...binnenkweek..

                          Attached Files
                          Keep it Green

                          Comment

                          • Skytje
                            Chronic Stoner
                            MemberLucky Member
                            • May 2008
                            • 171

                            #103
                            Re: Me kastje...binnenkweek..

                            Attached Files
                            Keep it Green

                            Comment

                            • Guest's Avatar

                              #104
                              Re: Me kastje...binnenkweek..

                              Wow skytje mega vette planten man!!!! Ik zou er mijn neus van tegen het scherm durven duwen muahaha.
                              Echt, ben blij te horen dat die Black Jack niet herma uitsloeg!
                              Goed bezig man, ge weet wat ge doet!

                              Comment

                              • bobo
                                Cronic Grower
                                • Oct 2007
                                • 3103

                                #105
                                Re: Me kastje...binnenkweek..

                                Als je zaad zal hebben in de hermafrodiet mag je er op rekenen dat deze enkele zaden 90 % vrouwelijk zullen zijn .
                                Als de hermafrodiet overwegend vrouwelijke bloemen heeft en enkele mannelijke bloemen zal het vrouwelijke gen overheersen in het zaad en omgekeerd .

                                Grtz

                                Comment

                                Bezig...