Me kastje...binnenkweek..

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Skytje
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 171

    #1

    Me kastje...binnenkweek..

    Korting op 420shop
    Mijn eerste kweekje die ik doe. 2 Powerplants en 1 black jack.

    Die kastje heb ik zelf gemaakt...vlug gemaakt tussen de uren op me werk.
    Attached Files
    Keep it Green
  • Skytje
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 171

    #2
    Re: Me kastje...binnenkweek..

    Met een lamp van 400w. Me plantjes zitten in potten 20liter ongeveer.
    Attached Files
    Keep it Green

    Comment

    • Skytje
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • May 2008
      • 171

      #3
      Re: Me kastje...binnenkweek..

      Ik plaats er 2 emmers met handdoeken in voor de vochttigheid op peil te houden.
      Soms lukt het ook niet,dat het te droog is. Ik plaats dan wat me lamp hoger.
      Keep it Green

      Comment

      • Skytje
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • May 2008
        • 171

        #4
        Re: Me kastje...binnenkweek..

        Hier stond hij wat te droog..ik was te zuinig met het water te geven.
        Maar dat probleem is al opgelost en staat mooi met blaadjes omhoog naar de lamp gericht.
        Attached Files
        Keep it Green

        Comment

        • Skytje
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • May 2008
          • 171

          #5
          Re: Me kastje...binnenkweek..

          Ook te weinig water...ze zijn al beter nu
          Attached Files
          Keep it Green

          Comment

          • Skytje
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • May 2008
            • 171

            #6
            Re: Me kastje...binnenkweek..

            En me 3de plantje
            Attached Files
            Keep it Green

            Comment

            • Skytje
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • May 2008
              • 171

              #7
              Re: Me kastje...binnenkweek..

              Deze morgen ga ik gaan kijken naar me plantjes en ik vond een geel achtig bolletje...het zou een zaadje kunnen zijn maar ook een eitje van iets ofzo...ik denk meer het laatste het zo ne 3mmop3mm groot.
              Bij verder onderzoek op me plantje vond ik een beestje op 1 van zn blaadjes ...

              Wat ga ik moeten doen? Het was hun laatste avond van 18uren licht...ik zal ze in bloei zetn.
              Keep it Green

              Comment

              • Sammy
                Son of the Bong
                MemberLucky Member
                • Mar 2008
                • 417

                #8
                Re: Me kastje...binnenkweek..

                Goed onderzoeken, beestjes weghalen (lees: vermoorden ). Als het toch nog blijft, moet je ff opzoeken om welke beestjes het gaat, en daar een middel tegen kopen/maken.

                Comment

                • topsy
                  Ultra Stoner
                  • May 2008
                  • 123

                  #9
                  Re: Me kastje...binnenkweek..

                  kill the little cancerbeasts
                  één van de trukskes die ik gebruik om minder last te hebben van beesten
                  gewoon een aantal spinnen in uw kot laten koloniëren, hebde al zeker minder last van vliegende plaagbeesten
                  sommige spinnen vallen ook kruipende beesten aan
                  veel succes, plantjes zien er echt al mooi uit
                  peace

                  Comment

                  • Skytje
                    Chronic Stoner
                    MemberLucky Member
                    • May 2008
                    • 171

                    #10
                    Re: Me kastje...binnenkweek..

                    Heb me plantjes es goe onderzocht....niks meer gevonden.
                    Moet er ergens eentje verdwaald zijn. IK zie niks dat er iets aan me blaadjes zit te peuzelen.

                    1ste week is gestart in de bloei. Nu staan ze wel mooi..kga vnvd foto'kes nemen en posten.


                    Keep it Green

                    Comment

                    • Skytje
                      Chronic Stoner
                      MemberLucky Member
                      • May 2008
                      • 171

                      #11
                      Re: Me kastje...binnenkweek..

                      Hier nog wat foto'kes van gistern avond genomen.
                      Attached Files
                      Keep it Green

                      Comment

                      • Skytje
                        Chronic Stoner
                        MemberLucky Member
                        • May 2008
                        • 171

                        #12
                        Re: Me kastje...binnenkweek..

                        Attached Files
                        Keep it Green

                        Comment

                        • Skytje
                          Chronic Stoner
                          MemberLucky Member
                          • May 2008
                          • 171

                          #13
                          Re: Me kastje...binnenkweek..

                          Attached Files
                          Keep it Green

                          Comment

                          • Skytje
                            Chronic Stoner
                            MemberLucky Member
                            • May 2008
                            • 171

                            #14
                            Re: Me kastje...binnenkweek..

                            Dat zijn ze alle 3...Hopelijk bloeien ze mooi uit. Ben echt benieuwd.
                            Keep it Green

                            Comment

                            • Robba
                              Senior Grower
                              MemberLucky Member
                              • May 2008
                              • 809

                              #15
                              Re: Me kastje...binnenkweek..

                              Ziet er mooi uit.

                              Comment

                              Bezig...