Mooi Izz mooi ,
Inderdaad geen enkele paarse verkleuring en lekkere dikke stelen hoe krijg je die zo mooi dik (heb je er een ventilator opstaan??)
Hoe groot zijn ze nu en staan ze nog steeds onder spaarlampen of al onder de hps (
Ziet er mooi uit volg je op een dag of 6
groetjes

Leave a comment: