Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ziet er goed uit Izz
da eentje inderdaad raar, kan mss wel door overpotten zijn,
hopelijk komt ie erdoor en wie weet wordt het wel nog de sterkste plant dat er tussen staat
En proficiat met de nieuwe amnesia geboortes
gauw even tussen updatetje uit verveling
alles gaaat goed ; niet veel aan op te merken.
Nu bij deze valt er wel iets op te merken , ik weet neit wat het is , maar het komt zeker door wortelbeschading tijdens het verpotten. Zie zelf maar naar de blaadjes xD
Nu wilk jullie graag voorstellen aan men 2 nieuwste schatjes : Amnesia'kes
Zijn sinds vandaag overgepot naar middelmatig potje , met gevoede grond al.
Geen wortelstimulator of enzymen toegevoegd int begin of tijdens overpotten.
pH : 6.1
Deze ziet er ietsjes raarder uit , denk zelf dat dat door mij komt tijdens het verpotten heb ik per ongeluk de wortels wat aangetast , zal daarmee zijn maar komt goed hoor
Foto'ke van de 3 onder hun sl-lampke in hun nieuwe potje
Voila da wast weer voor ffkes plantjes gaan goed , mooie zaden tot nu toe
Leave a comment: