Jack White Marksterseeds 2010 & Amnesia

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • jehsd
    replied
    Re: Jack White Marksterseeds 2010 & Amnesia

    Mooi Izz mooi ,

    Inderdaad geen enkele paarse verkleuring en lekkere dikke stelen hoe krijg je die zo mooi dik (heb je er een ventilator opstaan??)

    Hoe groot zijn ze nu en staan ze nog steeds onder spaarlampen of al onder de hps ( hoe groot zijn ze nu en hoeveel dagen al boven de grond?

    Ziet er mooi uit volg je op een dag of 6

    groetjes

    Leave a comment:


  • Smoking Fifi
    replied
    Re: Jack White Marksterseeds 2010 & Amnesia

    Damn iz goed bezig niets op aan te merken, mooi gedrongen plantjes dikke stelen en mooi groen, nergens geen roze steeltjes ofzo te bemerken

    Leave a comment:


  • Izthewiz13
    replied
    Re: Jack White Marksterseeds 2010 & Amnesia

    Inderdaad markster , we shall see , daarvoor dient deze test he

    MvG Izzz

    Leave a comment:


  • markster
    replied
    Re: Jack White Marksterseeds 2010 & Amnesia

    mooi man,blad ziet allemaal gelijk uit,lijkt mooi homogeen wat precies is wat ik wil!
    die gestrekte zou wel eens een pheno naar de jack kant zijn.we shall see!
    grtz

    Leave a comment:


  • barts
    replied
    Re: Jack White Marksterseeds 2010 & Amnesia

    ziet er veel belovend uit groeid lekker, veel succes.

    Leave a comment:


  • Izthewiz13
    replied
    Re: Jack White Marksterseeds 2010 & Amnesia

    Heb tijdje geen camera meer , dus zal even met de gsm te doen zijn.
    Alles gaat goed met de dames , eentje ervan had wel een pot op hem gekregen en was gans geplet , maar dat kan je al bijna niet meer zien
    Alles nog steeds water pH 6.1 , temp rond de 27-28 met de lampen aan , 24-25 met de lampen uit.
    De jack whites staan ondertussen in hun 18liter potten met batmix.

    Jack white 1





    Jack White 2





    Jack White 3





    De jack white 3 is gestrekt zoals je kan zien , waarom weet ik niet , alle planten staan even hoog , lampen altijd even dicht als bij de rest gehangen , weird!

    Hier even een vergelijkingsfoto. Niet dat het zoveel kwaad kan.
    Hier zie je jack white 1 of 2 tov jack white 3



    En dan tenslotte nog de Amnesia ,



    MvG Izzzzz
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Izthewiz13
    replied
    Re: Jack White Marksterseeds 2010 & Amnesia

    kheb ier geen camera meer man , alles gaat goed , 1tje heeft wat vetraging wegens dat er een andere pot opgevallen was , maar hij leeft nog

    MvG Izzz

    Leave a comment:


  • jehsd
    replied
    Re: Jack White Marksterseeds 2010 & Amnesia

    Wanneer nog eens een update tje Izz ben benieuwd naar je vorderingen

    Ik vant weekend!!

    Leave a comment:


  • Izthewiz13
    replied
    Re: Jack White Marksterseeds 2010 & Amnesia

    hej ,
    Valt zo te zien , bij deze hebk nog geen gebruikt , dus kan nog kiezen.

    MvG Izzzz

    Leave a comment:


  • kweker
    replied
    Re: Jack White Marksterseeds 2010 & Amnesia

    mooi mooi mooi.........heb ze binnen dus even geduld nog...lol......welke voeding gebruik JIJ?

    Leave a comment:


  • Izthewiz13
    replied
    Re: Jack White Marksterseeds 2010 & Amnesia

    ghehe we doen ons best he

    MvG Izzzz

    Leave a comment:


  • keukentrap
    replied
    Re: Jack White Marksterseeds 2010 & Amnesia

    netjes man.. mooie wortel ontwikkeling.. gaat weer helemaal goedkomen ..
    Pzzzz

    Leave a comment:


  • olivier
    replied
    Re: Jack White Marksterseeds 2010 & Amnesia

    Mooi mooi Izzy ! Komt wel goed met die rare ^^

    Leave a comment:


  • Izthewiz13
    replied
    Re: Jack White Marksterseeds 2010 & Amnesia

    De Jack Whites staan nu in 4liter potjes , komen uiteindelijk in 18liter potten.
    Behalve die amnesia's nog niet , dat weet ik niet hoeveel dat is , maar komen ook terecht in 18liter potten.
    Mvg Izzz

    Leave a comment:


  • jehsd
    replied
    Re: Jack White Marksterseeds 2010 & Amnesia

    Amnesia lekker lekker ben er hier volop van aan het roken, en ook al heb ik veel problemen met dit soortje gehad ga ik het zeker nog eens proberen!

    Als ik wat meer ervaring heb!!

    Bij jou ziet alles er prima uit hoor! , in hoeveel ltr pot staan ze nu, en hoeveel liter is je finale pot??

    Groeten,
    Last edited by jehsd; 1 February 2010, 19:23.

    Leave a comment:

Bezig...