vraagje?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Cannabia
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Jan 2010
    • 110

    #1

    vraagje?

    Korting op 420shop
    yo gasten kben hier nieuw en had een vraagje kben begonnen met een homebox xl met 5black jack's & 5 sweet afgani ze zijn nu 5 dagen oud maar ging gisteren kijken en er lag ééntje plat zou iemand me kunnen zeggen hoe dit komt alvast bedankt
  • Weedy
    Ultra Grower
    420 MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 2248

    #2
    Re: vraagje?

    Thread verplaatst naar vragen binnenwiet kweken

    Heb je stekjes of?
    Last edited by Jointjedraaien; 29 March 2011, 02:59.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment

    • Cannabia
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Jan 2010
      • 110

      #3
      Re: vraagje?

      neen twaren zaadjes ze zijn nu 5 dagen uitgekomen en er lag er ééntje plat de andere stonden mooi recht

      Comment

      • Jah Selah
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Sep 2009
        • 226

        #4
        Re: vraagje?

        hoe zag de plant er uit?
        heb je geen fotos?
        as it was in the beginning,
        so shall it be in the end
        -BM-

        Comment

        • Cannabia
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • Jan 2010
          • 110

          #5
          Re: vraagje?

          mijn lamp gaat om 9 uur terug aan dan kan ik foto nemen maar de plant en blaadjes waren nog mooi groen geen plekken ofzo op de blaadjes zag er goed uit GRTZZ

          Comment

          • Cannabia
            Ultra Stoner
            MemberLucky Member
            • Jan 2010
            • 110

            #6
            Re: vraagje?

            had nog een vraagje mijn plantjes zijn tussen de 7 en 10 cm hoe hoog zou ik mijn lamp (600w) het best hangen GRTZZ

            Comment

            • monty
              Banned
              • May 2009
              • 11215

              #7
              Re: vraagje?

              begin op een meter en zak gelijdelijk naar 60 cm.

              Grtz

              Comment

              • Cannabia
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • Jan 2010
                • 110

                #8
                Re: vraagje?

                ok bedankt en is het normaal dat sommige kleine blaadjes de topjes lichtjes geel worden 4 van de tien plantjes de andere zijn mooi groen

                Comment

                • Cannabia
                  Ultra Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jan 2010
                  • 110

                  #9
                  Re: vraagje?

                  hallo ik had gisteren gevraagd hoe het kwam dat één van mijn 10 plantjes plat lag maar vanmorgen was er al een tweede zou graag wat foto's posten maar ik ben hier nieuw en weet niet goed hoe ik dit doe alvast bedankt hé

                  Comment

                  Bezig...