Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraagje?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

vraagje?

Korting op 420shop
    yo gasten kben hier nieuw en had een vraagje kben begonnen met een homebox xl met 5black jack's & 5 sweet afgani ze zijn nu 5 dagen oud maar ging gisteren kijken en er lag ééntje plat zou iemand me kunnen zeggen hoe dit komt alvast bedankt

Re: vraagje?

Thread verplaatst naar vragen binnenwiet kweken

Heb je stekjes of?
    Last edited by Jointjedraaien; 29 March 2011, 03:59.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

neen twaren zaadjes ze zijn nu 5 dagen uitgekomen en er lag er ééntje plat de andere stonden mooi recht

Comment

hoe zag de plant er uit?
        heb je geen fotos?
        as it was in the beginning,
        so shall it be in the end
        -BM-

Comment

mijn lamp gaat om 9 uur terug aan dan kan ik foto nemen maar de plant en blaadjes waren nog mooi groen geen plekken ofzo op de blaadjes zag er goed uit GRTZZ

Comment

had nog een vraagje mijn plantjes zijn tussen de 7 en 10 cm hoe hoog zou ik mijn lamp (600w) het best hangen GRTZZ

Comment

begin op een meter en zak gelijdelijk naar 60 cm.

Grtz

Comment

ok bedankt en is het normaal dat sommige kleine blaadjes de topjes lichtjes geel worden 4 van de tien plantjes de andere zijn mooi groen

Comment

hallo ik had gisteren gevraagd hoe het kwam dat één van mijn 10 plantjes plat lag maar vanmorgen was er al een tweede zou graag wat foto's posten maar ik ben hier nieuw en weet niet goed hoe ik dit doe alvast bedankt hé

Comment

Bezig...
                  X